Наши партнеры

Menu

Forum

Real Madrid tråden ...

Notifications
Clear all

Real Madrid tråden (nr. 1)

Side 8 / 9
Detox
(@detox)
Eminent Member

hmm Cannavaro skal måske ud af Real madrid

SvarCiter
Lagt op : 04/07/2007 10:47 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Jeg tror, han spiller kontrakten ud i Madrid. Efter tager han hjem, og spiller sine sidste år i sin elskede klub, Napoli.

SvarCiter
Lagt op : 05/07/2007 9:30 pm
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

Jeg synes egentlig det ville være åndssvagt hvis Royston Drenthe kom til kongeklubben. Det ville ikke give mening. Miguel Torres er mindst lige så god som Drenthe. Hvorfor erstatte en youngster med en ny youngster?

SvarCiter
Lagt op : 09/07/2007 11:44 am
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det, der måske kan være fordelen med Drenthe er, at han er venstrebenet, hvilket er en stor fordel som venstre back. Miguel Torres er højrebenet, og jeg synes, at han er fremtidens højre back, men det kan blive svært, da Sergio Ramos sandsynligvis bliver rykket derud nu.

SvarCiter
Lagt op : 09/07/2007 3:25 pm
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

Men vi kan også vende det om og sige, at hvis Ramos bliver skadet/får karantæne så kan Schuster rykke Torres derud. Ved godt at Cicinho også er derude, men vi skal ikke lade dette store talent, som Capello tog op på førsteholdet, starte på bænken. Man kan måske gøre som Capello gjorde: Føre ham langsomt frem, for derefter at lade ham starte inde. Han slog jo legendariske Roberto Carlos af!

Jeg savner Fabio Capello. Ære være med den største træner på jorden!!

SvarCiter
Lagt op : 09/07/2007 10:16 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Ja. Miguel Torres bliver helt klart substitut for Sergio Ramos. Dog tror jeg, at Cicinho er ude i kulden, men jeg ved jo ikke om Schuster foretrækker ham i modsætning til Capello. De har jo også en ung brasiliansk venstre back ved navn Marcelo. Han er helt klart fremtiden på venstre backen - sammen med Drenthe, hvis de altså får ham.

Salgado er helt ude i kulden, og jeg mener, at klubben lige så godt kan skaffe sig af med ham, da han er over the hill imo.

SvarCiter
Lagt op : 09/07/2007 10:19 pm
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

Schuster har sagt at han vil beholde Cicinho. Det mener jeg også er okay, men han skal ikke stå i vejen for Torres' udvikling.

SvarCiter
Lagt op : 09/07/2007 11:33 pm
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Real Madrid præsentere Robben på onsdag ifølge Marca. Real madrid har købt Robben for 240 mio kroner. Det er lig i overkanten, synes jeg..Real Madrid præsident er blevet desperat efter spiller. Schuster vil hente Ballack. Jeg tror ikke Chelsea sælger Robben og Ballack til Real Madrid. Og Chelsea har heller ikke brug for penge..

SvarCiter
Lagt op : 28/07/2007 3:41 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Waqas Ahmed skrev:

Real Madrid præsentere Robben på onsdag ifølge Marca. Real madrid har købt Robben for 240 mio kroner. Det er lig i overkanten, synes jeg..Real Madrid præsident er blevet desperat efter spiller. Schuster vil hente Ballack. Jeg tror ikke Chelsea sælger Robben og Ballack til Real Madrid. Og Chelsea har heller ikke brug for penge..

Jeg er ikke helt enig.

Chelsea har ikke brug for Ballack og Robben, og de ved at de begge gerne vil videre. Penge eller ej, så tror jeg heller at Chelsea vil sælge Robben for 240 millioner og så bruge de penge på at hente 4-5 stor talenter.

Ballack har ikke spillet sig ind på Chelseas hold, og han er en dyr herre, så det er nu også meget realistisk at han trækker Chelsea trøjen af.

Ang. det med at Chelsea ikke har brug for penge, er jeg også uenig. Om man så har 5 mia. eller 2 mio., så har man ALTID brug for penge, når man har et firma. Så det har du ikke ret i.

SvarCiter
Lagt op : 28/07/2007 6:56 pm
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Mike Justesen skrev:

Waqas Ahmed skrev:

g Ballack til Real Madrid. Og Chelsea har heller ikke brug for penge..

Jeg er ikke helt enig.

Chelsea har ikke brug for Ballack og Robben, og de ved at de begge gerne vil videre. Penge eller ej, så tror jeg heller at Chelsea vil sælge Robben for 240 millioner og så bruge de penge på at hente 4-5 stor talenter.

Ballack har ikke spillet sig ind på Chelseas hold, og han er en dyr herre, så det er nu også meget realistisk at han trækker Chelsea trøjen af.

Ang. det med at Chelsea ikke har brug for penge, er jeg også uenig. Om man så har 5 mia. eller 2 mio., så har man ALTID brug for penge, når man har et firma. Så det har du ikke ret i.

Det er Ballacks første sæson i Chelsea. Han skal vende sig til engelsk fodbold og kultur, ligesom Sheva. Jeg tror Ballack bliver succes i næste sæson. Jeg tror ikke Murinho vil sælge Ballack, fordi han mangler midtbane spiller i Januar månedet ( African Cup) Essien og måske Mikkel skal spille African Cup. Men Chelsea fik Ballack gratis, og hvis de sælger ham, kan de tjene penge på ham... Og Robben skal væk fra Chelsea. Og Robben ender i Real Madrid , efter alt sandsynlig.

Chelsea har ikke brug for penge. De ham Abramowich (hvorn det nu staves) Hv

SvarCiter
Lagt op : 28/07/2007 7:47 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Waqas Ahmed skrev:

Det er Ballacks første sæson i Chelsea. Han skal vende sig til engelsk fodbold og kultur, ligesom Sheva. Jeg tror Ballack bliver succes i næste sæson. Jeg tror ikke Murinho vil sælge Ballack, fordi han mangler midtbane spiller i Januar månedet ( African Cup) Essien og måske Mikkel skal spille African Cup. Men Chelsea fik Ballack gratis, og hvis de sælger ham, kan de tjene penge på ham... Og Robben skal væk fra Chelsea. Og Robben ender i Real Madrid , efter alt sandsynlig.

Chelsea har ikke brug for penge. De ham Abramowich (hvorn det nu staves)

Jo Chelsea har brug for penge.. Hvis de ikke har brug for penge, hvorfor koster det så noget at komme ind på stadion?
Hvorfor skulle jeg så betale 8 £ for at komme ind og se deres Stadion.
Microsoft har da flere penge end Chelsea, men de giver da heller ikke gratise produkter.

Uanset hvad, så vil Chelsea prøve at få alle de penge de kan.

SvarCiter
Lagt op : 28/07/2007 8:35 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Selvfølgelig vil de prøve at få alle de penge, de kan få.

Mht. til Ballack, så kan han godt gå hen at blive solgt, da det ser ud til at Mourinho vil benytte Lampard, Essien og Mikel på midtbanen, og derfor skal han regne med at være bænkevarmer det meste af sæsonen, og det gider en spiller med hans kaliber altså ikke.

SvarCiter
Lagt op : 28/07/2007 8:40 pm
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Chelsea spiller mange kampe på en sæson. Der er ingen spiller der kan føle sig sikre i Chelsea, sagde Murinho, Tråden handler ikke om Chelsea, men om Real Madrid.. Tilbage til Emnet..

Real Madrid skal købe en midtbane spiller, og en kant spiller.

SvarCiter
Lagt op : 28/07/2007 8:48 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Waqas Ahmed skrev:

Tråden handler ikke om Chelsea, men om Real Madrid.. Tilbage til Emnet..
.

Okay, men jeg vil egentlig gerne have et svar på hvad jeg skrev til dig, så lad os tage den i Chelsea tråden.

SvarCiter
Lagt op : 29/07/2007 1:47 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Real_Madrid_4ever: Velkommen til siden, men sådan et indlæg vil vi helst ikke se igen. Vi er ikke til for at spamme tråden til, og det skal du heller ikke!

SvarCiter
Lagt op : 31/07/2007 10:38 pm
Side 8 / 9
Del:
Top-menu
Menu