Наши партнеры

Menu



Ribery kørte galt i holdbus

Tysk fodbold

Franck Ribery forsøgte sig som buschauffør i holdbussen på Bayern Münchens træningslejr i Dubai. Det gik dog ikke som forventet, da franskmanden kørte ind i to skilte.

Franck Ribery forsøgte at lave sjov, da han satte sig bag rattet i holdbusesn i dag. Han ville køre holdet til træning på deres træningslejr i Dubai, men det gik ikke særlig godt for den rapfodede franskmand, da han kørte ind i to skilte lige uden for hotellet.

“Ja, han ville lave noget sjov, men køretræningen gik ikke specielt godt. Gud ske tak og lov kom ingen til skade. Han var selv en smule forskrækket efter hændelsen,” sagde Klinsmann.

Ingen kom til skade ved uheldet, men Jürgen Klinsmann måtte efter stå skoleret for hotelmanageren.



Kommentér

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*



Top-menu
Menu