Наши партнеры

Menu

Forum

Champions League ka...

Notifications
Clear all

Champions League kamptråd (1/8-finale)

Side 2 / 8
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mikkel Exner skrev:

RØV!!!

Chelsea er på 2-1.. De er fandme så heldige at det burde være ulovligt.

Okay...øv øv og ja øv. Så synd for Porto hvis Chelsea vinder. Kom så Porto, et mål ,mere.

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 06/03/2007 10:28 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Karel Poborsky skrev:

Mikkel Exner skrev:

RØV!!!

Chelsea er på 2-1.. De er fandme så heldige at det burde være ulovligt.

Okay...øv øv og ja øv. Så synd for Porto hvis Chelsea vinder. Kom så Porto, et mål ,mere.

Det ville da være fantahastisk hvis Porto kunne smide de der blå nogle ud..

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 10:28 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Så er Barcelona ude. Hvor er det skønt. Barcelona har spillet elendigt i Champions League. De burde ikke engang have gået videre.

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 06/03/2007 10:35 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Jeg er lyyyyyyyyykkelig! Har haft min bedste ven på besøg som er Barce-fan og han var sikker på at Barce ville score til 2-0, men NEJ

jeg er lykkelig

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 10:39 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Dejligt Liverpool. De andre kampe blev: Chelsea - Porto 2-1, Lyon - Roma 0-2, Valencia - Inter 0-0.

Ærgeligt at Lyon ryger ud. Kan godt lide deres måde at spille fodbold, og det er et stort tab at de allerede ryger ud, og så lige til Roma.
Chelsea gik også videre, selvom de kom bagud 1-0. Gid de var røget ud, men sådan skulle det åbenbart ikke gå.
Valencia og Inter er begge gode hold, men når Inter ikke kan vinde på hjemmebane, og lukker to mål ind, så bliver det svært, og derfor gik de ikke videre 🙂

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 10:40 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Hvorfor!?!?!?!?! Hvorfor skal Chelsea gå videre.. :@

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 10:41 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mike Hansen skrev:

Jeg er lyyyyyyyyykkelig! Har haft min bedste ven på besøg som er Barce-fan og han var sikker på at Barce ville score til 2-0, men NEJ

jeg er lykkelig

Det lyder det da til. Hold kæft hvor må de have været sjovt at sidde sammen en Barca fan(undskyldning til jer Barca-fan fra mig)

Mikkel Lasson skrev:

Dejligt Liverpool. De andre kampe blev: Chelsea - Porto 2-1, Lyon - Roma 0-2, Valencia - Inter 0-0.

Ærgeligt at Lyon ryger ud. Kan godt lide deres måde at spille fodbold, og det er et stort tab at de allerede ryger ud, og så lige til Roma.
Chelsea gik også videre, selvom de kom bagud 1-0. Gid de var røget ud, men sådan skulle det åbenbart ikke gå.
Valencia og Inter er begge gode hold, men når Inter ikke kan vinde på hjemmebane, og lukker to mål ind, så bliver det svært, og derfor gik de ikke videre 🙂

At Lyon ryger ud er helt forfærdeligt. Og som du siger til Roma. Hvad sker der? Men okay Lyon tabte og så er de ude(ret sandsynligt). Men sådan er fodbold. Næste år kommer Lyon i kvartfinalen.
Hvorfor skulle Chelsea gå videre? Det er så forkert. Øv øv og atter øv.
Dejligt at Valencia gik videre.

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 06/03/2007 10:45 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Mikkel Exner skrev:

Sad og tænkte det samme!

Jeg havde en tåre i det ene øje ovenpå vores sejr og vrede i det andet over Chelsea!

Mike Hansen skrev:

jeg er lykkelig

Det lyder det da til. Hold kæft hvor må de have været sjovt at sidde sammen en Barca fan(undskyldning til jer Barca-fan fra mig)

Hehe ja, og nu vil han se en film, fordi han gider ikke at se det efter kampen på Tv3+.

Jeg råber bare "TUDEFJÆS!!!!!!" 😉

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 10:45 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Mikkel Exner skrev:

Det fatter jeg heller ikke! Porto havde helt sikkert fortjent det, selvom jeg ikke har set kampene 😉

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 10:47 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Ondagskampene:

Manchester United - Lille
Første kamp: 1-0

Håber United går videre. Efter første kamp fortjener Lille ikke at gå videre og de vinder heller ikke på Old Trafford, men scorer dog.
Mit bud: 3-1

Bayern München - Real Madrid
Første kamp: 2-3

Her må det så være Bayern der tager den samlede sejr. Jeg kan ikke tag Real Madrid. I første kamp filmede de, kastede bolden væk osv. Vel og mærket uden de fik kort.
Mit bud: 2-1

AC Milan - Celtic
Første kamp: 0-0

Kampen i Skotland var kedelig, men godt udgangspunkt for Milan. Milan går videre. Celtic kan ikke vinde på San Siro, men måske en uafgjort?

Arsenal - PSV Eindhoven
Første kamp: 0-1

PSV vandt på hjemmebane. De taber dog nok i England, hvilket jeg ikke håber.

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 06/03/2007 10:54 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Karel Poborsky skrev:

Ondagskampene:

Håber United går videre. Efter første kamp fortjener Lille ikke at gå videre og de vinder heller ikke på Old Trafford, men scorer dog.

Her må det så være Bayern der tager den samlede sejr. Jeg kan ikke tag Real Madrid. I første kamp filmede de, kastede bolden væk osv. Vel og mærket uden de fik kort.

AC Milan - Celtic

Kampen i Skotland var kedelig, men godt udgangspunkt for Milan. Milan går videre. Celtic kan ikke vinde på San Siro, men måske en uafgjort?

Arsenal - PSV Eindhoven

Er meget enig i dine bud. Tror dog ikke PSV går videre som du har skrevet. AC Milan går sikkert videre, da Celtic bare ikke kan spille på udebane. I gruppespillet tabte de tre ud af tre udekampe: 3-2 til Man. U., 3-0 til Benfica og 3-1 til FC København 🙂

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 11:00 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mikkel Lasson skrev:

Karel Poborsky skrev:

Ondagskampene:

AC Milan - Celtic

Arsenal - PSV Eindhoven

Er meget enig i dine bud. Tror dog ikke PSV går videre som du har skrevet. AC Milan går sikkert videre, da Celtic bare ikke kan spille på udebane. I gruppespillet tabte de tre ud af tre udekampe: 3-2 til Man. U., 3-0 til Benfica og 3-1 til FC København 🙂

Måske skulle man ændre Milan kampen til en 3-1 sejr?

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 06/03/2007 11:02 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Karel Poborsky skrev:

Måske skulle man ændre Milan kampen til en 3-1 sejr?

Det kan godt være, ved bare at Milan vinder kampen og går videre 🙂

SvarCiter
Lagt op : 06/03/2007 11:03 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Bayern - Real Madrid 1-0
Makaay efter 11-12 sek. til 1-0. Målet er helt klart Carlos fejl.

Kom så, Bayern.

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 07/03/2007 8:57 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Karel Poborsky skrev:

Bayern - Real Madrid 1-0
Makaay efter 11-12 sek. til 1-0. Målet er helt klart Carlos fejl.

Kom så, Bayern.

Jep ny CHL rekord for hurtigeste mål.

SvarCiter
Lagt op : 07/03/2007 9:00 pm
Side 2 / 8
Del:
Top-menu
Menu