Наши партнеры

Menu

Forum

Van Bommel straffet

Notifications
Clear all

Van Bommel straffet

Side 2 / 2
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Mikkel Lasson skrev:

Adam Anker-Moller skrev:

Mikkel Lasson skrev:

Andreas Johnke skrev:

Synes det er fuldstændig til grin at fratage spillerne retten til at lave en jubelscene. Sport er og bliver underholdning, og når spillerner scorer laver de ekstra underholdning gratis i og med de enten smider trøjen og har et sjovt logo, ingenting, til glæde for kvinderne eller laver diverse sjove ting, som Robbie Fowler, der sniffede mål linien, som svar på tiltale til pressens kommentar om narkomisbrug... Hvis man fratager sporten dens underholdningsværdi, hvad er der så tilbage? Intet!

Man må godt fejre målet på sjov vis, ligesom Bellamy også gjorde for nylig mod Barcelona, men at give fans' fingeren er virkelig at synke dybt 😐

Det gjorde han jo strengt taget heller ikke.

Han gav dem fingeren, uden at vise den 🙂

Det er jo heller ikke decideret ulovligt... Måske er det dumt, men det er trods alt en måde at vise følelser på, så må man jo tænke over hvorfor han reagerer, som han gør og på klubben tage den op... Synes generelt der er kommet for mange dumme regler og uklare linier i fodbold...

SvarCiter
Lagt op : 01/03/2007 12:11 am
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Chris skrev:

Jeg hader Van Bommel.

Velkommen på siden.

Vil du være så venlig at snakke pænt om spillerne.

SvarCiter
Lagt op : 03/03/2007 10:08 pm
Nichlas
(@nichlas)
Eminent Member

Ved i hvad det er sku en korrupt fodbold verden. Jeg håber fandeme at uefas bestyrelse omkommer ved et fly styrt eller sådan noget. Fuck man den mand var da bare glad da han scorede. Fuck uefa. De ødelægger fodbolden mere en de gavner den. Nu må man sikkert snart ike juble mere. Gør man det får man direkte rødt. Efter man har scoret skal man sikkert snart gå stille og roligt op til midterlinien. Dø uefa:@

SvarCiter
Lagt op : 05/03/2007 12:38 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Nichlas skrev:

Ved i hvad det er sku en korrupt fodbold verden. Jeg håber fandeme at uefas bestyrelse omkommer ved et fly styrt eller sådan noget. Fuck man den mand var da bare glad da han scorede. Fuck uefa. De ødelægger fodbolden mere en de gavner den. Nu må man sikkert snart ike juble mere. Gør man det får man direkte rødt. Efter man har scoret skal man sikkert snart gå stille og roligt op til midterlinien. Dø uefa:@

Uanset hvor meget jeg end er enig med dig, må jeg lige bede dig om at ændre tone når du omtaler andre mennesker her på sitet...

SvarCiter
Lagt op : 05/03/2007 2:52 pm
Nichlas
(@nichlas)
Eminent Member

Uanset hvor meget jeg end er enig med dig, må jeg lige bede dig om at ændre tone når du omtaler andre mennesker her på sitet...

Og jeg undskylder. Der skulle bare lige noget ud. Syntes bare at det er så typisk uefa. :@

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 1:51 pm
Side 2 / 2
Del:
Top-menu
Menu