Наши партнеры

Menu

Forum

Tele2 Ligaen(Herre ...

Notifications
Clear all

Tele2 Ligaen(Herre håndbold)

11 Indlæg
6 Brugere
0 Likes
3,464 Set ialt
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

Jeg synes det er på tide at der kommer en herrehåndbold tråd i forummet.
Det er jo en fantastisk sport.
Mit bud på en slutstilling: Kun grundspil

1. Kolding IF
Kolding er simpelthen det bedste hold på hver postion. De har også vist skræmmende styrke i denne sæson. Deres profiler er Sebastian Seifert, Jesper Nøddesbo, Boris Schnuchel, Christian Hjermind, Fredrik Ohlander, Lasse Boesen og Bo Spellerberg.

2. FCK Håndbold
De har startet godt på sæsonen og ligger på 1.pladsen. De bliver i toppen, men vil nok ikke komme i finalen om det danske mesterskab. Deres profiler er Peter Nørklit, Morten Krampau, Armor Atlason, Ole Magnus Ekelund, Steinar Ege, Mattias Gustafsson og Martin Boquist. Svenskerholdet.

3. GOG Svendborg TGI
De er nok det 2. bedste hold i Danmark. De har, som sædvanligt spillet godt. Deres profiler er Peter Henriksen, Torsten Laen, Klavs Bruun Jørgensen, Claus Flensborg og Thomas Mogensen. Det må så være danskerholdet.

4. Viborg HK
Kampen om 4. pladsen er meget mere åben. Jeg tror dog Viborg trækker det længste strå. Deres profiler er Dane Sijan, Morten Bjerre, Per Leegard, Hans Lindberg og Andreas Toudahl.

5. Århus GF
De har et godt hold, bare ikke godt nok til at ende blandt de fire bedste. De har haft en svingende sæson. Deres profiler er Christian Berge, Sturla Asgeirsson og Toke Holst.

6. AaB Håndbold
De har haft en noget svingende sæson. Derfor ender de som de ender. Deres profiler er Kristian Gjessing og Daniel Svensson.

7. Skjern Håndbold
De er nok vestjyllands bedste, men så heller ikke mere. De har haft en noget ustabil sæson. Deres profiler er Lars Møller Madsen, Patrick Westerholm, Jesper Jensen og Vilhjalmur Halldorsson

8. Fredericia HK
Kender dem ikke. Heller ikke deres profiler, så de ender bare her.

9. Team Tvis Holstebro
Et godt hold, men så heller ikke mere. Hører til i bunden af ligaen. Deres profiler er Michael Bruun, Erik Hucko og Lars Rasmussen

10. Bjerringbro-Silkeborg
Kender dem ikke. Heller ikke deres profiler. Det er det eneste hold, der har tabt til oprykkeren Lemvig, men ikke de sidste

11. TMS Ringsted
De hører til i bunden af ligaen. Før sæsonen havde jeg dømt nedrykning, men de er nok lidt bedre end de 3 hold under dem. Kender ingen af deres profiler.

12. Lemvig Håndbold
Holdet startede dårligt, men har de seneste kampe spillet sig op, bl.a. 27-27 ude mod Skjern Håndbold. Deres profiler er Henrik Jepsen, Søren Tau, Niels Wittus, Kim Sandal, John Myrup, Thomas Larsson, Nikolaj Mehl og Jesper Koch.

13. Ajax Heroes
De startede godt, men hører til blandt de allerdårligste i ligaen. Kender ingen af deres spillere,

14. Elite 3000 Helsingør/find dog et smartere navn
Kender dem ikke, men er klart det ringeste hold i ligaen.

Lagt op : 17/02/2007 8:11 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Fik lige læst sidste halvdel færdig.

Nu er jeg jo fan af Silkeborg-Bjerringbro som desværre ikke er tophold.

Lagt op : 17/02/2007 10:36 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

Mike Hansen skrev:

Nej, men hvilke profiler har de. Har i ikke Kasper Povlsgaard? Super streg.

Lagt op : 17/02/2007 10:40 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

AK Moltke skrev:

Mike Hansen skrev:

Aner ikke. Jeg kender ikke rigtig nogen spillere.

Lagt op : 17/02/2007 11:30 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

Mike Hansen skrev:

AK Moltke skrev:

Mike Hansen skrev:

Aner ikke. Jeg kender ikke rigtig nogen spillere.

okay, så må man jo tjekke klubbens hjemmeside, efter denne fantastiske spiller. Hvorfor er han ikke på landsholdet? Han kan så let som ingenting, slå Jesper Nøddesbo af...

Lagt op : 17/02/2007 11:31 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

http://www.bjerringbro-silkeborg.dk/profiler.php?funk=vis&id=13
Der har vi ham så

Lagt op : 17/02/2007 11:33 pm
Sir Birdsong
(@sir-birdsong)
Eminent Member

Var i Skjern og se Skjern-Ajax Heroes... Er du gal jeg var glad for at Skjern de førede med 11 til pausen, for de spillede da en utrolig skuffende anden halvleg... Alligevel tror jeg de kan nå den 5 femte plads, der giver europæisk håndbold 😉

Lagt op : 22/02/2007 8:50 pm
JoppeH
(@joppeh)
Eminent Member

FHK nakkede Bjerringbro i onsdags ;D..

Forza FHK ;D

EDIT: FHK = Fredericia Håndbold Klub B)

Lagt op : 23/02/2007 5:47 pm
Thomas Sorensen
(@thomas-sorensen)
Estimable Member

Regner med AaB snupper den 5.plads

Desuden kunne det måske også tilføjes at begge de spillere der er nævnt ved AaB har været skadet... Gjessing i 1½ år snart.. er nu begyndt sin tilbagevenden... det var meningen han skulle ha spillet en små 10 min. i den aflyste kamp mod FCK, og Daniel Svensson var skadet i et par måneder før jul.

Desuden kunne det tilføjes at der er to norske landsholdsspillere Kjetil Strand og André Jørgensen.. og inde på stregen Thomas Klitgaard som har været i Spanien et smut og Jesper Jensen, som begge er fra min klub Nøvling IF 🙂

Det er venstrefløjen Nikolai Larsen også, han har dog været byttet ud med Rasmus Skram nogle gange på det sidste et stort talent på fløjen 🙂

Lagt op : 25/02/2007 11:01 pm
Thomas Sorensen
(@thomas-sorensen)
Estimable Member

Og nu skulle det så være sket!!! Boldsen til AaB

Juhuu

Lagt op : 02/04/2007 8:39 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det er godt for dansk håndbold, at sådan en storspiller kommer hjem. Det kan måske betyde, at ligaen bliver bedre, og måske at flere tager hjem til lille Danmark.

Lagt op : 04/04/2007 7:27 pm
Del:
Top-menu
Menu