Наши партнеры

Menu



Forum

Brød United reglern...
 
Notifications
Clear all

Brød United reglerne?

13 Indlæg
7 Brugere
0 Likes
2,656 Set ialt
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
Topic starter
 

Taget fra Bolddk.com

Lille klager officielt over Man U-mål

Lille har indgivet en officiel klage til UEFA, efter at Ryan Giggs i aftes sikrede Manchester United sejren over franskmændene på et kontroversielt mål.

Syv minutter før slutfløjtet i gårsdagens Champions League-kamp mellem Lille og Manchester United, scorede Ryan Giggs på et direkte frispark. Det medførte voldsomme protester fra Lilles spillere, som stadig var ved at forberede sig på frisparket, da det blev taget.

Nu har franskmændene besluttet at klage over episoden til UEFA. De vil have forbundet til at gå ind i sagen, selvom de tvivler på, at der for alvor vil blive gjort noget ved det.

Manchester Uniteds manager, Alex Ferguson, afviser al tale om manglende fair play og henviser til, at dommeren havde giver holdet lov til at tage frisparket.

Ja. Brød United reglerne? Nej, det gjorde de da ikke. Så vidt som jeg ved så siger reglerne, at man må tage frisparket, så snart der er fløjtet for frisparket.
Jeg håber at Lilles barnlige tendenser efter målet får en straf. Tænk at man er på vej ud af banen, fordi United ikke bryder nogle regler(som Lille spillerne dog mener). Og så vil de klage til UEFA? Jeg fatter det simpelthen ikke.

Jeg vil også lige sige at jeg synes at Real Madrid spillerne var nogle klovne i går. Så snart Bayern får frispark, vil Real spillerne have bolden længere tilbage og de stillede sig foran bolden, hvilket skal give gult kort. De sparkede/kastede bolden væk, når tyskerne fik frispark på Reals banehalvdel. Dårlig stil af Real Madrid.

 
Lagt op : 21/02/2007 4:13 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Jeg mener heller ikke de brød reglerne. Det er bare det at nogle dommere vil have at spillerne venter med at sparke til de har hørt fløjten og nogle lader dem bare sparke.
Og den dommer i går, gav jo bolden fri i og med at han gik væk fra den. Så jeg håber også bare at Lille får en straf for det barnlige de gjorde i går.

Det minder lidt om dengang Anja Andersen og Slagelse forlod banen i Aalborg sidste år i en håndboldkamp 🙂

 
Lagt op : 21/02/2007 4:15 pm
(@sir-birdsong)
Indlæg: 23
Eminent Member
 

Claus Bo Larsen sagde i p3 sporten kl. 16.00, at Man Utd ikke havde brudt reglerne B)

 
Lagt op : 21/02/2007 5:17 pm
 MonQ
(@monq)
Indlæg: 366
Reputable Member
 

Han bryder kun reglerne ved at stjæle teknikken fra Thierry Henry.

 
Lagt op : 21/02/2007 5:20 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
Topic starter
 

Sir Birdsong skrev:

Claus Bo Larsen sagde i p3 sporten kl. 16.00, at Man Utd ikke havde brudt reglerne B)

Godt, så havde jeg ret(for en gangs skyld.) Dejligt at en dommer siger at United ikke brød reglerne.
Dette er Lilles begrundelse til at spillerne var tæt på at forlade banen, som jeg synes er dårlig, da det er europæisk fodbold og ikke fransk fodbold.

Taget fra oldtrafford.dk

Lille ville ikke forlade banen
Lille-træner Claude Puel understreger, at hans spillere ikke havde i sinde at forlade banen. I stedet går træneren til angreb på Sir Alex Ferguson.

Da Sir Alex Ferguson gav interview til diverse tv-stationer efter kampen, så man ikke skotten i sit sædvanlige lune hjørne efter en sejr. I stedet var han rasende over Lilles opførsel.

Sir Alex kaldte det forrykt at franskmændene overvejede at forlade banen efter Ryan Giggs´ frisparkskasse, men ifølge Puel, der i visse kredse kaldes Frankrigs svar på José Mourinho, var Lille overhovedet ikke på vej til omklædning. Han beskylder i stedet Sir Alex for bevidst at tegne et forkert billede af begivenhederne.

"Det er jo det sædvanlige med Sir Alex. Han prøver sine gamle tricks, og han kan for min skyld gøre, hvad han vil. Mine spillere ville ganske enkelt bare klage over kendelsen, og i Frankrig er det sådan, at man skal klage ved det første stop i spillet efter episoden. Vi ville ikke forlade banen," siger en rasende Puel.

Hvorfor en af hans venner fra trænerstaben stod og viftede de rødklædte til sig, forklarer Puel ikke.

 
Lagt op : 21/02/2007 5:23 pm
(@sir-birdsong)
Indlæg: 23
Eminent Member
 

Taget fra oldtrafford.dk

Lille ville ikke forlade banen
Lille-træner Claude Puel understreger, at hans spillere ikke havde i sinde at forlade banen. I stedet går træneren til angreb på Sir Alex Ferguson.

Da Sir Alex Ferguson gav interview til diverse tv-stationer efter kampen, så man ikke skotten i sit sædvanlige lune hjørne efter en sejr. I stedet var han rasende over Lilles opførsel.

Sir Alex kaldte det forrykt at franskmændene overvejede at forlade banen efter Ryan Giggs´ frisparkskasse, men ifølge Puel, der i visse kredse kaldes Frankrigs svar på José Mourinho, var Lille overhovedet ikke på vej til omklædning. Han beskylder i stedet Sir Alex for bevidst at tegne et forkert billede af begivenhederne.

"Det er jo det sædvanlige med Sir Alex. Han prøver sine gamle tricks, og han kan for min skyld gøre, hvad han vil. Mine spillere ville ganske enkelt bare klage over kendelsen, og i Frankrig er det sådan, at man skal klage ved det første stop i spillet efter episoden. Vi ville ikke forlade banen," siger en rasende Puel.

Hvorfor en af hans venner fra trænerstaben stod og viftede de rødklædte til sig, forklarer Puel ikke.

Lol 🙂

 
Lagt op : 21/02/2007 5:25 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
Topic starter
 

Sir Birdsong skrev:

Taget fra oldtrafford.dk

Lille ville ikke forlade banen
Lille-træner Claude Puel understreger, at hans spillere ikke havde i sinde at forlade banen. I stedet går træneren til angreb på Sir Alex Ferguson.

Da Sir Alex Ferguson gav interview til diverse tv-stationer efter kampen, så man ikke skotten i sit sædvanlige lune hjørne efter en sejr. I stedet var han rasende over Lilles opførsel.

Sir Alex kaldte det forrykt at franskmændene overvejede at forlade banen efter Ryan Giggs´ frisparkskasse, men ifølge Puel, der i visse kredse kaldes Frankrigs svar på José Mourinho, var Lille overhovedet ikke på vej til omklædning. Han beskylder i stedet Sir Alex for bevidst at tegne et forkert billede af begivenhederne.

"Det er jo det sædvanlige med Sir Alex. Han prøver sine gamle tricks, og han kan for min skyld gøre, hvad han vil. Mine spillere ville ganske enkelt bare klage over kendelsen, og i Frankrig er det sådan, at man skal klage ved det første stop i spillet efter episoden. Vi ville ikke forlade banen," siger en rasende Puel.

Hvorfor en af hans venner fra trænerstaben stod og viftede de rødklædte til sig, forklarer Puel ikke.

Lol 🙂

total komisk. Så må vi håbe at Lille får sig en bøde eller to. Man skal på ingen måder forsøge at forlade banen.

 
Lagt op : 21/02/2007 9:30 pm
(@mads-skovgaard)
Indlæg: 27
Eminent Member
 

Jeg mener at Lille bryder reglerne.
Det ligner da ikke noget, at prøve at forlade banen.
Skandaløst!

 
Lagt op : 22/02/2007 12:54 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Nu som vi også har skrevet her på siden, så kan det være at Lille får en omkamp ud af det. Det er sikkert kun fordi Platini er franskmand og hader engelsk fodbold! 🙂

 
Lagt op : 22/02/2007 5:23 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
Topic starter
 

Mikkel Lasson skrev:

Nu som vi også har skrevet her på siden, så kan det være at Lille får en omkamp ud af det. Det er sikkert kun fordi Platini er franskmand og hader engelsk fodbold! 🙂

ja, men hvis det sker, synes jeg man skal boycotte alt europæisk fodbold. Dommeren træder væk fra bolden, siger ikke noget med at de skal vente. Så ingen regelbrud. Vi kender det vel også fra FCK-Lillestrøm sidste år. Klagede vi, nej: Vi kender jo reglerne.

 
Lagt op : 22/02/2007 5:42 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Ja. Jeg bliver godt nok gal hvis de skal spille omkamp! Så kan Platini godt glemme opbakningen fra mig og nok også hele England! Hvis han gør det er det kun fordi det er en fransk klub der klager. Hvis det havde været en spansk klub, var der sikkert ikke sket noget! :@

 
Lagt op : 22/02/2007 6:02 pm
(@andro)
Indlæg: 27
Eminent Member
 

United brød ikke reglerne ved målet, det er helt sikkert.

Noget helt andet er dog, at politiet måtte bruge tåregas mod United-fansene, og Feyenoord er blevet smidt ud af UEFA-cuppen pga. at deres fans gik amok på udebane. Så hvis UEFA skal følge ders egne regler skal de sådan set smide United ud, ellers ville det være pænt dobbeltmoralsk. Hvis Feyenoord skulle udelukkes, så skal United også.

 
Lagt op : 24/02/2007 3:28 pm
(@thomas-sorensen)
Indlæg: 175
Estimable Member
 

Andro skrev:

United brød ikke reglerne ved målet, det er helt sikkert.

Noget helt andet er dog, at politiet måtte bruge tåregas mod United-fansene, og Feyenoord er blevet smidt ud af UEFA-cuppen pga. at deres fans gik amok på udebane. Så hvis UEFA skal følge ders egne regler skal de sådan set smide United ud, ellers ville det være pænt dobbeltmoralsk. Hvis Feyenoord skulle udelukkes, så skal United også.

Men man kan så til gengæld også sige at det ikke kun er en eller to gange Feyenoord blev smidt ud for, såvidt jeg er orienteret er det flere gange man har haft problemer med Feyenoords tilhængere...?

 
Lagt op : 25/02/2007 10:44 pm
Del:
Top-menu
Menu