Наши партнеры

Menu

Forum

A-VM Ishockey

Notifications
Clear all

A-VM Ishockey

7 Indlæg
3 Brugere
0 Likes
1,569 Set ialt
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

Nu er A-VM jo startet. Noget jeg i lang tid har glædet mig til.
Danmark er bagud 1-4 mod Rusland.
Kom så Danmark.

Nogen der kan forklare offside reglen?

Lagt op : 27/04/2007 8:18 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Nu er de bagud 8-1 😐 Rusland er klart overlegne. Jeg havde forventet at de ville tabe, men ikke at de ville blive tæsket ud af banen allerede efter 35 minutter.

Mener offsidereglen er noget med, den blå linie. Spilleren, der skal modtage pucken, må ikke være over den linie før pucken. Mener det er noget der omkring 🙂

Lagt op : 27/04/2007 8:38 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

Mikkel Lasson skrev:

Nu er de bagud 8-1 😐 Rusland er klart overlegne. Jeg havde forventet at de ville tabe, men ikke at de ville blive tæsket ud af banen allerede efter 35 minutter.

Mener offsidereglen er noget med, den blå linie. Spilleren, der skal modtage pucken, må ikke være over den linie før pucken. Mener det er noget der omkring 🙂

tak...har aldrig fattet offside reglen.
Det er simpelthen for ringet at vi er bagud 1-8.....Elendigt målmandsspil af Peter Hirsch.....

Lagt op : 27/04/2007 8:41 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Ja, nu har vi også lige skiftet, og så må vi håbe at han kan gøre det bedre 🙂 Den vigtigste kamp bliver mod Ukraine, som i dag tabte 5-0 til Finland.

Lagt op : 27/04/2007 8:44 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

Mikkel Lasson skrev:

Ja, nu har vi også lige skiftet, og så må vi håbe at han kan gøre det bedre 🙂 Den vigtigste kamp bliver mod Ukraine, som i dag tabte 5-0 til Finland.

ja, helt klart...Kampen mod Ukraine er livsvigtig......Sejr i den kamp er vigtig....

Endelig er der pause.

Lagt op : 27/04/2007 8:46 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Ja, sikke en dårlig periode. 5-0-nederlag i denne periode. Det kan kun blive bedre i den sidste!

Lagt op : 27/04/2007 8:46 pm
Lasse Hansen
(@lasse-hansen)
Estimable Member

Offside reglen er simpel.
Det angribende hold skal føre pucken ind i modstanderns zone, før en spiller må løbe derind.

Lagt op : 28/04/2007 1:15 pm
Del:
Top-menu
Menu