Наши партнеры

Menu

Forum

NHL Tråden

Notifications
Clear all

NHL Tråden

23 Indlæg
11 Brugere
0 Likes
5,072 Set ialt
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

Forum Moderator EDIT:

Dette er den officielle NHL tråd.

God debat.

Her i nat fik Frans Nielsen, som den første dansker, NHL debut. Han skulle spillede ca. 10. min-
Hans debut var for New York Islanders mod de forsvarende Stanley Cup mester fra Carolina Hurricanes.
Det er totalt fedt at vi endelig har en dansker i NHL.
Hvad siger i til det?

Lagt op : 07/01/2007 9:40 pm
Powersolo
(@powersolo)
Active Member

Jeg følger ikke rigtig med i Ishockey, men at en dansker har fået debut i verdens bedste ishockey liga, er aligevel meget meget stort!
Men var han ikke kun kommet med i truppen pga. at en spiller var skadet?

Lagt op : 07/01/2007 9:42 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

Powersolo skrev:

Jeg følger ikke rigtig med i Ishockey, men at en dansker har fået debut i verdens bedste ishockey liga, er aligevel meget meget stort!

Jo. Men det er jo kæmpe stort.
Jeg ærger mig stadig over at Dallas Stars ikke kæmpede om hans underskrift.

Lagt op : 07/01/2007 9:45 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Jeg følger heller ikke meget med i ishockey men jeg synes da også at det er kæmpe stort at en dansker er med i NHL ligesom det er at vi har en dansker med i NFL 🙂

Lagt op : 07/01/2007 10:50 pm
Morten Varming
(@morten-varming)
Active Member

AK Moltke skrev:

Powersolo skrev:

Jo. Men det er jo kæmpe stort.
Jeg ærger mig stadig over at Dallas Stars ikke kæmpede om hans underskrift.

Det kunne de ikke da der er i USA er noget der hedder et dr aftsystem... Det gjorde at Islanders fik førsteret til ham fordi de draftede ham... Ergo havde Stars ikke en chance...

Lagt op : 08/01/2007 9:35 am
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Ret godt endeligt at have en dansker med spilletid i NHL. Men synes ikke der er nogen grund til på den måde at fremhæve ham, som noget særligt...

Lagt op : 08/01/2007 12:21 pm
Andro
(@andro)
Eminent Member

Virkelig klasse af Frans. Har altid vidst at han havde et kæmpe talent, og det her beviser det jo. Tror at han bliver den bedste danske ishockeyspiller nogensinde. Som kæmpe Blue Fox-fan, er det her virkelig godt nyt!

Held og lykke fremover til Frasn Nielsen!

Lagt op : 08/01/2007 3:09 pm
Ronaldinho92
(@ronaldinho92)
Estimable Member

Jamen det er da stort..

på den ene side er det jo på tide, men da vi ikke har får meget is i dk er det da dejligt at Frans Alligevel kommer derover, Forresten skulle han vist havde spillet meget godt ?:p

Lagt op : 08/01/2007 6:29 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

http://sporten.tv2.dk/ishockey/article.php/id-6214655.html

Hvor er det fedt.

Lagt op : 24/02/2007 11:38 pm
Andro
(@andro)
Eminent Member

KLASSE KLASSE KLASSE af Frans Nielsen.

Hvor er det fedt. Så klasse af Frans. Det største talent i dansk ishockey i LANG tid, hvis ikke nogensinde. Kæft jeg er glad.

Lagt op : 25/02/2007 12:04 pm
Thomas Sorensen
(@thomas-sorensen)
Estimable Member

Jeg synes også det er vildt fedt... bar det at han spiller med er fedt... det er noget af det eneste der efterhånden bar manglede efter Danmark har været i A-gruppen ved VM nogle år nu jo

Lagt op : 25/02/2007 11:03 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

Synes nu også at vi skal give en lille hyldest til Jannick Hansen...Han har spillet to eller tre kampe for Vancouver Canuks mod Dallas Stars i slutspillet. Han har endda spillet 12-14 min. pr. kamp hvilket er meget.

Lagt op : 23/04/2007 3:30 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Ja. Det er virkelig et stort fremskidt for dansk ishockey, at vi nu har to spillere i NHL. Dog er det ærgeligt at Jannick Hansen ikke kommer til A-VM 🙂

Lagt op : 23/04/2007 6:23 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

Mikkel Lasson skrev:

Ja. Det er virkelig et stort fremskidt for dansk ishockey, at vi nu har to spillere i NHL. Dog er det ærgeligt at Jannick Hansen ikke kommer til A-VM 🙂

Måske gør han. Vores canadiske landstræner holder pladsen åbnet til F. Nielsen, J. Hansen og K. Staal.......
Men Canuks er på vej ud og hvis de ryger ud så skal han nok spille for farmerklubben uheldigvis..Så må vi håbe de lige hurtigt taber 3 kampe.

Lagt op : 23/04/2007 6:25 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Er Frans Nielsens hold ikke røget ud? Har bare hørt noget om, at han kommer med til A-VM, hvilket jo er godt for Danmark.

Lagt op : 23/04/2007 6:26 pm
Side 1 / 2
Del:
Top-menu
Menu