Наши партнеры

Menu

Forum

Champions League ka...

Notifications
Clear all

Champions League kamptråd (1/8-finale)

Side 8 / 8
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mikkel Lasson skrev:

Det var intet mindre end en fantastisk kamp i går. Glemmer ikke min reaktion, da Rooney scorer i overtiden. Jeg rakte bare hænderne op i luften og sagde YES! 🙂

Jeg gjorde mere eller mindre det samme.

Liverpool skal nok komme igen....

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 25/04/2007 9:49 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Jeg tror i bund og grund, at de er tilfredse med at tabe 1-0, hvis de altså skal tabe. Selvfølgelig går de efter en uafgjort eller en sejr, men et nederlag på 1-0 er ikke det værste, da de nemt kan score et eller to mål på Anfield 🙂 Så er ikke bange for det nuværende resultat.

SvarCiter
Lagt op : 25/04/2007 9:52 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Det er da utrolig så svinsk Chelsea spillerne er overfor Agger.

Kom nu Liverpool...Udlign...

edit: Kæft hvor er Drogba et svin på banen. Kan godt være at han score mange mål, men han er da voldsom. Filmer hele tiden og klager over et lille skub, selvom han laver voldsommere skub.

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 25/04/2007 10:25 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Dårlig aften for mig..

Min PlayStationPortable er lige gået stykker under kampen, og så taber vi til Chelsea..

What a day..

SvarCiter
Lagt op : 25/04/2007 10:36 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Ærgeligt at de taber, da jeg synes de havde bolden meget mere, de udnytter det bare ikke. Til gengæld er et 0-1-nederlag ikke meget, og de kan sagtens komme i finalen, og det tror jeg på, at de gør 🙂

SvarCiter
Lagt op : 25/04/2007 10:51 pm
Pernille Nielsen
(@pernille-nielsen)
Reputable Member

Mikkel Lasson skrev:

Det var intet mindre end en fantastisk kamp i går. Glemmer ikke min reaktion, da Rooney scorer i overtiden. Jeg rakte bare hænderne op i luften og sagde YES! 🙂

I dagens kamp holder jeg selvfølgelig med Liverpool, da jeg ikke kan lide Chelsea, og så også fordi, at Manchester og Chelsea allerede skal mødes i FA Cup-finalen og i en afgørende kamp i PL, og så kan det blive for meget med en evt. CL-finale 🙂

Så må vi jo bare have Chelsea og Milan i fianlen. Ej, kan godt se hvad du mener, men jeg vil jo rigtig gerne have Chelsea i finalen.

På trods af sejren i dag er det stadig meget åbent, da Liverpool med et par mål hjemme, går videre. Det håber og tror jeg dog ikke. I år tror jeg Chelsea spiller sig i finalen.

Med hensyn til selve kampen i går kan jeg ikke sige så meget, da jeg kun kunne følge den på nettet, desværre.
Så tror bare jeg holder mig til at sige at det var dejligt med en sejr til Chelsea, og også at de hodlte nullet.

Så var det jo også det resultat jeg gættede på i min optakt til kampen.!

SvarCiter
Lagt op : 26/04/2007 7:05 am
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Er kæmpe fan af Liverpool og derfor var det selvfølgelig ikke det bedste udgangspunkt for videre færd i CL, men man må jo håbe at Gerrard og co. tager kampen op på Anfield og hiver en 2-0'er hjem. De er jo kendt for at have styr på marginalerne 😀

Håber på Manchester - Liverpool, men må være ærlig og sige jeg hælder til de to andre. Manchester's første kamp har været noget skidt hele vejen igennem CL, og tror Milan er holdet, som straffer det. De skal blot vinde 1-0 hjemme.

SvarCiter
Lagt op : 26/04/2007 9:43 am
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Andreas Johnke skrev:

Håber på Manchester - Liverpool, men må være ærlig og sige jeg hælder til de to andre. Manchester's første kamp har været noget skidt hele vejen igennem CL, og tror Milan er holdet, som straffer det. De skal blot vinde 1-0 hjemme.

Resultatet som United fik på hjemmebane gør, at Milan skal frem på banen, og det kan skabe plads til Uniteds fantastiske kontraspil. Med spillere som Giggs, Rooney og Ronaldo, kan de nemt få scoret det første mål, da Milan er tvunget frem på banen. Hvis Rooney ikke havde scoret i overtiden, havde kampen i Milano blevet meget anderledes. Så er utrolig glad for at han scorede til sidst 🙂

SvarCiter
Lagt op : 26/04/2007 2:09 pm
Morten Jensen
(@morten-jensen)
Trusted Member

Vidic er også formentlig med i returen, hvilke betyder meget for Uniteds defensiv!

SvarCiter
Lagt op : 26/04/2007 3:05 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Det betyder at der er mere plads til Milan tror jeg... Vidic er i mine øjne ikke specielt fantastisk og når han kun lige kommer med efter en skade tror jeg det er en fordel at smide ham på bænken

SvarCiter
Lagt op : 26/04/2007 5:18 pm
Side 8 / 8
Del:
Top-menu
Menu