Наши партнеры

Menu

Forum

Ris & Ros

Notifications
Clear all

Ris & Ros

66 Indlæg
17 Brugere
0 Likes
10.9 K Set ialt
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member
Topic starter

Mikkellas skrev:

Ved nyhederne, kunne man så ikke sætte billeder ind for at peppe det lidt op? Det er bare et forslag til at overveje 🙂

Er bestemt også meningen at der på sigt skal komme det. I øjeblikket kæmper vi hårdt for at få lov til at bruge billeder fra især de bedste danske klubber. Dernæst vil vi udvide til angiveligt England, dernæst Spanien, så Italien og Frankrig. Når alle de største klubber i de lande er opnået, vil vi så vidt det er muligt skaffe logo'er fra de resterende stor klubber verden over, og i sidste ende, skulle vi meget gerne have et stort billed kartotek, men som det ser ud i øjeblikket har vi kun ganske få billeder, da vi forsøger at holde alt 100 % lovmæssigt, her tænker jeg på copyrighted matriale fra andre sider, vil vi eksempelvis ikke benytte os af medmindre vi får lov til det. Angående at købe det vil vi angiveligt vente til vi får indkomster nok på siden til disse kan benyttes på photos fra www.fodboldbilleder.dk og lignende sites.

Men jo der kommer billeder, vi arbejder hårdt på sagen. Jeg selv, står for det, og har sendt ihvertfald 30 emails allerede til forskellige klubber, og sites med brugbart billedmateriale, men endnu har jeg ikke haft tid til at rette blikket ud i den store fodboldverden. Men forhåbentligt vil vi pr. 1 Februar kunne lancere billeder af samtlige Superliga spillere, stadions, samt logo's 🙂

Lagt op : 09/01/2007 10:28 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Andreas Johnke skrev:

Mikkellas skrev:

Ved nyhederne, kunne man så ikke sætte billeder ind for at peppe det lidt op? Det er bare et forslag til at overveje 🙂

Er bestemt også meningen at der på sigt skal komme det. I øjeblikket kæmper vi hårdt for at få lov til at bruge billeder fra især de bedste danske klubber. Dernæst vil vi udvide til angiveligt England, dernæst Spanien, så Italien og Frankrig. Når alle de største klubber i de lande er opnået, vil vi så vidt det er muligt skaffe logo'er fra de resterende stor klubber verden over, og i sidste ende, skulle vi meget gerne have et stort billed kartotek, men som det ser ud i øjeblikket har vi kun ganske få billeder, da vi forsøger at holde alt 100 % lovmæssigt, her tænker jeg på copyrighted matriale fra andre sider, vil vi eksempelvis ikke benytte os af medmindre vi får lov til det. Angående at købe det vil vi angiveligt vente til vi får indkomster nok på siden til disse kan benyttes på photos fra www.fodboldbilleder.dk og lignende sites.

Men jo der kommer billeder, vi arbejder hårdt på sagen. Jeg selv, står for det, og har sendt ihvertfald 30 emails allerede til forskellige klubber, og sites med brugbart billedmateriale, men endnu har jeg ikke haft tid til at rette blikket ud i den store fodboldverden. Men forhåbentligt vil vi pr. 1 Februar kunne lancere billeder af samtlige Superliga spillere, stadions, samt logo's 🙂

Det lyder godt. Så må man håbe vi får lov til at låne billederne 🙂

Lagt op : 09/01/2007 10:41 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member
Topic starter

Det går ihvertfald den rigtige retning. Vi har fået go fra et par hold, samt et par hold har sagt nej. Afventer stadig svar fra de fleste.

Lagt op : 09/01/2007 11:02 pm
Fcm-star
(@fcm-star)
Eminent Member

Andreas Johnke skrev:

Det går ihvertfald den rigtige retning. Vi har fået go fra et par hold, samt et par hold har sagt nej. Afventer stadig svar fra de fleste.

Nu bliver jeg altså nødt til at vide hvem i har fået afslag af?B)

Lagt op : 11/01/2007 4:55 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Fcm-star skrev:

Andreas Johnke skrev:

Nu bliver jeg altså nødt til at vide hvem i har fået afslag af?B)

Kan vi ikke fortælle dig, da vi holder dette internt i crewet.

Lagt op : 11/01/2007 5:10 pm
Fcm-star
(@fcm-star)
Eminent Member

Det havde jeg også forventet.

Det er garanteret FCK, OB, BIF eller FCM.

Lagt op : 11/01/2007 7:17 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Fcm-star skrev:

Det havde jeg også forventet.

Det er garanteret FCK, OB, BIF eller FCM.

Ingen kommentarer.
Som du nok kan høre, kan du ikke lokke noget ud af os 🙂

Lagt op : 11/01/2007 7:22 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member
Topic starter

Jeg vil dog vove så meget at sige det er en dansk klub 😀

Lagt op : 11/01/2007 8:12 pm
Fcm-star
(@fcm-star)
Eminent Member

Hehe.. Jeg skal nok stoppe nu.

Hvornår får vi det så at vide?

Lagt op : 12/01/2007 9:47 am
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member
Topic starter

I får ikke at vide hvilke klubber der har afvist os, på noget tidspunkt. Der er intet formål i at bringe et sådant fact på bordet, som tydeligvis kun har til effekt at stille en klub i et dårligt lys.

Lagt op : 12/01/2007 1:30 pm
Andro
(@andro)
Eminent Member

Ellers kunne i evt. lave nogle billeder selv? Som på f.eks. www.pldk.dk hvor de levede nogle tegnefilms agtige versioner af holdenes trøjer. SÅ mega fedt ud!

Lagt op : 12/01/2007 2:10 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Andro skrev:

Ellers kunne i evt. lave nogle billeder selv? Som på f.eks. www.pldk.dk hvor de levede nogle tegnefilms agtige versioner af holdenes trøjer. SÅ mega fedt ud!

Ja, det ville det, men så skulle vi lave det med 150 hold, og det ville tage lang tid, hvor det er nemmere med PL, hvor der kun er 20.

Lagt op : 12/01/2007 3:05 pm
JosepGuardiola
(@josepguardiola)
New Member

Casper Lohse skrev:

Andro skrev:

Ja, det ville det, men så skulle vi lave det med 150 hold, og det ville tage lang tid, hvor det er nemmere med PL, hvor der kun er 20.

Det kan gøres lettere 🙂
http://www.sortitoutsi.net/forums/index.php?showforum=13 <- Gå derind, find en I synes om, og spørg så alle dem der har lavet de forskellige om I må bruge dem - jeg vil anbefale at I forsøger at få fat i Simply Kits, hvis I ønsker nogen af dem, da de er simple og ikke fjerner fokus fra nyheden 🙂

Lagt op : 14/01/2007 12:50 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

JosepGuardiola skrev:

Casper Lohse skrev:

Andro skrev:

Det kan gøres lettere 🙂
http://www.sortitoutsi.net/forums/index.php?showforum=13 <- Gå derind, find en I synes om, og spørg så alle dem der har lavet de forskellige om I må bruge dem - jeg vil anbefale at I forsøger at få fat i Simply Kits, hvis I ønsker nogen af dem, da de er simple og ikke fjerner fokus fra nyheden 🙂

Men er der ikke Copyright på?

Lagt op : 14/01/2007 1:22 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member
Topic starter

Tror i første omgang vi skal kontakte de forskellige klubber angående brug af deres logo's, jeg ved at der er et par stykker, som ikke giver os lov.

Lagt op : 14/01/2007 2:22 pm
Side 2 / 5
Del:
Top-menu
Menu