Наши партнеры

Menu



Forum

Ris & Ros
 
Notifications
Clear all

Ris & Ros

66 Indlæg
17 Brugere
0 Likes
11.5 K Set ialt
(@andreas-johnke)
Indlæg: 753
Prominent Member
Topic starter
 

Jeg er enig og kan kun på det kraftigste beklage på vejne at siden at stillingerne halter så voldsomt, som de gør. Der er for længst blevet gjort opmærksom på det internt, så at det stadig halter er dybt kritisabelt. Fuldstændig enig!

 
Lagt op : 04/06/2007 11:09 pm
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
 

Der vil meget snart blive rettet op på det, vi beklager meget, men du skal have tak for at komme med din ris.

 
Lagt op : 04/06/2007 11:19 pm
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
 

Hafiz, jeg beklager meget at der ikke er blevet opdateret, og ligeså snart jeg er rask igen, skal jeg nok sørge for en opdatering!

 
Lagt op : 04/06/2007 11:38 pm
(@hafiz)
Indlæg: 5
Active Member
 

Mike Justesen skrev:

Hafiz, jeg beklager meget at der ikke er blevet opdateret, og ligeså snart jeg er rask igen, skal jeg nok sørge for en opdatering!

Du skal da endelig tage dig tid til at blive rask!

Det kan da heller ikke passe, at det skal hænge på én mand?

Det er meget sødt og varmt af jer at beklage, men hvor lang tid tager det at opdatere en liga, der er færdig?
Det er ikke for at nage i det, men bare princippet i det.

 
Lagt op : 05/06/2007 4:07 pm
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
 

Sådan, så har vi fået opdateret Italien, endnu en gang må jeg beklage, at der skulle gå fem runder inden dette skete.

 
Lagt op : 05/06/2007 4:58 pm
(@hafiz)
Indlæg: 5
Active Member
 

Casper Lohse skrev:

Sådan, så har vi fået opdateret Italien, endnu en gang må jeg beklage, at der skulle gå fem runder inden dette skete.

Det går det går 🙂 - Lækkert at den er hjemme!

 
Lagt op : 05/06/2007 6:08 pm
(@bif-4-ever)
Indlæg: 1
New Member
 

kan der ik komme nogle fodbold videoer her på sitet ??

 
Lagt op : 12/07/2007 1:50 pm
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
 

bif 4 ever skrev:

kan der ik komme nogle fodbold videoer her på sitet ??

Velkommen til siden.

Vi har en lang liste med tiltag, som skal laves på siden.

Denne er ikke en af de øverste, men vi kan endnu ikke afskrive, at der på et tidspunkt vil være videoer at finde på siden.

 
Lagt op : 12/07/2007 2:02 pm
(@jesperheintze)
Indlæg: 2
New Member
 

Nu fik jeg taget tid til at opret bruger (skriver fra mit arbejde!!!) og jeg syntes det er skod at i ikke har styr på jeres bold i tv og nyheder
hvor bliver de af?? Det er jo næsten ikk opdateret

MED VENLIG HILSEN JESPER HEINTZE

 
Lagt op : 22/10/2007 12:46 pm
(@andreas-johnke)
Indlæg: 753
Prominent Member
Topic starter
 

JesperHeintze skrev:

Nu fik jeg taget tid til at opret bruger (skriver fra mit arbejde!!!) og jeg syntes det er skod at i ikke har styr på jeres bold i tv og nyheder
hvor bliver de af?? Det er jo næsten ikk opdateret

MED VENLIG HILSEN JESPER HEINTZE

Ja det er dybt beklageligt at vi har uopdaterede elementer på vores site, når de burde være overkommelige opgaver... Vi lancerer snart et nyt fixpunkt, for vores site, hvorfor vi måske halter en smule på disse nævnte punkter...

Men jeg kan kun give dig ret, det skal være iorden...

 
Lagt op : 22/10/2007 1:40 pm
(@jesperheintze)
Indlæg: 2
New Member
 

Okay får i det så ordnet??? lige nu ville jeg gerne at jeg kunne se hvilke kampe de sender i tv, men kan man se det på bold.dk?? man kan ikke på indkast

 
Lagt op : 23/10/2007 10:46 am
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
 

JesperHeintze skrev:

Okay får i det så ordnet??? lige nu ville jeg gerne at jeg kunne se hvilke kampe de sender i tv, men kan man se det på bold.dk?? man kan ikke på indkast

Bold i tv-sektionen er opdateret nu: https://www.totalbold.dk/viewpage.php?page_id=28

 
Lagt op : 23/10/2007 3:46 pm
(@1860soccer)
Indlæg: 3
New Member
 

Nu har jeg kigget siden lidt igennem og den er ganske flot..
Dog synes jeg reglerne på forum er lidt for stramme. Der skal selvfølgelig holdes styr på det, men der bliver lidt dødt, hvis man skal spørge en admin før man opretter en tråd og ikke må bruge et banneord, før tråden er låst.. (Overdrivelse fremmer forståelse)..
Men alt i alt er siden rigtig imponerende..

 
Lagt op : 17/11/2007 12:08 am
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
 

1860Soccer skrev:

Nu har jeg kigget siden lidt igennem og den er ganske flot..
Dog synes jeg reglerne på forum er lidt for stramme. Der skal selvfølgelig holdes styr på det, men der bliver lidt dødt, hvis man skal spørge en admin før man opretter en tråd og ikke må bruge et banneord, før tråden er låst.. (Overdrivelse fremmer forståelse)..
Men alt i alt er siden rigtig imponerende..

Velkommen til siden.

Mange tak for risen og rosen, den kan altid bruges.

Jeg tror, at du har misforstået vores retningslinier. Du skal ikke spørge en forummod. om lov til at oprette en tråd, så du kan i ro og mag oprette tråden, uden nogens indblanding. Men som der ganske rigtigt står i vores retningslinier, skal denne tråd lægge op til debat, så tråden ikke går død eller ud i ligegyldige kommentarer, derudover bliver en tråd heller ikke låst, hvis en af brugerne bliver lidt frustreret eller noget i den stil.

Hvis du har flere spørgsmål, eller noget i den dur, er du mere end velkommen til at sende mig en PB.

 
Lagt op : 17/11/2007 10:28 am
(@andreas-johnke)
Indlæg: 753
Prominent Member
Topic starter
 

Men kan godt følge ham... I vores klubtråde, står der at man skal kontakte Mike før man opretter en tråd, hvilket jeg måske ikke synes er passende for et forum. Der skal brugerne frit kunne oprette tråde om hvilken, som helst klub, uden at skulle konferere med Mike... Hvis tråden så er ude i hampen kan man jo låse den...

 
Lagt op : 18/11/2007 2:49 pm
Side 4 / 5
Del:
Top-menu
Menu