Наши партнеры

Menu



Forum

Notifications
Clear all

Real Madrid tråden (nr. 1)

124 Indlæg
19 Brugere
0 Likes
18.7 K Set ialt
(@detox)
Indlæg: 22
Eminent Member
 

Real vil være bedre end Barce i den nye sæson.

 
Lagt op : 01/07/2007 11:05 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Detox skrev:

Real vil være bedre end Barce i den nye sæson.

hvorfor..
Indtilvidere har Barca forstærket sig, modsat Real!

De havde trods alt lige mange point. Men jeg tror dog vi ser et forstærket Real mandskab efter ferien. Hvis de altså henter nogle nye folkB)

 
Lagt op : 01/07/2007 11:09 pm
(@detox)
Indlæg: 22
Eminent Member
 

Vi har Robben snart og Kaka, plus vi køber 2 nye spiller

 
Lagt op : 02/07/2007 11:46 am
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
 

Detox skrev:

Vi har Robben snart og Kaka, plus vi køber 2 nye spiller

Kaka og Robben, vil efter min mening, gøre Real Madrid til et bedre hold en Barcelona.

 
Lagt op : 02/07/2007 11:57 am
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
Topic starter
 

Mike Justesen skrev:

Detox skrev:

Vi har Robben snart og Kaka, plus vi køber 2 nye spiller

Kaka og Robben, vil efter min mening, gøre Real Madrid til et bedre hold en Barcelona.

FC Barcelona har forstærket sig godt. De har både hentet defensive og offensive forstærkninger, dette tror jeg dog også, at Reals ledelse har tænkt sig.

Indtil videre har vi hentet Metzelder, men det er slet ikke nok. Vi skal bruge min. en forsvarsspiller til plus to-tre offensive spillere.

 
Lagt op : 02/07/2007 12:03 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Barcelonas hold er ikke blevet bedre efter min mening. Hvis Eto'o, Henry, Ronaldinho og Messi skal være på banen samtidig, så vil forsvaret være alene, da Deco på midtbanen også er offensiv.

Real Madrid bliver, hvis de får Kaka og Robben, også et offensivt hold, men så har de lige den defensive midtbane i Diarra. Og så mener jeg også, at de har et bedre forsvar end Barcelona, hvis vi sætter dem overfor hinanden.

Sergio Ramos - Metzelder - Cannavaro - Skal købes en

Superforsvar, hvis de får hentet den rigtige afløser for Carlos. Det kan være de vil bruge Cicinho derovre, men det vil ikke være det optimale, og derfor skal der købes en. En hollænder meldes på vej, men jeg kan dog ikke lige huske hans navn.

Zambrotta - Puyol - Thuram - Abidal

Det er et godt forsvar, men jeg mener, at de halter lidt efter Madrid i midterforsvaret. Thuram er ikke hvad han har været, og de må undvære Puyol i starten af sæsonen, hvilket jeg mener er en rigtig, rigtig stor svækkelse.

 
Lagt op : 02/07/2007 12:05 pm
(@detox)
Indlæg: 22
Eminent Member
 

Helt enig, men jeg ved Real skal nok købe, de spiller de har brug for.:D

 
Lagt op : 02/07/2007 3:33 pm
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
 

Hvordan kan Puyol være en svækkelse.. Han er da ikke særlig god, IMO.

 
Lagt op : 02/07/2007 4:01 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Måske mangler han højden, men han har hurtigheden. Og hvis du sammenligner ham med de andre centrale forsvarsspillere de har, så er han god 🙂

 
Lagt op : 02/07/2007 4:40 pm
(@peter-christensen)
Indlæg: 114
Estimable Member
 

Er enig med Mikkel. Puyol er ikke kun hurtig. Han er en levende mur! Han er også alsidig, da han startede sin karriere som højre back. En af de ti bedste forvare i verdenen.

Mht. Barcelona mod Real Madrid så er Madrid det bedste hold. Godt nok har Barcelona købt spillere som Éric Abidal og Thierry Henry, men Madrid er virkelig tæt på Arjen Robben. De har allerede skaffet sig support i forsvaret i form af Cristoph Metzelder. Madrid behøver blot en venstre back der kan erstatte uerfarne Miguel Torres. Mulighederne er enten Royston Drenthe eller Cristian Chivu.

Reals bud er højere end Inters og Barcelonas, men Barcelona har sikret sig retten til at snakke med ham først. Det ville styrke alle tre hold, da Chivu er hurtig i fødderne, sparker rigtig gode frispark og har lederevner. Det ville skaffe endnu mere rutine i forvaret, som allerede har Fabio Cannavaro.

Royston Drenthe derimod, er også alsidig. Han er hurtig og tackler altid på det rette tidspunkt.

Arjen Robben ville være en forstærkning på midtbanen. Da Robinho skyder godt med højrebenet også, ville Schuster snildt kunne placere ham på højrekanten.

 
Lagt op : 02/07/2007 6:37 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Peter Christensen skrev:

Er enig med Mikkel. Puyol er ikke kun hurtig. Han er en levende mur! Han er også alsidig, da han startede sin karriere som højre back. En af de ti bedste forvare i verdenen.

Mht. Barcelona mod Real Madrid så er Madrid det bedste hold. Godt nok har Barcelona købt spillere som Éric Abidal og Thierry Henry, men Madrid er virkelig tæt på Arjen Robben. De har allerede skaffet sig support i forsvaret i form af Cristoph Metzelder. Madrid behøver blot en venstre back der kan erstatte uerfarne Miguel Torres. Mulighederne er enten Royston Drenthe eller Cristian Chivu.

Reals bud er højere end Inters og Barcelonas, men Barcelona har sikret sig retten til at snakke med ham først. Det ville styrke alle tre hold, da Chivu er hurtig i fødderne, sparker rigtig gode frispark og har lederevner. Det ville skaffe endnu mere rutine i forvaret, som allerede har Fabio Cannavaro.

Royston Drenthe derimod, er også alsidig. Han er hurtig og tackler altid på det rette tidspunkt.

Arjen Robben ville være en forstærkning på midtbanen. Da Robinho skyder godt med højrebenet også, ville Schuster snildt kunne placere ham på højrekanten.

Miguel Torres havde jeg lige glemt. Han har gjort det fantastisk efter han kom op i førsteholdstruppen. Royson Drenthe står også i dagens BT. Der står hvordan Real Madrids hold kommer til at se ud til næste år. Skriver lige holdet op her:

Raúl - Van Nistelrooy
Robben - Kaká/Guti - Diarra - Robinho
Drenthe - Metzelder - Cannavaro - Ramos/Cicinho
Casillas

 
Lagt op : 02/07/2007 6:54 pm
(@detox)
Indlæg: 22
Eminent Member
 

De har fået en forsvar fra Roma.

 
Lagt op : 03/07/2007 8:42 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

De har ikke fået Christian Chivu endnu, og de vil ikke præsentere spillere, før en træner er på plads. Det kan du også læse i en nyhed her på siden! 🙂

 
Lagt op : 03/07/2007 9:09 pm
(@detox)
Indlæg: 22
Eminent Member
 

:DOKay hvis vi ser på den måde, men han kommer tror mig.

 
Lagt op : 04/07/2007 1:10 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

De får ham nok også, men de præsentere ham ikke før, at en træner er på plads. Jeg tror, han bliver afløseren på venstre backen. Han kan både bruges centralt og ude på backen, men da de netop har hentet Metzelder, så tror jeg, at de bruger Chivu derude. Hvis de bruger ham derude, så må man sige, at de har et hovedstødsstærkt forsvar med Chivu, Metzelder, Cannavaro og Ramos 🙂

 
Lagt op : 04/07/2007 9:09 pm
Side 7 / 9
Del:
Top-menu
Menu