Наши партнеры

Menu

Forum

Champions League-kv...

Notifications
Clear all

Champions League-kvalifikation

Side 1 / 2
miguel
(@miguel)
Active Member

Her kan vi snakke om hele CL-kvalifikationen. F.eks.: Hvem tror du kommer i Champions League? Og hvem er outsidere? Kom please med nogle indlæg!!! Jeg syntes det er spændende om alt det før Champions League! Hvad med dig?

Forummod.: Overskrift rettet.

Topic starter Lagt op : 09/08/2007 2:32 pm
Lasse Hansen
(@lasse-hansen)
Estimable Member

FC København er vel en outsider til at gå videre..
Dog kender Benfica godt FCK, så det bliver meget svært at gå videre...

SvarCiter
Lagt op : 09/08/2007 2:38 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Forventer at Benfica giver FCK en røvfuld, desværre.

Jeg tror ikke så meget på de danske "mestre", efter hvad jeg har set dem præstere de første superliga kampe.

SvarCiter
Lagt op : 09/08/2007 6:53 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

SAS liga og International fodbold kan og må ikke blive sammenlignet. Nuvel, FCK's form har ikke været prangende men det har Benfica's så sandelig heller ikke. Den portugisiske liga er stærkere end den danske men ikke med meget, så det er svært at stille op imod hinanden...

Benfica er på papiret stærkest og det må være der man tager sit første standpunkt da begge hold ikke har spillet mange kampe i denne sæson og ingen af dem har haft prangende resultater...

Jeg ser Benfica, som 55% favorit i og med FCK har fordelen at slutte af hjemme. Havde det været omvendt ville jeg sige 70% i Benfica's favør...

Tror det bliver tæt, men Benfica trækker sig ud, som vinder med enten et mål eller på udebanemål, de har ganske enkelt en bedre og mere internationalt rutineret trup...

SvarCiter
Lagt op : 09/08/2007 8:47 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Man skal også lige tænke på, at Benfica til den tid, hvor kampene bliver spillet, ikke er gået i gang med sin liga. Det kan blive en fordel for FCK, men de skal presse dem lidt højere på banen, end de gjorde mod Beitar. De fik alt for meget plads til at spille deres pasningsspil, og jeg regner med, at Benfica spiller på samme måde, så der skal presses.

SvarCiter
Lagt op : 10/08/2007 10:01 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Benfica har mistet Simao, de er intet.. Ej, det skal sgu nok blive svært for FCK alligevel, men for dansk fodbold håber jeg de går videre.. De skal bare minimere nederlaget på udebane (som jeg er overbevist om de går i møde) og så bare komme med en pragtpræstation i Parken..

Glæder mig også til resultatet af en kamp som Toulouse - Liverpool.. Tror sgu ikke at Liverpool skal føle sig for sikre.. De har godt nok købt godt ind, men jeg tror sagtens Elmander & co. kan overraske..

SvarCiter
Lagt op : 11/08/2007 4:29 pm
Detox
(@detox)
Eminent Member

Det er et porblem hvis FCK vinder, fordi så viser 3+ kun FCK´s kampe
:@:@:@

SvarCiter
Lagt op : 11/08/2007 7:20 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Nej nej. FCK spiller kun en dag, så den anden dag bliver der vist en anden kamp. 🙂 Det er da også interessant at følge de danske klubber i Champions Leageue.

SvarCiter
Lagt op : 12/08/2007 2:02 pm
Detox
(@detox)
Eminent Member

ja men ´huske sidste år de viste kun FCK kampe

SvarCiter
Lagt op : 13/08/2007 12:52 am
Andersfa
(@andersfa)
Active Member

Detox skrev:

Haha

SvarCiter
Lagt op : 16/08/2007 2:36 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Andersfa skrev:

Detox skrev:

Haha

Sørg nu for, at jeres indlæg lægger op til debat, et sådant indlæg kan vi ikke bruge til noget. Tænk over det næste gang du og andre poster.

SvarCiter
Lagt op : 16/08/2007 2:41 pm
Claus Carlsen
(@claus-carlsen)
Active Member

Jeg håber personligt meget at FCK vinder så Danmark kan få nogle flere hold med i Europæisk fodbold..:D

SvarCiter
Lagt op : 16/08/2007 4:24 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Enig enig, jo flere danske sejre vi kan skrabe sammen desto bedre bliver det for udviklingen af ALLE de danske hold, så hvis FCK kan ryge i CHL og Enten OB, FCM eller AaB kan gå i UEFA cup-gruppen eller måske to af dem, så ser det noget lysere ud for næste sæson...

SvarCiter
Lagt op : 16/08/2007 4:34 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Andreas Johnke skrev:

Enig enig, jo flere danske sejre vi kan skrabe sammen desto bedre bliver det for udviklingen af ALLE de danske hold, så hvis FCK kan ryge i CHL og Enten OB, FCM eller AaB kan gå i UEFA cup-gruppen eller måske to af dem, så ser det noget lysere ud for næste sæson...

Stillingen i de tre danske UEFA Cup kval. kampe kl. 19.18
Dinamo Minsk - OB 0-0. Startede kl. 18
FC Haka - FC Midtjylland 1-2. Startede kl. 18
HJK - AaB 2-1. Startede kl. 18

Lige nu ser det da fint ud. Alle tre hold vil da have gode muligheder for videre deltagelse.

SvarCiter
Lagt op : 16/08/2007 7:19 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

OB fik 1-1, og fik dermed skaffet sig et fantastisk udgangspunkt inden returopgøret på Fionia Park. De to andre resultater er også gode, og især FCM's sejr er god. AaB skal op at score på hjemmebane, men jeg ikke er i tvivl om, at de vil gøre det.

SvarCiter
Lagt op : 16/08/2007 9:08 pm
Side 1 / 2
Del:
Top-menu
Menu