FC Nordsjælland har i dag sikret sig papirer på den blot 15-årige Magnus Rasmussen, som kommer til klubben fra Boldklubben Søllerød-Vedbæk til sommer.
FC Nordsjælland har indgået en toårig aftale med Magnus Rasmussen, som dermed vil forlade Boldklubben Søllerød-Vedbæk til sommer.
”Jeg tror helt sikkert, at Magnus inden udgangen af 2009 vil være at finde på U/16 eller U/17 landsholdet. Han har udviklet sig imponerende hurtigt hos os. Magnus er en sjælden race, idet han er venstrebenet, meget alsidig og teknisk fremragende. Han er først og fremmest back eller kantspiller, men jeg tror, han også kan udvikle sig til at spille centralt på midtbanen,” fortæller talentchef Kenneth Rasmussen til klubbens hjemmeside.
I efteråret blev Boldklubben Søllerød-Vedbæk en af FC Nordsjællands samarbejdsklubber, hvorfor Farum-klubben nu har 50 rugeklubber i sin stald.

d. 01/06/2026 22:57 |
Skriv et svar