Selvom Rafael Benítez har signaleret, at han ikke ønsker at beholde Jermaine Pennant, så vil kantspilleren det anderledes.
Liverpools spanske manager Rafael Benítez må indse, at Pennant bliver i klubben indtil hans kontrakt udløber til sommer. Efter at have accepteret adskillige konkrete bud på kantspilleren, først fra Stoke, Hull og nu senest fra Portsmouth, men hver eneste gang har Pennant afvist kontrakttilbuddet.
Jermaine Pennant, der kan flytte på fri transfer til sommer, har udsigt til en stor bonus, når han 1. juli frit kan vælge sin nye klub. Liverpool har i forvejen ikke den sundeste økonomi, og derfor krydser man fingre for, at Pennant denne gang vil acceptere kontraktudspillet fra Portsmouth.
“Vi har accepteret Portsmouths bud på Pennant, og nu afventer vi situationen. Men jeg tror, at han vil acceptere skiftet,” siger Benítez til klubbens hjemmeside.
Selv har Pennant en anden mening om den sag.
“Jeg fortrækker at blive i Liverpool. Der har været meget debat om min fremtid, men i sidste ende bestemmer jeg selv, og jeg vil gøre min kontrakt i Liverpool færdig,” forklarer Pennant til avisen Daily Post.
Det er ikke første gang, Pennant gør sig bemærket uden for banen. Udover at have en tendens til at komme for sent til træning, så har den 26-årige englænder spillet tre kampe for Birmingham med en fodlænke, som følge af en dom for spritkørsel.
Liverpool betalte omkring 70 millioner kroner til Birmingham for at få Jermaine Pennant tilbage i juli 2006.

d. 01/06/2026 22:57 |
Skriv et svar