Наши партнеры

Menu

Forum

Champions League ka...

Notifications
Clear all

Champions League kamptråd (1/8-finale)

Side 1 / 8
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Her snakkes der om alle kampe I CHL.

Barcelona - Liverpool
Jeg er træt af at se alle spanske spillere filme hele tiden. Fuldt fortjent at Liverpool udligner.

Mike-EDIT; ændre den lige til 1/8-finale kamptråden.
Når KVARTFINALERNE spilles, får deres kampe en kamptråd. 🙂

Topic starter Lagt op : 21/02/2007 9:32 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Dejligt med sådan en tråd 🙂

Er også godt tilfreds med at Liverpool udlignede. Jeg holder altid med engelske hold når de spiller. De spanske hold holder jeg kun med, når de ikke spiller mod engelske 🙂

Det bedste ved scoringen var da fejringen. Han laver et golfslag 🙂 Genialt Bellamy!

SvarCiter
Lagt op : 21/02/2007 9:36 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Hvor er det genialt! De to der har fået en bøde på to ugers løn har nu scoret!
Dejligt Riise, din dejlige nordmand :p

SvarCiter
Lagt op : 21/02/2007 10:16 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mikkel Lasson skrev:

Hvor er det genialt! De to der har fået en bøde på to ugers løn har nu scoret!
Dejligt Riise, din dejlige nordmand :p

Ja, totalt genialt.

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 21/02/2007 10:19 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Så er kampen slut, 1-2 til Liverpool. Dejligt hvis de kan holde den hjemme på Anfield.

Jeg er meget skuffet over at Barcelona med så mange kreative spillere ikke formår at tilspille sig nogle chancer. Flot af Liverpool, er især imponeret over Carragher og Agger nede i forsvaret. Flot, flot, flot! 🙂

SvarCiter
Lagt op : 21/02/2007 10:39 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mikkel Lasson skrev:

Så er kampen slut, 1-2 til Liverpool. Dejligt hvis de kan holde den hjemme på Anfield.

Jeg er meget skuffet over at Barcelona med så mange kreative spillere ikke formår at tilspille sig nogle chancer. Flot af Liverpool, er især imponeret over Carragher og Agger nede i forsvaret. Flot, flot, flot! 🙂

Fuldstændig enig. Jeg forstår ikke hvordan Barca spillerne filmer hele tiden og så snart de laver et groft frispark skal de kritisere dommeren osv.

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 21/02/2007 10:42 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Sådan gør man i spansk fodbold. Man filmer og falder lige så snart der er en modspiller i vejen.

Hvis man afdribler målmanden i Spanien og man bare kan løbe hen til bolden og score, så vil de hellere falde over målmanden og have straffe. Sådan er det bare i Spanien.

Er sådan set også ligeglad med det, bare de ryger ud nu Barca, så kan Ronaldinho osv. lære det 🙂

SvarCiter
Lagt op : 21/02/2007 10:44 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Jeg sidder stadig og beundrer Ronaldinhos krumspring i midten af første halvleg.. Altså, han blev vist stemplet, og blev ramt en smule på knæet.. Alligevel hopper han 5 meter (overdrivelse fremmer forståelsen) op i vejret, som en anden elite gymnast.. Han går så lidt videre, og derefter vælger han at ligge sig ned og tage sig til knæet.. Det der spring var altså godt udført, og burde ikke have været muligt med de smerter han gav udtryk for..

SvarCiter
Lagt op : 22/02/2007 12:27 am
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Hmmmm.. bryder mig ikke om nogle af holdene.. Håber at Barca ryger ud, men at Liverpool så ryger ud i kvartfinalen, på nær hvis det er Madrid de møder, så skal de hvis ting ud først

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 8:28 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Så går den snart igang. Jeg holder mest med Liverpool fordi de har en dansker og så fordi det ville være fryd hvis Barca røg ud, fordi de er forsvarende mestre 🙂

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 8:45 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Mikkel Lasson skrev:

Så går den snart igang. Jeg holder mest med Liverpool fordi de har en dansker og så fordi det ville være fryd hvis Barca røg ud, fordi de er forsvarende mestre 🙂

Sådan har jeg det også.. udover at det rager mig om de er forsvarende mestre.. kan bare ikke lide dem (kig på mit billede)

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 9:31 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Liverpool skal nok vinde! Vent og se!

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 9:46 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Mike Hansen skrev:

Ja, så længe de ryger ud i kvartfinalen..

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 9:47 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mike Hansen skrev:

1-0 til Barcelona. Ikke godt, men Liverpool skal nok holde hjem.

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 06/03/2007 10:19 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

RØV!!!

Chelsea er på 2-1.. De er fandme så heldige at det burde være ulovligt.

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 10:26 pm
Side 1 / 8
Del:
Top-menu
Menu