Наши партнеры

Menu



Forum

Notifications
Clear all

Real Madrid tråden (nr. 1)

124 Indlæg
19 Brugere
0 Likes
18.7 K Set ialt
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
Topic starter
 

Her kan vi diskutere alt om Real, lige fra kampe til rygter.

Hvad siger i til kampen i går?

Efter den årlige præstation, er der nu rygter i den spanske presse, om at Capello måske bliver fyret, hvad siger i til det?

Edit: Har ændret overskriften. AK Moltke

 
Lagt op : 08/01/2007 9:16 pm
(@ronaldinho92)
Indlæg: 116
Estimable Member
 

Hm, Mener det er rimli tidligt at fyre ham, selvom det da ikke går alt for godt.. Men synes måske de skulle give ham lidt mere tilid ! 😀

 
Lagt op : 08/01/2007 9:19 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Ærligt talt. Fyr ham. Han er en dårlig træner, der vil have ret. For Real Madrids skyld skal de fyre ham. Jeg ved godt at han har hentet titler til sine tidligere klubber. Nogen har han så mistet, men det er en anden snak.

 
Lagt op : 08/01/2007 9:21 pm
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
Topic starter
 

Ronaldinho92 skrev:

Hm, Mener det er rimli tidligt at fyre ham, selvom det da ikke går alt for godt.. Men synes måske de skulle give ham lidt mere tilid ! 😀

Real er jo kendt for at være utålmodige, men hvis det er tilfældet at han skal ud, tror jeg at han min. får 2-3 kampe til, hvor de så vurdere ham. Men igen, det er jo bare rygter.

 
Lagt op : 08/01/2007 9:21 pm
(@ronaldinho92)
Indlæg: 116
Estimable Member
 

Haha , Ja rigtig nok . Men jeg synes han er en god træner, og har fortjent en ekstra Chance li umiddelbart ! 🙂

 
Lagt op : 08/01/2007 9:26 pm
(@mikkel-exner)
Indlæg: 557
Honorable Member
 

AK Moltke skrev:

Ærligt talt. Fyr ham. Han er en dårlig træner, der vil have ret. For Real Madrids skyld skal de fyre ham. Jeg ved godt at han har hentet titler til sine tidligere klubber. Nogen har han så mistet, men det er en anden snak.

Hans kedelige italienske spillestil passer ikke til et spansk hold, selvom de fleste på Reals hold er så gamle at de har glemt hvordan man spiller teknisk fodbold.. 😀

Sorry Cap, kunne ikke dy mig

 
Lagt op : 08/01/2007 9:28 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Han bliver ikke fyret. Jeg tror sådan set tilhængerne osv. er ligeglade med hvordan de spiller hvis de bare vinder. Han har tidligere været i Madrid med succes hvor han vandt nogle mesterskaber. Han er ved at få indført noget mere sikkerhed i de bagerste rækker. Giv ham tid!

 
Lagt op : 08/01/2007 9:34 pm
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
Topic starter
 

AK Moltke skrev:

Ærligt talt. Fyr ham. Han er en dårlig træner, der vil have ret. For Real Madrids skyld skal de fyre ham. Jeg ved godt at han har hentet titler til sine tidligere klubber. Nogen har han så mistet, men det er en anden snak.

Hvem skal vi så sætte på posten i stedet?

 
Lagt op : 08/01/2007 9:35 pm
(@balle90)
Indlæg: 7
Active Member
 

Det er vel ikke så underligt at det ikke fungere for Real Madrid, man har de sidste par år ansat en ny træner (hver sæson), de forskellige trænere har haft forskellige idéer og dermed købt lidt forskelligt ind, så man har en lidt blandet trup, som måske er udmærket, men truppen når jo aldrig at blive en enhed, da der hvert år ryger 5 ud og 5 ind, og så er det jo klart at det ikke fungere, så jeg synes det ville være dumt at fyre Capello, for så kan starter man jo bare fra nul igen til næste år.

 
Lagt op : 08/01/2007 9:54 pm
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
Topic starter
 

Balle90 skrev:

Det er vel ikke så underligt at det ikke fungere for Real Madrid, man har de sidste par år ansat en ny træner (hver sæson), de forskellige trænere har haft forskellige idéer og dermed købt lidt forskelligt ind, så man har en lidt blandet trup, som måske er udmærket, men truppen når jo aldrig at blive en enhed, da der hvert år ryger 5 ud og 5 ind, og så er det jo klart at det ikke fungere, så jeg synes det ville være dumt at fyre Capello, for så kan starter man jo bare fra nul igen til næste år.

Helt enig. Og nu må han da også lige få en chance, det høre jo med at det går op og ned, bare man ikke taber for mange kampe.

 
Lagt op : 08/01/2007 10:05 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Balle90 skrev:

Det er vel ikke så underligt at det ikke fungere for Real Madrid, man har de sidste par år ansat en ny træner (hver sæson), de forskellige trænere har haft forskellige idéer og dermed købt lidt forskelligt ind, så man har en lidt blandet trup, som måske er udmærket, men truppen når jo aldrig at blive en enhed, da der hvert år ryger 5 ud og 5 ind, og så er det jo klart at det ikke fungere, så jeg synes det ville være dumt at fyre Capello, for så kan starter man jo bare fra nul igen til næste år.

Det er sådan det sker hvert år, rigtig godt argument for at de ikke skal fyre ham Balle90 🙂

 
Lagt op : 08/01/2007 10:10 pm
(@mikkel-exner)
Indlæg: 557
Honorable Member
 

Hvor ryger jeres aldrende englænder hen? Kunne han blomstre op på ny i en engelsk midterklub som Blackburn eller Bolton? Inter har jo været interesserede, det tror jeg ikke ville være det smarteste køb..

 
Lagt op : 09/01/2007 1:29 pm
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
Topic starter
 

Mikkel Exner skrev:

Hvor ryger jeres aldrende englænder hen? Kunne han blomstre op på ny i en engelsk midterklub som Blackburn eller Bolton? Inter har jo været interesserede, det tror jeg ikke ville være det smarteste køb..

Det er svært af sige, men tror at han ryger tilbage til England

 
Lagt op : 09/01/2007 4:58 pm
(@casper-lohse)
Indlæg: 1732
Noble Member
Topic starter
 

Der er tydeligvis meget forvirring omkring om Beckham forlænger eller ej, hvad tror i?

Jeg tror ikke at han vil få specielt meget spilletid hvis han forlænger, så jeg kan ikke rigtigt se ideen for Beckham i at forlænge.

 
Lagt op : 10/01/2007 6:53 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Casper Lohse skrev:

Der er tydeligvis meget forvirring omkring om Beckham forlænger eller ej, hvad tror i?

Jeg tror ikke at han vil få specielt meget spilletid hvis han forlænger, så jeg kan ikke rigtigt se ideen for Beckham i at forlænge.

Jeg synes Beckham skal smutte. Real Madrid har ødelagt ham. Han er en god spiller, men Real skal skille sig af med ham, fordi han jo, som i ved, ikke stamspiller.

 
Lagt op : 10/01/2007 7:09 pm
Side 1 / 9
Del:
Top-menu
Menu