Наши партнеры

Menu

Forum

VM Håndbold herre 2...

Notifications
Clear all

VM Håndbold herre 2007

63 Indlæg
13 Brugere
0 Likes
11.8 K Set ialt
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Du skriver at Jurasik er på højrefløjen... Og jeg må sige jeg er enig med dem, han har satmer spillet en god turnering. Også langt bedre end Lars har det...

Lagt op : 05/02/2007 2:17 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Andreas Johnke skrev:

Du skriver at Jurasik er på højrefløjen... Og jeg må sige jeg er enig med dem, han har satmer spillet en god turnering. Også langt bedre end Lars har det...

Er rettet nu 🙂 Synes Christiansen spillede rigtig godt. Han plejer altid at skuffe ved slutrunder, men ved denne fik han da vist at han kan spille håndbold og løbe fra de andre ved kontraerne 🙂
Nu skal vi bare til OL.

Hvad siger i egentlig til Søren Stryger's landsholdsexit?
Synes godt han kunne have taget OL og EM i Norge med, da de aldrig har været så tæt på at kvalificere sig til OL, men han synes ikke han kunne få en bedre afslutning end at slutte i Tyskland, "sin anden hjemmebane".

Lagt op : 05/02/2007 10:04 pm
Thomas Sorensen
(@thomas-sorensen)
Estimable Member

Det var ærgeligt jeg først er kommet til nu... det her er da ellers noget jeg virkelig har forstand på... men er glad for hvordan det endte bortset fra at tyske Roggisch efter min mening godt kunne være blevet vist langt væk fra en håndboldbane... Desuden er jeg glad for at holdet svarede igen mod dem som mener at håndbold ikke bør vises i fjernsynet 😀

Og så håber jeg der snart kommer noget andet der er værd at diskutere med jer om indenfor håndbold!

Lagt op : 25/02/2007 10:55 pm
Side 5 / 5
Del:
Top-menu
Menu