AC Horsens-spilleren Martin Spelmann havde i starten udskudt sin meniskoperation, men nu kan den tidligere Brøndby-spiller alligevel ende med en operation.
SAS Liga-spilleren Martin Spelmann har i denne måned haft problemer med menisken i venstre knæ, men den første operation blev udskudt på grund af et tætpakket program. Dog er der imidlertid opstået nye komplikationer, hvilket måske får Spelmann under kniven alligevel.
“Jeg har fået et riv i knæet og skal scannes i morgen for at se, om der også er kommet en skade på indersiden. Hvis det er tilfældet, så skal jeg opereres,” siger Martin Spelmann til klubbens hjemmeside.
Kantspilleren har indtil videre spillet 19 SAS Liga-kampe for Horsens i denne sæson.

d. 01/06/2026 22:57 |
Skriv et svar