Наши партнеры

Menu



Kent Nielsen glæder sig til at komme i gang

Dansk fodbold

Den 1. januar trådte Kent Nielsens kontrakt i kraft med Brøndby og lige siden da har han forberedt sig på at komme i gang med forårssæsonen, som han glæder sig til kommer i gang.

Selvom der er en uge til Brøndby indleder jagten på mesterskabet hjemme mod FCK, så føler Kent Nielsen, at Brøndby er hvor de skal være.

”Når man starter på vintertræningen, så synes man, at der er oceaner af tid til at træne både taktisk og fysisk inden sæsonen starter. Men når man nærmer sig første kamp, så vil gerne have 14 dage mere til lige at finjustere det hele en lille smule mere. Helt overordnet synes jeg dog, at vi er, hvor vi skal være,” fortæller Kent Nielsen til klubbens hjemmeside.

Den nye Brøndby træner har et luksus problem på de offensivepladser, hvor der er en del gode spillere og derfor er der stor konkurrence om pladserne fremme på banen.

”Jeg synes, at alle spillere har ydet en rigtig flot indsats i opstarten. På de offensive pladser har vi mange gode spillere, der slås om pladserne, så det er et positivt problem. Det eneste spørgsmålstegn vi har er Alexander Farnerud, der har samlet en masse selvtillid med det svenske ligalandshold, hvor han blandt andet fik scoret et mål,” udtaler Nielsen.

Om Farnerud bliver klar til på mandag eller ved Kent ikke endnu, men han understreger svenskeren ikke spiller, hvis han ikke er helt klar.

”Jeg ved ikke, om han bliver klar til mandag. Det bliver en kamp med tiden, om han kan blive sin skade kvit, og vi gør naturligvis, hvad vi kan. Omvendt tager vi ikke chancer, da foråret er langt og der er mange betydende kampe efter FC København-kampen. Men lige nu er tænker vi kun på den forestående kamp og glæder os til at komme i gang,” slutter Kent Nielsen.



Kommentér

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*



Top-menu
Menu