Et mangeårigt samarbejde mellem Brøndby IF og Adidas er blevet forlænget. Udover økonomisk og produktmæssig sponsering indeholder aftalen også tiltag, der rækker udover aktiviteterne på banen.
Brøndby IF meddeler i dag, at klubben har forlænget sponsoraftalen med Adidas. Brøndby IF’s kommercielle direktør, Ole Palmå, udtrykker på klubbens hjemmeside sin glæde over aftalen med Adidas:
”Vi er både glade for og stolte over at være nået til enighed med Adidas, der leverer markedets bedste produkter i en høj kvalitet og design, for både spillere og fans Vi har haft et langt og godt samarbejde med Adidas og glæder os over at være nået til enighed om en aftale, der giver begge parter muligheder for at udnytte samarbejdet endnu bedre.”
Aftalen gælder ikke kun i forhold til sponsoreringen af tøj, men også i forhold til ansættelsen af en ambassadør. Ole Palmå siger til klubbens hjemmeside:
”Vi kan forsætte udviklingen af de mange vellykkede aktiviteter, senest lanceringen af den nye udebanetrøje, som er igangsat gennem vores hidtidige parløb samt forsætte planlægningen af nye. For yderligere at intensivere vore fælles aktiviteter har vi som en del af det fortsatte samarbejde ansat en ambassadør, som vil have primær fokus på at formidle fælles værdier som sundhed, motion og velvære til Brøndby IF’s meget udviklede netværk.”
Aftalen er forlænget til 30. juni 2012.
Skriv et svar