Наши партнеры

Menu

Forum

Ris & Ros

Notifications
Clear all

Ris & Ros

66 Indlæg
17 Brugere
0 Likes
11 K Set ialt
JosepGuardiola
(@josepguardiola)
New Member

Casper Lohse skrev:

JosepGuardiola skrev:

Casper Lohse skrev:

Andro skrev:

Ellers kunne i evt. lave nogle billeder selv? Som på f.eks. www.pldk.dk hvor de levede nogle tegnefilms agtige versioner af holdenes trøjer. SÅ mega fedt ud!

Ja, det ville det, men så skulle vi lave det med 150 hold, og det ville tage lang tid, hvor det er nemmere med PL, hvor der kun er 20.

Det kan gøres lettere 🙂
http://www.sortitoutsi.net/forums/index.php?showforum=13 <- Gå derind, find en I synes om, og spørg så alle dem der har lavet de forskellige om I må bruge dem - jeg vil anbefale at I forsøger at få fat i Simply Kits, hvis I ønsker nogen af dem, da de er simple og ikke fjerner fokus fra nyheden 🙂

Men er der ikke Copyright på?

Det er vel bare en grafisk genskabelse - mockup - af en trøje. Det eneste der evt. skulle være copyright på, er hvis dem der har lavet diverse kits ønsker det 🙂

Lagt op : 15/01/2007 10:52 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Jeg hiver nu denne tråd op igen. Jeg kunne godt tænke mig at høre brugerne hvad vi bør forbedre. I må meget gerne skrive forslag i denne tråd, sådan at vi kan tilfredsstille alle vores brugere.

Lagt op : 22/01/2007 9:16 pm
Junited
(@junited)
New Member

I bør i hvert fald se at få opdateret stillingen i Premier League. Det er ekstremt uprofessionelt at der er gået så mange dage. Det er 11 dage siden I opdaterede sidst, og der er spillet en runde siden da. Når jeg oven i købet har set på et andet forum, at en fra jeres crew påstod, at I opdaterer stillinger hurtigere end bold.dk, så virker det helt forkert at det ikke er i orden.

Lagt op : 24/01/2007 9:25 am
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Junited skrev:

I bør i hvert fald se at få opdateret stillingen i Premier League. Det er ekstremt uprofessionelt at der er gået så mange dage. Det er 11 dage siden I opdaterede sidst, og der er spillet en runde siden da. Når jeg oven i købet har set på et andet forum, at en fra jeres crew påstod, at I opdaterer stillinger hurtigere end bold.dk, så virker det helt forkert at det ikke er i orden.

Junited
Det er fuldstændig korrekt, meget uprofessionelt og et problem vi gør meget for at løse..

Lagt op : 24/01/2007 10:04 am
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Junited skrev:

Som Mikkel også har sagt er det meget uprofessionelt, og jeg kan da også som ejer af siden love at der bliver strammet op på det. Du kan forvente dig at stillingerne er fuldt opdateret i morgen.

Lagt op : 24/01/2007 2:56 pm
bifbif
(@bifbif)
Active Member

Jeg syntes det lidt skidt at i ikke har fået opdateret transfers i Frankrig,Spanien,Italien og Tyskland. Det er jo lang tid siden at tranfer vinduet lukkede

Lagt op : 21/02/2007 11:42 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

bifbif skrev:

Jeg syntes det lidt skidt at i ikke har fået opdateret transfers i Frankrig,Spanien,Italien og Tyskland. Det er jo lang tid siden at tranfer vinduet lukkede

Kan jeg kun give dig ret i, men der har været nogle problemer omkring denne sektion, men ja, det er klart uacceptabelt..

Lagt op : 22/02/2007 12:11 am
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Jeg synes at I har gjort megen fremgang den seneste uge, men jeg vil gerne se et eller andet intiativ fra jer.
Som jeg kan se har I 140 brugere. Hvis i vil have flere brugere skal i have et eller andet nyt som kan tiltrække folk. I har kun nyheder og et forum, hvor der ikke er mange som skriver.
Angående nyheder har i jo virkelig udviklet jer siden dag 1.

Lagt op : 24/03/2007 5:16 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Karel Poborsky skrev:

Jeg synes at I har gjort megen fremgang den seneste uge, men jeg vil gerne se et eller andet intiativ fra jer.
Som jeg kan se har I 140 brugere. Hvis i vil have flere brugere skal i have et eller andet nyt som kan tiltrække folk. I har kun nyheder og et forum, hvor der ikke er mange som skriver.
Angående nyheder har i jo virkelig udviklet jer siden dag 1.

Tak for din mening. Siden skal nok blive udviklet yderligere, og der vel snart ske en masse på siden.

Andre må også hellere end gerne, komme med deres mening.

Lagt op : 24/03/2007 5:23 pm
Hafiz
(@hafiz)
Active Member

Casper Lohse skrev:

Jeg hiver nu denne tråd op igen. Jeg kunne godt tænke mig at høre brugerne hvad vi bør forbedre. I må meget gerne skrive forslag i denne tråd, sådan at vi kan tilfredsstille alle vores brugere.

Nu har jeg fulgt med på sidelinien her et stykke tid.

Hvordan har I tænkt jer at udskille jer fra mængden af fodboldsider?
Desværre virker denne ikke ret målrettet, for vi får jo bombet nyheder til højre og venstre. CL-specialet var ganske godt, men indtil videre en døgnflue. Noget andet jeg godt kunne tænke mig var korrekturlæsning på jeres nyheder, for når det er topprioritet, så vil jeg helst undgå disse slåfejl mv. Ærgerligt også ikke at se alle kampe i "Bold i TV", for det bruger jeg ellers meget;) - ligesom det med stillingerne og manglende opdatering også er trist.

Det var alt. Det er et fint stykke arbejde, men jeg vender tilbage til grundspørgsmålet:Hvordan har I tænkt jer at udskille jer fra mængden af fodboldsider?

Lagt op : 04/06/2007 4:59 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Hafiz skrev:

Casper Lohse skrev:

Nu har jeg fulgt med på sidelinien her et stykke tid.

Hvordan har I tænkt jer at udskille jer fra mængden af fodboldsider?
Desværre virker denne ikke ret målrettet, for vi får jo bombet nyheder til højre og venstre. CL-specialet var ganske godt, men indtil videre en døgnflue. Noget andet jeg godt kunne tænke mig var korrekturlæsning på jeres nyheder, for når det er topprioritet, så vil jeg helst undgå disse slåfejl mv. Ærgerligt også ikke at se alle kampe i "Bold i TV", for det bruger jeg ellers meget;) - ligesom det med stillingerne og manglende opdatering også er trist.

Det var alt. Det er et fint stykke arbejde, men jeg vender tilbage til grundspørgsmålet:Hvordan har I tænkt jer at udskille jer fra mængden af fodboldsider?

Velkommen til siden.

Mange tak for din kommentar. Det har hele tiden været meningen, at TotalBold ikke skulle leve på nyheder, sådan er det dog endt i "starten", men jeg kan love dig og alle de andre brugere for, at der nok skal komme mange flere tiltag i stil med CL-Special.

Vi arbejder hårdt på, at siden altid er fuldt opdateret i alle sektioner, og dette område vil vi også styrke fremover.

Måden som vi på længere sigt vil skille os ud er via flere dybdegårende artikler, og så har vi også mange andre ting i tankerne, som jeg dog ikke vil afsløre endnu.

Jeg håber, at dette var svar nok, hvis ikke er du mere end velkommen til at skrive igen.

Lagt op : 04/06/2007 5:05 pm
Lasse Hansen
(@lasse-hansen)
Estimable Member

Jeg har spurgt om det samme - og kommet med mine foreslag til Casper...

Husker du dem, Casper?

Lagt op : 04/06/2007 5:05 pm
Hafiz
(@hafiz)
Active Member

Casper Lohse skrev:

Jeg håber, at dette var svar nok, hvis ikke er du mere end velkommen til at skrive igen.

Det var det, og tak for det 🙂

Men de nyheder, der bringes er jo ikke noget unikt, så jeg håber, at I vil tage jer tid til at leve på det, som I har som udgangpunkt; artikler. Indtil videre er der 7, så det kan desværre ikke være dem, der afholder stillingerne fra at blive opdateret. Før 9. maj er stillingen i Serie A ikke opdateret. Ret ærgerligt, når der ikke er mange sektioner. Mulighederne for en rigtig god side er her bestemt, men jeg håber, at I vil rette op på de der huller, for så vil jeg da stadig besøge den!

Lagt op : 04/06/2007 8:22 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Ang. opdateringen af Serie A er det mig også en gåde Hafiz.

For jeg står for det, men jeg var i sommerhus i en uge og bad en fra crew opdatere det.

Og dette er ikke sket.

Lagt op : 04/06/2007 8:28 pm
Hafiz
(@hafiz)
Active Member

Underligt. Men det er 5 runder tilbage i tiden desværre. Nu er sommerhus-tiden jo forbi, så jeg håber, det snart bliver gjort 🙂

Ellers er sådan en sektion ikke rigtig god at have med. Den kan let komme til at udstille mangler, hvor manglende kræfter sikkert er lagt i andre projekter, hvis I forstår.

Lagt op : 04/06/2007 10:19 pm
Side 3 / 5
Del:
Top-menu
Menu