AGF har forlænget aftalen med finanskoncernen Alm. Brand med yderligere to år. Det betyder, at aftalen nu løber frem til udgangen af 2011.
AGF og Alm. Brand har i de seneste syv år arbejdet tæt sammen, og dette samarbejde fortsætter i de kommende år. Finanskoncernen har nemlig valgt at forlænge sit sponsorat, så det nu løber frem til udgangen af 2011.
På sin hjemmeside oplyser AGf, at Alm. Brand opgraderer det nuværende Co-sponsorat, og det betyder blandt andet, at Alm. Brand-logoet vil komme på AGF-trøjen.
”AGF har et stærkt brand og kombineret med den sportslige fremgang, som holdet har oplevet de senere år, forventer vi at få meget ud af vores sponsorat og fremstå som en finansiel koncern, folk forbinder med gode resultater. Men først og fremmest er vi engageret i AGF, fordi vi gerne vil støtte lokalsporten og bakke op om, at byen har et godt hold,” siger filialdirektør Michael Simonsen til klubbens hjemmeside.
Salgsdirektør I AGF, Jørgen Noes, glæder sig også over, at samarbejdet fortsætter.
”Vi har i mange år haft et fantastisk godt samarbejde med Alm. Brand, og vi er derfor utroligt glade for, at de har valgt at fortsætte deres engagement i AGF. Det er en stor tillidserklæring fra en loyal samarbejdspartner, og vi ser frem til at videreudvikle de tætte bånd, vi gennem årene har skabt til Alm. Brand,” siger Jørgen Noes.
Skriv et svar