Наши партнеры

Menu



Forum

Owen Hagreaves ?
 
Notifications
Clear all

Owen Hagreaves ?

21 Indlæg
11 Brugere
0 Likes
4,722 Set ialt
(@ronaldinho92)
Indlæg: 116
Estimable Member
Topic starter
 

Hey ,

Bayern's defensive midtbane spiller, Owen Hagreaves meldes jo kraftigt på vej til united .. Hvad siger i til det ? Er han god nok ? har United brug for ham ?

Personligt mener jeg han er god, men måske, efter hvad jeg har hørt, rimelig dyr, men ellers lyder det som en rimelig god handel ..

Hvad sys i ? B)

 
Lagt op : 01/01/2007 11:40 pm
(@michael-juhl)
Indlæg: 8
Active Member
 

Ronaldinho92 skrev:

Hey ,

Bayern's defensive midtbane spiller, Owen Hagreaves meldes jo kraftigt på vej til united .. Hvad siger i til det ? Er han god nok ? har United brug for ham ?

Personligt mener jeg han er god, men måske, efter hvad jeg har hørt, rimelig dyr, men ellers lyder det som en rimelig god handel ..

Hvad sys i ? B)

Jeg sys at han er god spiller og ville passe godt ind på deres hold...

Men er ikke sikker på at Bayern vil slippe ham...

 
Lagt op : 01/01/2007 11:43 pm
(@joppeh)
Indlæg: 49
Eminent Member
 

De har lige købt Carrick for 200 mil :O Latterligt dyrt IMO..

Men hvad skal de dog med en til på den plads ? :S I stedet skulle de nok invistere i en forsvarsspiller...

 
Lagt op : 01/01/2007 11:43 pm
(@ronaldinho92)
Indlæg: 116
Estimable Member
Topic starter
 

Mener det samme som JoppeH, Synes at Carrick, Indtil videre, har været et fejlkøb, men trór derimod Owen ville passe bedre end Carrick.. Og ja 😉

 
Lagt op : 01/01/2007 11:45 pm
(@joppeh)
Indlæg: 49
Eminent Member
 

Har et meget personlig spørgsmål til Ronaldinho92.... Har du meget svært ved at bestemme dig ? Jeg har obseveret at du har skiftet billede 2 gange, men ingen af gangene har Ronaldinho været på...

Måske fint en billede med Ronaldinho ? 😉

 
Lagt op : 01/01/2007 11:47 pm
(@ronaldinho92)
Indlæg: 116
Estimable Member
Topic starter
 

Så ! Haha , tilfreds nu ? 🙁

Ej okay .. men det første billed var for stort, skrev Cap .. Såh ..B)

 
Lagt op : 01/01/2007 11:50 pm
(@andreas-johnke)
Indlæg: 753
Prominent Member
 

JoppeH skrev:

Har et meget personlig spørgsmål til Ronaldinho92.... Har du meget svært ved at bestemme dig ? Jeg har obseveret at du har skiftet billede 2 gange, men ingen af gangene har Ronaldinho været på...

Måske fint en billede med Ronaldinho ? 😉

Ikke så relevant, det der skal kigges på er størrelsen... du bedes kigge på den angivne foreslåelse på 200 x 200 pixels... Billedet er ganske simpelt for stort til et avatar... skær venligst i det, eller find et mindre...

Hvad angår Owen så skifter han ikke... Carrick var valget da de ikke kunne anskaffe sig Hargreaves

 
Lagt op : 01/01/2007 11:50 pm
(@joppeh)
Indlæg: 49
Eminent Member
 

Ronaldinho92 skrev:

Så ! Haha , tilfreds nu ? 🙁

Ej okay .. men det første billed var for stort, skrev Cap .. Såh ..B)

Jeg er meget tilfreds ;D... Nu er det så min tur til at finde et billede...

 
Lagt op : 01/01/2007 11:52 pm
(@ronaldinho92)
Indlæg: 116
Estimable Member
Topic starter
 

Haha , Ja . Glæder jeg mig til at se 😉

 
Lagt op : 01/01/2007 11:52 pm
(@emil3)
Indlæg: 2
New Member
 

Jeg tror snart vi kan forvente os at se Owen Hagreaves i den engelske Premier League, hvor han er den eneste engelske landsholdsspiller, der ikke har spillet i Premier League. Om det bliver i Man Utd, Arsenal, Liverpool eller en helt fjerde klub, så er jeg ganske sikker på at han vil blive en værdifuld spiller lige som han er det for Bayern Munchen.

Emil3

 
Lagt op : 02/01/2007 12:16 pm
(@ronaldinho92)
Indlæg: 116
Estimable Member
Topic starter
 

Hvis/Når han kommer til England, er jeg forholdsvis sikker på at det bliver United eller Chelsea. Han har jo sagt han gerne vil til United, så hvis han lige pludselig skifter til Liverpool eller Arsenal, ville virke underligt, men på den anden side, kan interessen til United også været at han vil væk fra Bayern. Grunden til Chelsea er med, er pga. deres mange penge 😐

 
Lagt op : 02/01/2007 1:26 pm
(@morten-varming)
Indlæg: 9
Active Member
 

Ronaldinho92 skrev:

Hvis/Når han kommer til England, er jeg forholdsvis sikker på at det bliver United eller Chelsea. Han har jo sagt han gerne vil til United, så hvis han lige pludselig skifter til Liverpool eller Arsenal, ville virke underligt, men på den anden side, kan interessen til United også været at han vil væk fra Bayern. Grunden til Chelsea er med, er pga. deres mange penge 😐

Hvis United har for mange centrale midtbanespillere hvad har Chelsea så ?

Ballack, Lampard, Essien, Makelele, Lasana Diarra... De har så utrolig mange at hvis de købte en central midtbanespiller ville det være spild af penge og jeg tror alligevel at Mourinho er fornuftig nok til at lade være med det...

 
Lagt op : 02/01/2007 3:46 pm
(@andreas-johnke)
Indlæg: 753
Prominent Member
 

Ballack og Makelele lever ikke for evigt. Diarra er efter min mening et dumt køb, og tror han bliver solgt igen inden for 1-1½ år og så er der pludselig plads til Hargreaves, især fordi han også spiller en ferm venstre midt

 
Lagt op : 02/01/2007 3:53 pm
(@morten-varming)
Indlæg: 9
Active Member
 

Andreas Johnke skrev:

Ballack og Makelele lever ikke for evigt. Diarra er efter min mening et dumt køb, og tror han bliver solgt igen inden for 1-1½ år og så er der pludselig plads til Hargreaves, især fordi han også spiller en ferm venstre midt

Men Hargreaves er IMO for gammel til at være en longterm replacement... Der skal de hellere købe en ung spiller ligesom de gjorde dengang med Lasana Diarra...

 
Lagt op : 02/01/2007 3:57 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

United kunne godt bruge Hargreaves. Carrick er ikke helt slået til endnu, men det må komme med tiden. De kunne også bruge ham på sigt da Scholes ikke er helt und mere 🙂

 
Lagt op : 02/01/2007 11:48 pm
Side 1 / 2
Del:
Top-menu
Menu