Наши партнеры

Menu

Forum

Atlético Madrid trå...

Notifications
Clear all

Atlético Madrid tråden (nr. 1)

Side 1 / 10
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Tjaeh, jeg bliver nok den eneste der kommer til at skrive i denne tråd, men hva faen :p

Jeg ved virkelig ikke hva der er galt med det hold, er det så svært at holde på den skide 4. plads? Vi har en kanon start 11'er hvis holdet er klar, men stadig spiller vi som en sæk kartofler, specielt på hjemmebane.. 0-0 mod det absolutte bundhold, hva fanden ligner det ?!

Topic starter Lagt op : 08/01/2007 9:35 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det kan godt være i har en god start ellever, men det er det samme som Real Madrid, de kan heller ikke få det til at fungere. Jeg tror dog stadig på at i kan få en UEFA Cup plads til næste sæson, ellers må i tage den gennem TOTO Cuppen 🙂

SvarCiter
Lagt op : 08/01/2007 9:39 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Det underlige ved det er at hver eneste gang vi ligger godt, går vi ud og taber en nem kamp, og derved mister pladsen til Zaragosa eller et andet hold.. Håber vi får hentet nogle forstærkninger snart..

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 08/01/2007 9:41 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Ved ikke rigtig hvem i skal købe? Hvad mangler i synes du?

SvarCiter
Lagt op : 08/01/2007 9:49 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Altså lige nu mangler vi fløjspillere da vi ikke har en ordentlig dækning.. Problem er at vi nærmest ikke har nogle fornuftige reserver på mange af pladserne, men 1-2 alsidige kantspillere og måske en midterforsvarer eller en midtbane.. Angrebet kører heller ikke så godt, men Agüero, Mista og Torres burde kunne score mål..

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 08/01/2007 10:01 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Har i ikke ham Petrov på fløjen? Ellers kunne i prøve Quaresma i Porto. Ved ikke om i kan bruge ham. Ellers kan i prøve Simao fra Benfica af 🙂

SvarCiter
Lagt op : 08/01/2007 10:03 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Bådde Maxi og Petrov er langtidsskadet.. Quaresma har vi prøvet, men sætter høje krav da han vil være sikker på ikke at blive reservespiller. Simao er vi interesserede i, samt Daniel Carvalho, Elano og José sosa

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 08/01/2007 10:26 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det er alle gode spillere i er interesserede i. Lad os håbe i får nogle af dem så i kan komme tilbage i toppen af La Primera 🙂

SvarCiter
Lagt op : 08/01/2007 10:47 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Mikkellas skrev:

Det er alle gode spillere i er interesserede i. Lad os håbe i får nogle af dem så i kan komme tilbage i toppen af La Primera 🙂

Nemlig, er ret bange for at Torres og andre stjerner, hvis vi ikke opnår en plads i Champions League

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 09/01/2007 12:24 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Ej hvor sejt egentlig.. Der er en anden bruger end mig der skriver i denne tråd..

Nå, men i dag gælder det så Celta Vigo... De ligger nogenlunde sikkert i midten af tabellen... Vi møder dem på deres hjemmebane, hvor de kun har hentet 6 point indtil videre, og det er den 2. værste hjemmebane statistik i ligaen..
De har vundet vores to seneste indbyrdes opgør, og det skal hævnes.. Bookmakerne mener at det er 50/50, men jeg ville skam blive ret så skuffet, og mere til, hvis det ikke blev en sejr..

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 14/01/2007 5:32 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Celta Vigo vinder 😉

SvarCiter
Lagt op : 14/01/2007 6:08 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Andreas Johnke skrev:

Celta Vigo vinder 😉

Dejligt sagligt indlæg, fra min allerbedste ven! B)

Hvis Celta Vigo vinder, så så så... tramper jeg i gulvet, gør jeg så!

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 14/01/2007 6:29 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

0-2!!!!!!!!!!!!!! YES man.. sådan skal det være.. 2x Torres + et brændt straffe.!!!! Genialt

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 14/01/2007 7:42 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Hehe... Jeg er meget saglig 🙂 , Kan godt lide begge hold, så længe ingen af dem ender over Barcelona så er det fint med mig 😀

SvarCiter
Lagt op : 14/01/2007 8:02 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Nu står det 3-0, så det må betyde at sejren er hjemme for jer. Flot at i vinder på udebane over Celta Vigo som er et stærkt hjemmehold. Nu må vi se hvordan det går i resten af kampen og i de næste par kampe! 🙂

SvarCiter
Lagt op : 14/01/2007 8:23 pm
Side 1 / 10
Del:
Top-menu
Menu