Werder Bremens brasilianske kreatør Diego blev søndag nat stoppet af tysk politi med en for høj promille i blodet.
Der er både bøder og reprimander i sigte for Werder Bremens offensive midtbanespiller Diego, da han søndag nat blev stoppet af tysk politi på vej hjem fra en restaurant i Bremen.
Klokken var omkring et, da den brasilianske landsholdsspiller blev bragt til den nærmeste politistation, hvor han fik målt sin promille til 0.8. Da den tilladte grænse for promille i blodet er 0.5 i Tyskland fik Diego en bøde og fratagelse af kørekortet i fire uger.
Diego, der konstant sættes i forbindelse med italienske Juventus, underspiller situationen ved at sige, at han er glad for politiets behandling samt, at han føler sig sikker i den nordtyske by.

d. 01/06/2026 22:57 |
Skriv et svar