Наши партнеры

Menu

Forum

EM 2008: Gruppe C

Notifications
Clear all

EM 2008: Gruppe C

13 Indlæg
7 Brugere
0 Likes
2,631 Set ialt
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member
Topic starter

Denne tråd har til formål at diskutere gruppe C i dette års EM.

Følgende hold er i denne gruppe:

Holland
Italien
Rumænien
Frankrig

God debat.

Lagt op : 29/05/2008 11:06 pm
HuzTleeR
(@huztleer)
Active Member

En rigtig spændende gruppe og sværd at vudere.

Her er mit bud.

Frankrig : Et fantastisk hold de har og 1.pladsen tror jeg de får.
Holland : Også et godt hold med spillere som Sneijder , Nistelrooy , Van der Vaart som er super spillere som jeg tror ville være nogen vigtige spillere for Holland i denne EM.
Italien : Ja , Jeg tror de ender på en 3.plads Holland og Frankrig tror jeg ville kunne gøre det bedre.
Rumænien : Jeg tror de ender til sidst , synes de andre hold i gruppen er bedre end dem.

Lagt op : 30/05/2008 8:58 pm
sui
 sui
(@sui)
Active Member

Puha det er en svær pulje men mit bud er:
Frankrig
Italien
Holland
Rumænien

Lagt op : 07/06/2008 2:16 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Italien
Rumænien
Frankrig
Holland

Italien er verdens stærkeste hold efter min mening uanset om de har Cannavaro eller ej, Rumænien har jeg stor fidus til i årets EM, og jeg tror de går videre efter Sejr over Holland og uafgjort med Frankrig...

Lagt op : 07/06/2008 8:31 pm
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member

her er mit bud

Årets Gyser pulje, alt kan ske.

Italien
Holland
Frankrig
Rumænien

Lagt op : 07/06/2008 11:15 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Så har Italien og Rumænien spillet uafgjort. En meget god kamp af rumænierne, men italierne spiller altså bare ikke for godt. De fik (desværre for nogle) annulleret et mål, som selvfølgelig skulle være godkendt.
Jeg synes det kunne være fedt hvis Frankrig vinder over Holland, da stillingen så ville være

Frankrig 3 p.
Holland 3 p.
Rumænien 2 p.
Italien 1 p.

Italien skal møde Frankrig og Rumænien skal møde Holland, ergo ville ingen af holdende være sikre på videre deltagelse inden kampene.

Lagt op : 13/06/2008 8:17 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

AK Moltke skrev:

Så har Italien og Rumænien spillet uafgjort. En meget god kamp af rumænierne, men italierne spiller altså bare ikke for godt. De fik (desværre for nogle) annulleret et mål, som selvfølgelig skulle være godkendt.
Jeg synes det kunne være fedt hvis Frankrig vinder over Holland, da stillingen så ville være

Frankrig 3 p.
Holland 3 p.
Rumænien 2 p.
Italien 1 p.

Italien skal møde Frankrig og Rumænien skal møde Holland, ergo ville ingen af holdende være sikre på videre deltagelse inden kampene.

Det var så ikke det jeg regnede med, man fantastisk spil af Holland idag. Virkelig fantastisk.
Det giver stillingen:
Holland: 6
Rumænien: 2
Italien: 1
Frankrig: 1

Sidste runde er:
Holland - Rumænien
Italien - Frankrig

Hvordan tror I de to kampe vil gå?

Jeg tror selv på at Rumænien kan klare uafgjort mod hollænderne, og så håber jeg at Italien og Frankrig spiller uafgjort.

Lagt op : 13/06/2008 10:47 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Jeg har det på samme måde, dog tror jeg godt at Rumænien kan gå hen og vinde i og med Holland har sikret sig førstepladsen uanset hvad, så de vil helt givet stille med en del reserver, for at holde stjernerne klar til Kvart finalen...

Lagt op : 14/06/2008 10:35 am
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Andreas Johnke skrev:

Jeg har det på samme måde, dog tror jeg godt at Rumænien kan gå hen og vinde i og med Holland har sikret sig førstepladsen uanset hvad, så de vil helt givet stille med en del reserver, for at holde stjernerne klar til Kvart finalen...

Det ville i hvert fald være meget sjovt hvis både Italien og Frankrig allerede er ude inden kvartfinalerne. Det var i hvert fald de to hold, jeg regnede med ville gå videre, men sådan bliver det så ikke. Men du har ret i, at Holland sagtens kan finde på at stille med reserver, andet ville være dumt, også hvis nogle er i fare for at få karantæne.

Lagt op : 14/06/2008 11:08 am
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Er det iøvrigt ikke første gang i historien at et hold har mulighed for at gå videre med 2pts?

Hvis Rumænien taber med 1 eller 2-0 og Italien og Frankrig spiller uafgjort så er Rumænien vel stadig videre?

Lagt op : 14/06/2008 11:36 pm
Patrick Andersen
(@patrick-andersen)
Estimable Member

Andreas Johnke skrev:

Er det iøvrigt ikke første gang i historien at et hold har mulighed for at gå videre med 2pts?

Hvis Rumænien taber med 1 eller 2-0 og Italien og Frankrig spiller uafgjort så er Rumænien vel stadig videre?

Jeg er også ret sikker på at det er første gang et land kan gå videre med sølle 2 point. Og jo Rumænien går videre hvis Itlaien - Frankrig ender uafgjort.

Lagt op : 14/06/2008 11:40 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Ja medmindre Rumænien bliver prügelknabe ligesom Frankrig og Italien for Holland...

Lagt op : 15/06/2008 11:16 am
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member
Topic starter

EM 2008 er slut.

Tak for en god debat.

Tråden er låst.

Lagt op : 03/09/2008 11:16 am
Del:
Top-menu
Menu