Наши партнеры

Menu



Forum

Owen Hagreaves ?
 
Notifications
Clear all

Owen Hagreaves ?

21 Indlæg
11 Brugere
0 Likes
4,723 Set ialt
(@ronaldinho92)
Indlæg: 116
Estimable Member
Topic starter
 

Carrick er ikke slået igennem i nu nej , men håber nu snart han kommer rigtig igang, Og ja, Scholes bliver jo ikk yngre med årene 😮

 
Lagt op : 04/01/2007 5:08 pm
(@mikkel-exner)
Indlæg: 557
Honorable Member
 

Til dem der siger Carrick ikke har slået igennem, så vidt jeg ved skal Carrick bruges som oprydder på den defensive midtbane.. det kan godt være man ikke lægger meget mærke til ham på banen, men han har altså været god på midten sammen med Scholes.. Men ja, 200 mio. er alt for meget, men jeg tror at han nok skal vise sig at blive rigtig vigtig for Manchester

Kender ikke så meget til hargreaves spillestil, minder han mest om Scholes eller Carrick?

 
Lagt op : 05/01/2007 4:50 am
 MonQ
(@monq)
Indlæg: 366
Reputable Member
 

TJah, synes nu, at Carrick gør det okay, men i forhold til det prisskilt, så har han endnu ikke vist den helt store klasse.

Han spiller heller ikke hele tiden for United. Det er tit, de fx har en Fletcher med i stedet for (hvorfor har jeg undret mig over i laaaaaaang tid).

 
Lagt op : 05/01/2007 8:28 am
(@ronaldinho92)
Indlæg: 116
Estimable Member
Topic starter
 

Ja, nu blusser Hagreaves affæren nok op igen til sommer, men lad os lige se på Uniteds midtbane lige i øjeblikket.

Ronaldo - Scholes - Carrick - Giggs

Sådan ser det ud lige nu, Carrick er efter en hård start virkelig kommet igang, og Ronaldo er stærk som altid. Giggs og Scholes er, desværre, ved at komme godt op i årene, men med deres nuværende niveau, er det ikke sandsynligt de fortsætter lidt i nu. Med hensyn til Hagreaves synes jeg ikke han er den rigtige at smide penge efter, jeg kan tage fejl. Han er efter min mening en defensiv oprydder, og minder derfor for meget om Carrick . 😉

 
Lagt op : 26/04/2007 2:55 pm
(@nicolaj-lambertsen)
Indlæg: 24
Eminent Member
 

Han har været en af de bedste spillere for Manchester United i denne sæson, indtil videre. Men jeg tror lige han skal have lidt mere tid - jeg tror på Fergusons valg om at bringe ham til klubben, fordi han kan tilføje noget ekstra.

 
Lagt op : 02/10/2007 12:15 am
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
 

Dette emne er uddebatteret.

- Tråd låst.

 
Lagt op : 04/10/2007 11:31 pm
Side 2 / 2
Del:
Top-menu
Menu