Kommer Rommedahl til FCK, og i så fald, kan han gøre en forkel, på et allerede meget stærkt FC hold.?
Jeg mener at Rommedahl vil være et fremragende køb. Han har erfaring fra Premier League, han har hurtighed, som FCK skal bruge mod storhold i CL.
Jeg mener os tidspunktet er perfekt nu. Hans kontrakt udløber til sommer, og han der er der nok klubber i England og Holland, som vil prøve at hente ham, og der kan FCK nok ikke være med lønmæssig... En anden fordel ved at hente ham nu, er at så kan han nå og blive spillet ind i foråret, hvor FCK ikke rigtig har noget at tabe.
Jeg mener at Rommedahl er meget bedre en Silber, og at hiv man kan købe ham for 11 mio, og samtidig sælge en Silber for ca. 25 mio, så vil det være en klart forstærkelse af FCK...
Jeg mener de er ca. lige gode, og hvis de kan sælge Silber til den pris du nævner, vil det da helt klart være en fordelagtig handel .. Hehe , Men så er Rommedahl heller ikk bedre :p
Synes det vil være overflødigt at spendere mange penge på ham, da Grønkjær kan spille begge sider bedre end Rommedahl... Og Silberbauer efter min mening også passer bedre til F.C.K.
Andreas Johnke skrev:
Synes det vil være overflødigt at spendere mange penge på ham, da Grønkjær kan spille begge sider bedre end Rommedahl... Og Silberbauer efter min mening også passer bedre til F.C.K.
Ja de er begge to bedre end Rommedahl... Men er Grønkjær og Silberbauer i Fck til næste sæson!!!!
Michael Juhl skrev:
Andreas Johnke skrev:
Ja de er begge to bedre end Rommedahl... Men er Grønkjær og Silberbauer i Fck til næste sæson!!!!
Grønkjær er helt sikker... Håber Silber smutter, da han ikke har evner offensivt...
Jeg har hørt at Rommedahl er blevet meget bedre.. Hans indlæg skulle være blevet bedre, og han har vist heller ikk tabt speed..
Synes at mange undervurdere Rommedahls tekniske evner. Det er rigtigt at Rommedahl ikke er en Ronaldinho, og nogle gange ser lidt nølende ud i forhold til Grønkjær, Kahlenberg og Jørgensen når landsholdet har mødt de aller bedste hold, men han er alligvel niveauer over Silberbauer som desværre ikke er god nok til et niveau ret meget over Superligaen.
Se f.eks. det røde kort Rommedahl trak i Charltons sidste kamp. En ting er hans fart, men lig mærke til den boldkontrol han har påtrods af at han er i spurt.
Han ville være en klar forstærkning til FCK!
Jeg tror slet slet ikke at Rommedahl kommer til FCK, har ikke rigtigt nogen begrundelse, men ku slet ikk forestille mig ham der. 😉
Jeg synes vi skal slå en ting fast. Rommedahls evner ville enhver SAS Liga klub kunne bruge. Jeg tror dog personligt ikke han kommer til FCK lige foreløbig. Dog kommer det an på hvad Chaltons nye manger, Alan Pardew, om han vil bruge ham, og efter han seneste opvisninger, kunne noget godt tyde på at Pardew ville få brug for ham i kampen om overlevelse, som bliver meget svær for Chalton.
Emil3
Tror Rommedahl ville passe perfekt ind i FCK. Nu skal i også lige huske at man kan rykke Silber ind på midten hvis Linderoth eller nogle andre derinde skulle blive solgt. Grønkjær og Rommedahl på fløjene ville være fantastisk og ville gøre FCK skræmmende i kontrafasen både i SAS Ligaen og ikke mindst i Champions League.
Silberbauer kunne også nemt blive solgt og derfor ville Rommedahl også kunne komme ind og erstatte ham. De er nogenlunde ligegode. Silber er måske bedre defensivt, mens Rommedahl er bedre i den offensive del.
11 mio. kr. ville heller ikke skade. FCK har lige tjent en masse penge i Champions League og 11 mio. kr. for en dansk landsholdsspiler med internationalt niveau og erfaring fra Premier Legue er ikke værst. Det ville være et fantastisk køb. Et scoop! 😉
rommedahl er da så meget bedre end silber.... det ville jo være sindsygt at få romme til klubben.... men det ender nok med at en lidt større klub får ham, da f.c. lige har købt nichlas jensen....
thalleballe skrev:
rommedahl er da så meget bedre end silber.... det ville jo være sindsygt at få romme til klubben.... men det ender nok med at en lidt større klub får ham, da f.c. lige har købt nichlas jensen....
Ja, de har ikke brug for Rommedahl på venstre back 😮
Hvis man kunne få solgt Silberbauer, hvilket jeg tror er meget svært. Så vil Rommedahl selvfølgelig være perfekt at få til klubben. Mht spillere på midten, så er Kvist, Linderoth, Hutchinson, og Hjalte Nørregaard vist mere end nok. Næsten alle de spillere kan spille i én af siderne + på midten.
Og m.h.t. han ville være god at bruge mod storholdene i CL, så synes jeg folk skal se realiteterne i øjnene; FCK har været med i CL een gang. De kom med på et selvmål. Hvis man kigger på det, og alle de gange det er gået galt. Så kommer man frem til, at FCK ikke har en fast plads i CL.
Du har ret i, man ikke skal tage en deltagelse for givet, men ser man på truppens styrke i forhold til tidligere år, er det vel ikke så mærkeligt at det var nu de kom med? Jeg forstår udemærket at FC bruger nogle af de mange tjente CL penge, på at styrke holdet frem imod en forhåbentlig ny omgang CL bold. Om ikke andet så BØR de nå til 3 kval runde hvilket giver dem en UEFA cup plads selvom de taber.
Grønkjær er helt sikker... Håber Silber smutter, da han ikke har evner offensivt...
Jeg har hørt at Rommedahl er blevet meget bedre.. Hans indlæg skulle være blevet bedre, og han har vist heller ikk tabt speed..
Fatter ikke du kan sige at Silberbauer ikke har evnerne offensivt, kig bare på sidste sæson og se hvor mange mål han scorede. Jeg kan ikk huske det præcise antal, men han var nummer 2 på fck's topscorer liste, eller hvad man kalder det.
EDIT: Rettet af admin så citatet virker. Velkommen til siden!
Der var en der skrev det der om silberbauer i min besked ovenover,, men er ikke så god til det er så det virkede åbenbart ikke.
RommeDahl er alt for god til Fck Og han ender nok i en større Klub Som Fx Sevilla eller Roma:)