Efter 17 måneders ufrivilig pause er West Hams talentfulde kantspiller Kieron Dyer endeligt tilbage. Dyer brækkede benet i en pokalkamp, og måtte igennem hele tre operationer for at vende tilbage til grønsværen.
Kieron Dyer har fået en stor del af karrieren ødelagt af skader, men er nu endeligt tilbage efter et skadeshelvede på 17 måneder inklusiv tre oprationer. Dyer brækkede benet i en Carling Cup-kamp mod Bristol Rovers i august 2007.
Gianfranco Zola er uden tvivl henrykt over Dyers tilbagevenden til grønsværen. Manageren har nemlig et transferbudget på nul kroner, og kan derfor bruge alle hånsrækninger. Nu må Zola og Dyer så bare håbe, at kantspilleren ikke pådrager sig flere skader.
Kieron Dyer blev købt kort før han brækkede benet, og nåede kun at få sølle tre kampe i West Ham-trøjen inden skaden ramte.

d. 01/06/2026 22:57 |
Jep, han er talentfuld men også altid usandsynligt meget skadet og trods alt også 30, så så mange år har han ikke tilbage. Jeg tipper på, at han snart løber ind i en ny skade, som holder ham ude i et par måneder.