Наши партнеры

Menu

Forum

Notifications
Clear all

Chl mestre?

Side 1 / 4
Ronaldinho92
(@ronaldinho92)
Estimable Member

Hey

Mit spørgsmål er, Hvem tror i Vinder Champions League ? kom med et svar og giv en begrundelse.

Personligt håber og tror jeg på Manchester United, da de spiller godt lige for tiden, men de har dog ikke en så bred trup, så tror mere på Chelsea eller Barcelona da de har de bredeste trupper .

Hva tror i ? 😀

Topic starter Lagt op : 01/01/2007 8:57 pm
Anders Hansen
(@anders-hansen)
Estimable Member

Chelsea da de er klart de bedste ....

SvarCiter
Lagt op : 01/01/2007 9:02 pm
Ronaldinho92
(@ronaldinho92)
Estimable Member

LoL .. Se på Stillingen i PL .. Haha :p

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 01/01/2007 9:03 pm
Anders Hansen
(@anders-hansen)
Estimable Member

bare vent og se ...

SvarCiter
Lagt op : 01/01/2007 9:08 pm
NH92
 NH92
(@nh92)
Trusted Member

Pas på i ikke kommer out of topic. Hold jer inden for det første spørgsmål.

Jeg tror på Milan, hvis de skal vinde noget i de næste 2-3 sæsoner skal det være nu. De skal bygge et helt nyt hold op, da deres spillere er ved at blive gamle. Så det skal være i den her sæson noget skal ske. Og samtidig med at det går skidt i ligaen. Nummer 12. tror jeg de satser på Chl i år. 🙂

SvarCiter
Lagt op : 01/01/2007 9:10 pm
Michael Juhl
(@michael-juhl)
Active Member

Jeg er sikker på at Chelsea vinder i år....

De får lige truppen på plads her i denne måned....

SvarCiter
Lagt op : 01/01/2007 9:56 pm
Dennis Cordsen
(@dennis-cordsen)
Estimable Member

Leeds kommer ind på afbud oig Vinder:D

Men hvis nu de ikke kommer med af en eller anden uforklarelig årsag tror jeg at Liverpool har en god chance. Finder de en makker til Peter Crouch og for lagt deres udebane kompleks på hylden bliver de rigtigt farlige

SvarCiter
Lagt op : 01/01/2007 10:01 pm
Morten Straegaard
(@morten-straegaard)
Trusted Member

Der er mange mulige vindere i år.

De åbenlyse kandidater til sejren er stabile Chelsea, og de sprudlende mestre fra Barcelona, men derudover mener jeg også at især Lyon og Man Utd må høre med i favoritfeltet. Lyon spiller en fantastisk gang fodbold, mens Man Utd begynder at ligne sit gamle jeg.

SvarCiter
Lagt op : 01/01/2007 10:13 pm
Morten Varming
(@morten-varming)
Active Member

[Personligt tror jeg at Manchester United vinder den... Da de simpelthen har spillet så stærkt i år... En spiller som Cristiano Ronaldo kan afgøre kampene på egen hånd og deres forsvar er relativt stabilt med van der Sar som stabil sidste skanse...

Den store outsider i år er i mine øjne Lyon.... Der har et rigtig godt hold i år... Med gode inviduelle spillere såsom Juninho og Fred...

SvarCiter
Lagt op : 01/01/2007 10:15 pm
Ronaldinho92
(@ronaldinho92)
Estimable Member

Mener os Lyon kan gøre noget stort i år, Især Pga. Juninho, Fred og Malouda .. Og de har os andre klassespillere. og de spiller samtidig godt fodbold .. 🙂

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 01/01/2007 10:57 pm
iaurdae
(@iaurdae)
New Member

Tror Barca rejser sig med uventet styrke og kan udfordre. Er ret sikker på at Lyon med deres spil kan vise nogle gode takter, men ved ikke lige hvor langt det holder. Men som sagt, er jeg ret sikker på at Barcelona kan gøre det igen - måske ikke det mest oplagte svar, men det er noget med en speciel følelse.

SvarCiter
Lagt op : 01/01/2007 11:01 pm
JoppeH
(@joppeh)
Eminent Member

MIn favorit: Chelsea - De har pengene og stjernene, og det er vel i år at Mourinho skal slå til, eller kunne man godt forestillige sig at Roman bliver utålmodig..

Mit ønske: Arsenal - Fordi Arsenal er holdet...

Min outsider: Roma - Fordi Totti laver rigtig mange mål, er ham i topform krydret med en masse gode spillere, så kan de gå hele vejen...

SvarCiter
Lagt op : 01/01/2007 11:18 pm
Nicky
(@nicky)
New Member

Jeg tror det bliver Chelsea.

Med alle deres milliarder i ryggen, burde de snart vinde og tror Terry & co. har blod på tanden 🙂

SvarCiter
Lagt op : 01/01/2007 11:23 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Ser Barcelona som vinder igen i år. Derudover ser jeg Lyon og Real Madrid, som de farligste...

SvarCiter
Lagt op : 01/01/2007 11:24 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Synes, at man år efter år altid snakker om, at Lyon virkelig har klassen. Og det har de da også.

De er altid gode i gruppespillet, men de er gået ned de seneste år senere hen i turneringen. Lyon er altid en sikker klub i 1/8-dels finalerne, men de vinder ikke Champions League.

Tror, det bliver en engelsk eller spansk klub, hvor jeg har Chelsea og Valencia som mine favoritter til at vinde turneringen.

SvarCiter
Lagt op : 01/01/2007 11:28 pm
Side 1 / 4
Del:
Top-menu
Menu