Наши партнеры

Menu

Forum

NFL tråden

Notifications
Clear all

NFL tråden

18 Indlæg
13 Brugere
0 Likes
4,258 Set ialt
JoppeH
(@joppeh)
Eminent Member
Topic starter

Nu var vi nogle stykker, som sad og snakkede lidt om de fremragende citater "The Elmings" er kommet med ;D

Jeg vil gerne høre hvor "nørdet" I er... Er selv pæn nørdet, og ved en del om NFL, da jeg har været intensiv seere de sidste fire 4 sæsoner...

- I denne tråd kan vi jo self snakke om alt ang. NFL ;D

Baltimore Ravens Superbowl Champions 2007 ;D

Forum moderator EDIT: Jeg har flyttet tråden (skrevet længere nede) fra "Off Topic" til "Sport". Det gør den nemmere at finde. Samtidig omdøbede jeg den fra "NFL" til "NFL tråden".
God fornøjelse.

Lagt op : 03/01/2007 7:55 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

JoppeH skrev:
Er selv pæn nørdet, og ved en del om NFL, da jeg har været intensiv seere de sidste fire 4...

Hehe, du har ihvertfald fanget deres flair for fejl 🙂

Lagt op : 03/01/2007 9:44 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Ser det da nogle gange. Holder mest med Falcons fordi Morten Andersen spiller der 🙂 Men de er desværre ude af kampen om slutspilpladserne.

Følger ikke meget med, men ser da kampe osv. 😉

Lagt op : 03/01/2007 10:32 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Er begyndt at se en del NFL her de sidste par år, og når der er en 49'ers match i TV'et sidder jeg hellere end oppe om natten for at følge.

49'ers er mit hold, ved ikke meget om spillerne, da J.Peterson skred sidste år. Men tror at A. Smith ( QB ) har en stor fremtid foran sig, hvis han lige beviser, hvorfor han blev draftet som nr. 1.

Lagt op : 03/01/2007 10:35 pm
JoppeH
(@joppeh)
Eminent Member
Topic starter

Andreas Johnke skrev:

JoppeH skrev:
Er selv pæn nørdet, og ved en del om NFL, da jeg har været intensiv seere de sidste fire 4...

Hehe, du har ihvertfald fanget deres flair for fejl 🙂

Så er fejlen rettet.... ;D... Hvem tror I der vinder Superbowl.... Jeg er stor fan af Baltimore, så mit bud er Ravens..

Lagt op : 03/01/2007 10:40 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Tror, at Colts eller Bears hiver den hjem i år.

Lagt op : 03/01/2007 10:42 pm
Dennis Cordsen
(@dennis-cordsen)
Estimable Member

Har set det i nogle år efterhånden.. startede med at se det det år hvor Chargers Blev sidst i Ligaen, men det er stadig dem jeg holder med og det er jo ikke helt skidt..

Håber bare at Rivers begynder at finde det ok nogenlunde spil frem igen.. Det er ikke ham der skal vinde kampen, han skal bare sørge for ikke at tabe den:)

Lagt op : 03/01/2007 11:47 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Jeg har tilladt mig at flytte tråden til "Sport".

Så kan dette blive "NFL tråden".

Lagt op : 21/02/2007 4:17 pm
Adam
 Adam
(@adam)
Estimable Member

Steffen Caspersen skrev:

Er begyndt at se en del NFL her de sidste par år, og når der er en 49'ers match i TV'et sidder jeg hellere end oppe om natten for at følge.

49'ers er mit hold, ved ikke meget om spillerne, da J.Peterson skred sidste år. Men tror at A. Smith ( QB ) har en stor fremtid foran sig, hvis han lige beviser, hvorfor han blev draftet som nr. 1.

Jeg tror, de fleste spillere har en stor fremtid foran sig, hvis de beviser, de var detførste pick værd. Men ja, Alex har hævet sit spil i år. Nu har han også haft Vernon Davis at kaste efter, hvilket i sig selv må være betyde forbedring. Næste år i San Fransisco (hvis de bliver?), bliver spændende, da de højst sandsynligt vælger WR i draften. Hvis Tedd Ginn Jr. falder til dem, vil de have et farligt angreb, og en ekseptionel wide out til verticale ruter. Vælger de Jarrett, vil de have en mand, som sagtens kan gå over midten. Dog er det uvist, hvor godt et fit Jarrett.

Lagt op : 21/02/2007 4:28 pm
Casper Andersen
(@casper-andersen)
Estimable Member

JoppeH skrev:

Jeg vil gerne høre hvor "nørdet" I er... Er selv pæn nørdet, og ved en del om NFL, da jeg har været intensiv seere de sidste fire 4 sæsoner...

Jeg har fulgt med i et stykke tid efterhånden, men jeg fatter ikke noget (meget af det i hvert fald) af regler osv.

Holder med Patriots, så jeg håber da, at de går hele vejen næste sæson 😀

Lagt op : 17/03/2007 8:31 pm
IlhamiD
(@ilhamid)
New Member

Colts er holdet og de genvinder Super Bowl, håber jeg. Selv om mange af vores spillere har forladt os, har vi stadig en offensiv ingen kan hamle op med. Manning, Harrison, Wayne, Addai og nu Anthony Gonzalez.

Bliv ikke overrasket hvis Colts igen går langt næste sæson.

Lagt op : 10/07/2007 10:59 am
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Minnesota Vikings vinder sgu næste år! 😉

Lagt op : 10/07/2007 5:23 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Vent og se .. 49ers hiver noget op af hatten i år ..

Lagt op : 10/07/2007 5:53 pm
Ronaldinho92
(@ronaldinho92)
Estimable Member

Patriots ser utroligt skarpe ud ! Tror sku de nupper den i år ! 🙂

Lagt op : 28/09/2007 6:50 pm
Bardur Jacobsen
(@bardur-jacobsen)
New Member

Bare så i ved det Bengals saver alle hold over ..... næste år!! B)

Lagt op : 04/12/2007 3:50 pm
Side 1 / 2
Del:
Top-menu
Menu