Kasper Risgård måtte i dag forlade AaB-træningen, da han fik store smerter i det knæ, der også har voldt ham problemer i efteråret. Han blev kørt til hospitalet, hvor han skal scannes.
Kasper Risgård havde store problemer med det ene knæ i efteråret, og det fortsætter åbenbart. Midtbanespilleren måtte forlade AaB-træningen efter en halv time, da han havde store smerter i knæet.
“Det er blusset op efter vi er startet op igen efter jul, så muligvis har det noget med det hårde underlag at gøre. Det er blevet værre og værre,” siger Risgård til tv2sport.dk.
Kasper Risgård blev kørt til hospitalet, hvor en scanning skal vise, hvor slemt skaden er.

d. 01/06/2026 22:57 |
Skriv et svar