Наши партнеры

Menu



Forum

2x Laudrup til Barc...
 
Notifications
Clear all

2x Laudrup til Barca

6 Indlæg
6 Brugere
0 Likes
1,253 Set ialt
(@powersolo)
Indlæg: 9
Active Member
Topic starter
 

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-5778141.html

Personligt syntes jeg at det virker meget urealistisk med at Barca vil købe dem... tror bare de er inviteret der ned pga. deres efternavn!

Hvad tror i :D?

 
Lagt op : 07/01/2007 9:05 pm
(@mikkel-exner)
Indlæg: 557
Honorable Member
 

Laudrup var jo fantastisk i Barca, så det undrer mig ikke at de har fulgt deres udvikling gerne vil se dem på tæt hold.. Hvis de finder dem interessante tror at de prøver at købe dem om nogle år..

 
Lagt op : 07/01/2007 9:36 pm
(@ronaldinho92)
Indlæg: 116
Estimable Member
 

Det er pga. Michaels stortid at de har fulgt dem og vil hente dem derned som Mikkel Exner også siger, det er jeg rimli sikker på 😉

 
Lagt op : 07/01/2007 9:38 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

De vil bare have dem til et prøveophold. Det er jo ikke sikkert at de er gode nok og kan blive sendt hjem uden en kontrakt. Jeg tror heller ikke FCK vil tillade at Mads Laudrup bare forlader klubben. Han kan jo blive fremtidens mand for FCK.

 
Lagt op : 07/01/2007 10:48 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Mikkellas skrev:

De vil bare have dem til et prøveophold. Det er jo ikke sikkert at de er gode nok og kan blive sendt hjem uden en kontrakt. Jeg tror heller ikke FCK vil tillade at Mads Laudrup bare forlader klubben. Han kan jo blive fremtidens mand for FCK.

Tror jeg nu heller ikke FCK vil, men måske et prøveperiode kan Barca vel få lov til eller hvad?

 
Lagt op : 08/01/2007 5:14 pm
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
 

Jeg tror ikke FCK har så meget at sige, da Mads er meget ung, og spiller for FCK på en ungdomskontrakt, tror jeg mere at det er ham og hans forældre der vælger hvor han vil hen.
Selvfølgelig er han en god spiller, og FCK vil selvfølgelig helst ikke af med ham, men hvis han står og har muligheden for at komme til Barca og udvikle sig yderligere der, tror jeg ikke at Don Ø vil stå i vejen.

 
Lagt op : 08/01/2007 5:28 pm
Del:
Top-menu
Menu