Наши партнеры

Menu



Forum

Notifications
Clear all

Chl mestre?

54 Indlæg
25 Brugere
0 Likes
8,388 Set ialt
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Ligesom i sidste sæson er der mange klubber, som kan vinde. Real Madrid, Barcelona, Inter, Milan, Manchester U, Chelsea, Liverpool osv. Det kommer meget an på skader, lodtrækning og karantæner. Chelsea er et godt bud, da Mourinho højst sandsynligt mister jobbet, hvis han ikke henter trofæet, og hvis spillerne virkelig kan lide ham som træner, så vinder de det for ham, selvom jeg ikke håber det 🙂

 
Lagt op : 10/08/2007 9:56 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Vinder af Champions League 2007/2008: FC København
Den danske storklub vil spille deres bedste sæson i år. De tager hele vejren til finalen og slår Liverpool.

Ej, jeg ved ikke hvem der vinder i år(Hvem gør da også det?) og jeg er da også fuldstændig ligeglad.

Jeg glæder mig meget til at se kampene. Men hvis jeg skal tage en favorit så må det selvom jeg ikke helst vil sige det Chelsea, Inter eller Real Madrid der vinder CHL 07/08.
Chelsea fordi at de nu ifølge har det perfekte trup. De har så mange klassespillere. Og i år har de jo ikke brugt 700 mio. kr. på indkøb.
Real Madrid tror jeg også på da de simpelthen vil bevise noget i år. Inter har en okay trup, men jeg ved ikke helt med dem.
Af outsidere vil jeg nævne Lyon, Manchester United og Liverpool. Tre stærke mandskaber, som har fantastiske spillere over hele linjen.
Men det kunne nu være fedt med en FC Porto.

 
Lagt op : 10/08/2007 11:07 pm
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
 

Mikkel Exner skrev:

Nu skal Liverpool lige slå Toulouse i kvalifikationen først 😉

Vi slår skam Toulouse. Tror næppe at Agger og co. er bange for Elmander og de andre.

 
Lagt op : 11/08/2007 11:47 am
(@ronaldinho92)
Indlæg: 116
Estimable Member
Topic starter
 

Liverpool slog Toulouse, og har gode muligheder i år. Dog tror jeg på Real Madrid eller Chelsea som vinder af årets CHL .. En outsider kunne være Liverpool eller Lyon. Mit hjerte siger United, men sådan som de spiller lige nu, (Er dog overbevist om de nok skal komme i gear) bliver det svært

 
Lagt op : 01/09/2007 9:10 pm
(@mikkel-meyer)
Indlæg: 3
New Member
 

Mike Justesen skrev:

Liverpool er det stærkeste hold i England, og det beviste vi sidste år.

På hvilken måde beviste Liverpool sidste år, at de var det stærkeste hold i England? United og Chelsea må da virkelig føle sig snydt når de finder ud af, at det åbenbart handler om at få tredjepladsen i PL.

Ingen kan vel spå om, hvem der kommer til at løfte trofæet med de store ører i år, og vi kender allesammen forhåndsfavoritterne (Chelsea, Man Utd., Inter bla. bla.). Jeg håber så inderligt at det bliver Arsenal der kommer til at vise omverdenen at de er det bedste hold der findes B)

 
Lagt op : 03/09/2007 6:38 pm
(@anders-caroe)
Indlæg: 47
Eminent Member
 

Helt enig, Mikkel. I PL var Liverpool langt bagefter, og i CL var de langt fra overbevisende ift. de andre PL-hold.

For mit vedkommende er det vigtigt at vi vasker MU-pletten af os, og så skal Inter og Milan helst ikke vinde 😛

Det vil ikke gøre mig noget hvis Arsenal vinder, så kommer vi da til at se dejlig fodbold hele vejen igennem 🙂

 
Lagt op : 03/09/2007 10:39 pm
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
 

Det var dog barnligt.

Administrator r, var ikke en del af Totalbold admin-communytiet og hans bruger er slettet.

Alle hans indlæg er slettet + kommentarer!

 
Lagt op : 04/09/2007 1:38 pm
(@anders-hansen)
Indlæg: 110
Estimable Member
 

Mike Justesen skrev:

Liverpool er det stærkeste hold i England.

Kan kun sige en ting Chelsea er meget stærkere end Liverpool i år ... Men jeg tror osse godt at et hold som Glasgow Rangers kan overraske meget !

Men som jeg skriv først håber jeg meget at det bliver Chelsea som ender med pokalen med de store øre B)

 
Lagt op : 04/09/2007 1:48 pm
(@teo-kudra)
Indlæg: 15
Active Member
 

Barcelona vinder Nok chl Da de har et meget godt hold.Og er i Topform
Lige nu for tiden. Chealse har også en god chance For at vinde
da de har et meget godt hold,,,,,,,,B)

 
Lagt op : 04/10/2007 7:48 pm
Side 4 / 4
Del:
Top-menu
Menu