Наши партнеры

Menu

Forum

Kamptråd: AC Milan ...

Notifications
Clear all

Kamptråd: AC Milan - Liverpool CHL finale

AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Så er det jo på onsdag at finalen skal spilles. I år er det i Athen at finalen skal finde sted.
Finalen bliver nok ikke ligeså målrig som i 2005.
Jeg håber at Liverpool vinder, da jeg mener at det er forkert at Milan er i finalen.
De burde jo ikke engang have deltaget i år. ltalien er stadig korrupt.

Men tilbage til kampen. Hvad tror du at kampen ender og hvorfor?
Som sagt håber jeg på Liverpool sejr, men jeg mener dog at Milan er svage favoritter.
Så enten 2-1 til Liverpool eller 2-0 til Milan....

Topic starter Lagt op : 21/05/2007 6:09 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Jeg er sikker på en 3-0 sejr til Liverpool.

Vi er meget bedre end AC Milan, som jeg mener er lettere at slå, end et hold som Manchester United.

Gerrard til 1-0

Kaká udvisning

Agger til 2-0

Dirk Kuyt til 3-0

LIVERPOOL LIVERPOOL LIVERPOOOOOL!!!

SvarCiter
Lagt op : 21/05/2007 6:12 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

I mine øjne bør der ikke være den store diskussion om, hvem der er favorit, og hvem der står med pokalen efter kampen.

Liverpool vandt på de aller mindste marginaler mod et godt spillende Chelsea-hold, mens AC Milan bragede de engelske mestre ud af banen i Milano.

IMO er Milan et langt bedre hold end Liverpool set over hele linien. Tag ikke fejl, Stevie G er en fantastisk fodboldspiller, men hvis Liverpool vil vinde, bliver de nødt til at spille med ham på miden af banen i stedet for på kanten. Hvis dette betyder, at Alonso eller Mascherano skal ofres, jamen så gør dog det! Faktum er jo, at Gerrard er en "decent" højre kant, mens han er verdensklasse på midten. Uden Stevie på midten, tror jeg ganske enkelt, at Gattuso-Pirlo er stærkere end Alonso-Mascherano, og dette kan gøre udslaget.

Ydermere vil jeg gerne udpege Zenden, som jo ikke er god længere, hvis han da nogensinde har været det! Ja, han spiller en god kamp mod Chelsea, set i forhold til hans vante niveau. IMO Zenden ikke nærheden af at have niveau til europæisk fodbold, hvilket jeg også mener om Pennant, Bellamy og Crouch.

Jeg tror og håber, at Milan snupper den, da mange af mine venner er Liverpool-fans og af en eller anden grund mener, at de er det bedste hold i England, når de vinder CL 😮

Go Milan!

SvarCiter
Lagt op : 21/05/2007 6:25 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Tjaeh, bryder mig ikke synderligt meget om nogle af holdene, men håber at Liverpool snupper den, da de jo har en hvis Hr. Agger på holdet. Jeg tror det bliver en hård og langtrukken kamp, og meget taktisk præget..

1-1
Liverpool scorer 1 mål i den 2. halvleg af ET

SvarCiter
Lagt op : 22/05/2007 1:09 am
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det bliver en tæt kamp, og Milan vil helt sikker gerne have revanche fra Istanbul i 2005. Dog tror jeg, at de kommer til at få problemer. Og til Steffen, så er det ikke sikkert at Pirlo og Gattuso vinder over Mascherano og Alonso. Mascherano løber og løber ligesom Gattuso og er meget ens i deres spillestil. Gattuso har dog lidt mere erfaring og det kan selvfølgelig gøre udslaget.

Jeg tror kampen bliver 1-1 efter mål af Seedorf og Crouch. I den forlængede bliver der ikke scoret nogle mål, da begge hold er mere fokuserede på defensiven og er bange for at kaste for mange mand frem. Det hele bliver afgjort på straffe. hvor begge hold har to gode målmænd. Dog tror jeg, at Liverpools Reina er lidt stærkere i straffesparkene, hvilket vi jo så da de slog Chelsea, og derfor vinder de igen på straffespark over Milan! 🙂

SvarCiter
Lagt op : 22/05/2007 9:37 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Så kom Milan foran på mål af Pirlo eller Inzaghi...Af det jeg har set, synes jeg at Liverpool har et lille overtag.

Kom så Liverpool....

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 23/05/2007 9:37 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Milan vandt 2-1, ufortjent eller fortjent er ligemget. De vandt. Hold kæft hvor var det spændende til sidst.
Tillykke til alle Milan spillere og fans.

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 23/05/2007 10:39 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Jeg er så skuffet, og jeg forstår ikke at Benitez starter med 1 angriber fra start.

YNWA!!! <3

SvarCiter
Lagt op : 24/05/2007 10:49 am
Kimu
 Kimu
(@kimu)
Eminent Member

Mike Justesen skrev:

Jeg er så skuffet, og jeg forstår ikke at Benitez starter med 1 angriber fra start.

YNWA!!! <3

Jeg er fuldstændig enig med dig. Den der opstilling fattede jeg slet ikke. Og fattede slet ikke at han fra anden halvleg statsede og stillede med 2 angriber fra start af der. Synes Crouch kom alt alt forsent ind i kampen. Skulle have været inde længe før.

Men det viser bare endnu engang hvor koncept fast vores - Liverpools - manager er. Han vier ikke fra sit koncept, han holder fast. Hvilket jeg synes nogen gange kan være hans problem.

SvarCiter
Lagt op : 26/05/2007 1:42 pm
Del:
Top-menu
Menu