Наши партнеры

Menu

Forum

Van Bommel straffet

Notifications
Clear all

Van Bommel straffet

Side 1 / 2
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Van Bommel skal promovere fair play

28-02-07: 20:39 | af: Christian Bové

UEFAs disciplinærkomité har onsdag be­sluttet sig for at kræve, at hollænde­ren Mark van Bommel inden for et år skal stille op ved en ungdomskonkurren­ce i UEFA-regi for at promovere fair play i spillet.

Kravet til Bayern München-spilleren kommer efter at UEFA har fundet, at han fejrede sin reducering til 2-3 i Champions League-kampen mod Real Madrid på upassende vis.

Van Bommel har desuden fået en betin­get dom på en spilledags karantæne og en bøde på godt 45.000 kroner.

taget fra sporten.tv2.dk

Jeg synes det er totalt skørt at han får en dags spilledags karantæne. Nyt tiltag fra UEFA eller hvad? Man fejrer målet forkert og så får man en dags spilledags karantæne.

Topic starter Lagt op : 28/02/2007 8:51 pm
Adam
 Adam
(@adam)
Estimable Member

Tja, der er kun to grunde til denne karantæne.
1) Ramón Calderón.
2) Ramón Calderón.

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 8:54 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Han gav da et godt grin 🙂

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 8:59 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Tjaa, straffen er hård. Men han kunne bare have ladet vær' med at fejre scoringen sådan. Måske kunne de godt droppe det med at han skal stille op i en ungdomsturnering. Resten af straffen er fin nok, synes jeg 🙂

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 9:01 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Mikkel Lasson skrev:

Tjaa, straffen er hård. Men han kunne bare have ladet væ'r med at fejre scoringen sådan. Måske kunne de godt droppe det med at han skal stille op i en ungdomsturnering. Resten af straffen er fin nok, synes jeg 🙂

Fint nok? Jeg ville kalde det 'helt ude i hampen'

Det er såmænd bare FIFA der prøver at ødelægge glæden ved at score.. Det er da pissefedt at se en spiller komme med en lille provokering når han scorer.. Altså 1 mål = håneret.. Synes det er komplet latterligt at de skærper reglerne omkring fejring af scoring, især når det ikke er værre end det er..

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 9:41 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Jeg vil nu ikke sige man skal give modstanderens fans fingeren 🙂 Det er det der er "helt ude i hampem", efter min mening. 🙂

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 9:44 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Nu har jeg lige læst på bold.dk, at han er klar til returopgøret. Så er det vel ikke så slemt alligevel. I kan læse det her.
Så karantænedagen gælder først fra efter returopgøret 🙂

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 9:46 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mikkel Lasson skrev:

Nu har jeg lige læst på bold.dk, at han er klar til returopgøret. Så er det vel ikke så slemt alligevel. I kan læse det her.
Så karantænedagen gælder først fra efter returopgøret 🙂

Hehe. Han skal afsone karantæne inden for et år. Grimt, men smart hvis man er skadet(hvilket jo heller ikke er godt)

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 28/02/2007 9:48 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Mikkel Lasson skrev:

Jeg vil nu ikke sige man skal give modstanderens fans fingeren 🙂 Det er det der er "helt ude i hampem", efter min mening. 🙂

Ja okay, men jeg mente nu generelt bare deres nye tiltag.. Jeg synes nu også straffen er liiiige i overkanten, men ja, det er ikke fedt at give modstanderens fans fingeren..

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 9:48 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Mikkel Exner skrev:

Mikkel Lasson skrev:

Ja okay, men jeg mente nu generelt bare deres nye tiltag.. Jeg synes nu også straffen er liiiige i overkanten, men ja, det er ikke fedt at give modstanderens fans fingeren..

Okay, den der med at han skal deltage i en ungdomsturnering i UEFA-regi, den skal fjernes, og så skal bøden måske sættes lidt ned 🙂

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 9:49 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Synes det er fuldstændig til grin at fratage spillerne retten til at lave en jubelscene. Sport er og bliver underholdning, og når spillerner scorer laver de ekstra underholdning gratis i og med de enten smider trøjen og har et sjovt logo, ingenting, til glæde for kvinderne eller laver diverse sjove ting, som Robbie Fowler, der sniffede mål linien, som svar på tiltale til pressens kommentar om narkomisbrug... Hvis man fratager sporten dens underholdningsværdi, hvad er der så tilbage? Intet!

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 10:27 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Andreas Johnke skrev:

Synes det er fuldstændig til grin at fratage spillerne retten til at lave en jubelscene. Sport er og bliver underholdning, og når spillerner scorer laver de ekstra underholdning gratis i og med de enten smider trøjen og har et sjovt logo, ingenting, til glæde for kvinderne eller laver diverse sjove ting, som Robbie Fowler, der sniffede mål linien, som svar på tiltale til pressens kommentar om narkomisbrug... Hvis man fratager sporten dens underholdningsværdi, hvad er der så tilbage? Intet!

Man må godt fejre målet på sjov vis, ligesom Bellamy også gjorde for nylig mod Barcelona, men at give fans' fingeren er virkelig at synke dybt 😐

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 10:29 pm
Adam
 Adam
(@adam)
Estimable Member

Mikkel Lasson skrev:

Andreas Johnke skrev:

Man må godt fejre målet på sjov vis, ligesom Bellamy også gjorde for nylig mod Barcelona, men at give fans' fingeren er virkelig at synke dybt 😐

Det gjorde han jo strengt taget heller ikke.

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 10:33 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Adam Anker-Moller skrev:

Mikkel Lasson skrev:

Andreas Johnke skrev:

Det gjorde han jo strengt taget heller ikke.

Han gav dem fingeren, uden at vise den 🙂

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 10:35 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Mikkel Lasson skrev:

Andreas Johnke skrev:

Det er problemet, det må du faktisk ikke.. Ikke hvis det står til FIFA og Blatter.. Alt kan jo opfattes provokerende, hvis du er fan af holdet der bliver scoret i mod.. Det er sgu at ødelægge sporten

SvarCiter
Lagt op : 28/02/2007 10:56 pm
Side 1 / 2
Del:
Top-menu
Menu