Herinde skriver i hvad i mener om siden, hvad er godt? Hvad er skidt?
Føl aldrig at i ikke kan tillade jer at skrive det, hvis noget efter jeres mening er noget rigtig møg, få det ud, så vi internt i crewet kan diskutere hvor vidt det er noget der skal ændres på.
Jo flere ting der bliver skrevet herinde, jo hurtigere og nemmere kan vi rette siden til, så den passer til netop jer brugere. Det er jo i bund og grund det vi er her for.
Forsøg så vidt, som muligt at komme med saglige argumenter for hvorfor noget er skidt, eller hvorfor noget er godt. Dette gør det nemmere for os, at vurdere vigtigheden i klagen/rosen, men følger du at noget bare er dumt, enten udførelsesmæssigt eller udseendesmæssigt, og ikke kan forklare hvorfor så er du stadig velkommen til at skrive det.
Så kom igang gutter og gutinder (Når de kommer :)) og giv os noget feedback, så vi kan forme siden i den rigtige retning
- Andreas Jøhnke, Crewet
Jeg må indrømme, at jeg er positivt overrasket over denne side. I gør det langt bedre, end jeg havde forventet.
Dog irriterer f.eks. den nyeste nyhed mig en del. Der er omkring ti simple fejl samt adskillige kommafejl. En side, der (af naturlige årsager) ikke kan opdateres så hurtigt og grundigt som f.eks. Bold.dk (læs: Manglende nyhed om Uniteds sejr over Aston Villa som eksempel), bør i det mindste tjekke deres nyheder igennem, før de poster og samtidig få en anden til at kigge på dem.
Så husk lige på det i fremtiden. Det virker så uprofessionelt at komme ind på en side og se dem have så mange fejl på forsiden, hvoraf mange er forholdsvis graverende.
Fortsæt det gode arbejde 🙂
Junited skrev:
Jeg må indrømme, at jeg er positivt overrasket over denne side. I gør det langt bedre, end jeg havde forventet.
Dog irriterer f.eks. den nyeste nyhed mig en del. Der er omkring ti simple fejl samt adskillige kommafejl. En side, der (af naturlige årsager) ikke kan opdateres så hurtigt og grundigt som f.eks. Bold.dk (læs: Manglende nyhed om Uniteds sejr over Aston Villa som eksempel), bør i det mindste tjekke deres nyheder igennem, før de poster og samtidig få en anden til at kigge på dem.
Så husk lige på det i fremtiden. Det virker så uprofessionelt at komme ind på en side og se dem have så mange fejl på forsiden, hvoraf mange er forholdsvis graverende.
Fortsæt det gode arbejde 🙂
Vi takker meget for roserne.
Angående de mange grammatiske brølere, som jeg gerne indrømmer, nogle af skribenterne laver, så er der allerede taget hånd om det og vi håber hurtigst muligt at få arrangeret et bedre nyhedssystem, hvilket giver færre stave, grammatik og tegnsætningsfejl. Det er dejligt at du gør os opmærksom på det, da det ellers nemt ville have været et overset emne, i og med der er så mange ting, der skal køre på et så nyt site, som dette.
Fortsæt den konstruktive kritik 😉
God side, har allerede lagt den op i foretrukne, så jeg tjeckker den hver dag..
Dog har jeg et lille spørgsmål.
Layoutet på totalbold.dk, hvor er inspirationen kommet fra? Jeg synes personligt at det mener utrolig meget om www.fmdanmark.dk
Eller er jeg helt galt på den?
Keep up the good work.
Mvh
Fcm-star
Fcm-star skrev:
God side, har allerede lagt den op i foretrukne, så jeg tjeckker den hver dag..
Dog har jeg et lille spørgsmål.Layoutet på totalbold.dk, hvor er inspirationen kommet fra? Jeg synes personligt at det mener utrolig meget om www.fmdanmark.dk
Eller er jeg helt galt på den?Keep up the good work.
Mvh
Fcm-star
Tak for rosen.
Nej, det er ikke efter Fmdanmark.dk, at vi har vores design, det er mere en tilfældighed.
Okay, tak for det hurtige svar;)
Er der et sted hvor man kan se jeres målgruppe og målsætning?
Fcm-star skrev:
Okay, tak for det hurtige svar;)
Er der et sted hvor man kan se jeres målgruppe og målsætning?
Var så lidt. Nej, ikke endnu, men vi skal nok lave en "Bag om siden", i løbet af de næste par uger.
Hvad har i tænkt på med reklamation? Nu tager jeg et eksempel..
I laver en aftale med fmdanmark.dk om at ude i marven er der et logo af jeres side, og url link. Og det samme her.
Kommer der til at ske sådan noget, i vil da gerne ud til flest mennesker 🙂
Fcm-star skrev:
I laver en aftale med fmdanmark.dk om at ude i marven er der et logo af jeres side, og url link. Og det samme her.
Vi har spurgt dem, de ville desværre ikke samarbejde.
Fcm-star skrev:
Vi har forhørt os om denne mulighed, men de havde desværre ikke plads.. Men vi skal ha et sted hvor man kan se vores "samarbejdspartnere," men FMD bliver det dog ikke..
Hvad så med Fmfreaks eller Fmground?
Dem tror jeg da at de er samerbejdsvillige.
Fcm-star skrev:
Hvad så med Fmfreaks eller Fmground?
Dem tror jeg da at de er samerbejdsvillige.
Ja, dem burde vi vel også forhøre os hos.
Det er et område, som bliver taget op Crew'et imellem, og tvivler på noget vil blive fortalt udadtil førend de endelige offentliggørelser FCM-Star
Andreas Johnke skrev:
Det er et område, som bliver taget op Crew'et imellem, og tvivler på noget vil blive fortalt udadtil førend de endelige offentliggørelser FCM-Star
Jeg hedder altså Fcm-star..
CM og S med småt:@
Tak på forhånd:D
Ved nyhederne, kunne man så ikke sætte billeder ind for at peppe det lidt op? Det er bare et forslag til at overveje 🙂