Наши партнеры

Menu

Forum

Notifications
Clear all

Uret?

12 Indlæg
5 Brugere
0 Likes
2,655 Set ialt
Fcm-star
(@fcm-star)
Eminent Member
Topic starter

God side i har fået stablet på benene. Jeg lagde lige mærke til at der hvor der står Januar 01 2007 22:54:46. At uret går i stå, før du trykker på noget nyt.

Kunne i måske gøre så klokken blev opdateret hele tiden?

Mvh
Fcm-star

Lagt op : 01/01/2007 10:55 pm
Morten Straegaard
(@morten-straegaard)
Trusted Member

Det er en standard funktion i php-fusion at den låser uret hvergang du går ind på en side..
Derfor skal man ind og skrive funktionen om, for at hindre dette.

Lagt op : 01/01/2007 11:45 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Tror ikke det er en feature, som lige er til at lave, da det ville kræve total site update hvert sekund, det kommer til at tage for meget. Men hvis det kan lade sig gøre er det da klart værd at tage med, ellers synes jeg bare man skal fjerne sekunderne, og så lave autoupdate på minutviseren i stedet

Lagt op : 01/01/2007 11:46 pm
Morten Straegaard
(@morten-straegaard)
Trusted Member

Andreas Johnke skrev:

Tror ikke det er en feature, som lige er til at lave, da det ville kræve total site update hvert sekund, det kommer til at tage for meget. Men hvis det kan lade sig gøre er det da klart værd at tage med, ellers synes jeg bare man skal fjerne sekunderne, og så lave autoupdate på minutviseren i stedet

Rent programmeringsmæssigt ville det være en katastrofe at have siden til at loade konstant.. Det der skulle laves om såfremt i vil gøre noget ved det er at ændre det pågældende script fra at være en viser til en tæller. Således ved sitet at den selv skal tælle fra det sekund den loader. Det er ikke så svært at lave med en almindelig hjemmeside, men meget besværligt fordi man her skal ind og rode med php-fusion's multifunktionelle grundfiler.

Lagt op : 01/01/2007 11:50 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Morten Straegaard skrev:

Andreas Johnke skrev:

Rent programmeringsmæssigt ville det være en katastrofe at have siden til at loade konstant.. Det der skulle laves om såfremt i vil gøre noget ved det er at ændre det pågældende script fra at være en viser til en tæller. Således ved sitet at den selv skal tælle fra det sekund den loader. Det er ikke så svært at lave med en almindelig hjemmeside, men meget besværligt fordi man her skal ind og rode med php-fusion's multifunktionelle grundfiler.

enig, synes ikke det er noget vi skal gå ind i, men synes godt vi kunne fjerne sekund featuren så det kun er time og minutter der bliver vist... Så vil det heller ikke være så tydeligt at uret kun går, når der loades til nyt site

Lagt op : 02/01/2007 5:16 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Vil bare lige gerne påpege at uret går forkert. Den skal sættes en time tilbage 🙂

Lagt op : 03/01/2007 10:22 pm
Kasper Jerwiarz
(@kasper-jerwiarz)
Trusted Member

Mikkellas skrev:

Vil bare lige gerne påpege at uret går forkert. Den skal sættes en time tilbage 🙂

Jeg er ikke helt med:| Hvilket ur er det der går forkert? Det oppe i højre hjørne passer

Lagt op : 03/01/2007 10:39 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det oppe i højre hjørne passer da ikke. Det går en time foran. På min mobil er timen 23. På min pc er timen 23. Det går altså en time foran ellers går alt i mit hus forkert. 🙂 (Hvilket bestemt ikke er umuligt)

Lagt op : 03/01/2007 11:03 pm
Kasper Jerwiarz
(@kasper-jerwiarz)
Trusted Member

Vores ur passer fint. Fejlen ligger i din brugerprofil. Tidszonen skal være 0, og ikke +1 som jeg tror der står i din profil;)

Lagt op : 03/01/2007 11:08 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det var rigtigt 😐 Troede selv man skulle gøre så det var i Københavns tidzone 🙂
Undskyld jeg sagde at uret gik forkert 😉

Lagt op : 03/01/2007 11:11 pm
Kasper Jerwiarz
(@kasper-jerwiarz)
Trusted Member

det gør absolut ikke noget;) Det er jo pragtfuld at få et problem løst:)

Lagt op : 03/01/2007 11:15 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Ja det er nemlig det, det er 🙂

Lagt op : 03/01/2007 11:17 pm
Del:
Top-menu
Menu