Наши партнеры

Menu

Forum

EM 2008: Gruppe B

Notifications
Clear all

EM 2008: Gruppe B

17 Indlæg
9 Brugere
0 Likes
3,495 Set ialt
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member
Topic starter

Denne tråd har til formål at diskutere gruppe B i dette års EM.

Følgende hold er i denne gruppe:

Østrig
Kroatien
Tyskland
Polen

God debat.

Lagt op : 29/05/2008 11:04 pm
HuzTleeR
(@huztleer)
Active Member

En åben gruppe efter min mening.

Her er mit bud

Kroatien : Hmmm . Tror de ville gøre det godt og få en 1.plads.
Tyskland : En anden plads til dem , tror bare at Kroatien ville gøre det bedre end dem.
Østrig : En 3.plads til Østrig som noget af EM spilles i.
Polen : En sidste plads til dem , tror at der ville være stor kamp mellem Østrig og Polen om 3.pladsen.

Lagt op : 30/05/2008 9:01 pm
Philip Bludnikow
(@philip-bludnikow)
Estimable Member

Mit bud:

1. Tyskland
2. Kroatien
3. Polen
4. Østrig

Umiddelbart den mest forudsigelige gruppe i turneringen for mit vedkommende.

Jeg tror, at Tyskland relativt sikkert vil gå igennem til kvartfinalerne med sikre sejr over Polen og Østrig, mens Kroatien skal kæmpe lidt mere for det. Dog vil de i sidste ende vise sig at være en tand stærkere end Polen, som i mine øjne bare ikke kvalitet nok til at kunne matche Kroatien og Tyskland. Og med al respekt for Østrig, så er de nok slutrundens, på papiret, dårligste hold. De måske vil kunne hive en uafgjort i land mod Polen, men ellers vil det være en stensikker sidsteplads. De er kun med i egenskab af at være værtsnation, og de ville næppe have klaret en kvalifikationsgruppe. De har dog min fuldendte sympati for deres håbløse situation 😉

Lagt op : 31/05/2008 1:26 pm
sui
 sui
(@sui)
Active Member

Mit bud:
1 Tyskland
2 Kroatien (Er lidt i tvilv om Kroatien eller Polen går videre men jeg hælder mest til Kroatien da de plejer at være stærke)
Polen
Østrig

Lagt op : 07/06/2008 2:25 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Kroatien
Tyskland
Polen
Østrig

For at starte fra bunden så bør Østrig komme afsted med 0pts, Polen med 3 fra sejren over Østrig og så er det lige hvordan Kroatien vs. Tyskland ender. Jeg tror den ender uafgjort, men Kroatien spiller mere offensivt, hvorfor de slår Østrig med 3 eller 4-0 hvor tyskerne vinder med 1 eller to...

Lagt op : 07/06/2008 8:30 pm
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member

Mit bud:

Jeg er dog ikke enig med manges mening om Tyskland, jeg synes ikke de ser så stærke ud, Især Lehman og forsvaret har haltet.

Tyskland
Kroatien
Polen
Østrig

Lagt op : 07/06/2008 11:17 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Ikercasillas skrev:

Mit bud:

Jeg er dog ikke enig med manges mening om Tyskland, jeg synes ikke de ser så stærke ud, Især Lehman og forsvaret har haltet.

Tyskland
Kroatien
Polen
Østrig

Men alligevel har du sat dem som etter, hænger ikke helt sammen?

Lagt op : 08/06/2008 11:34 am
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member

Andreas Johnke skrev:

Ikercasillas skrev:

Mit bud:

Tyskland
Kroatien
Polen
Østrig

Men alligevel har du sat dem som etter, hænger ikke helt sammen?

Det har jeg gjort fordi at jeg synes Puljen er svag, Tyskland skal nok Vinde denne gruppe, man kan jo ikke ligefrem kalde Østrig, Polen eller Kroatien særlig skæmmende,

Lagt op : 08/06/2008 12:18 pm
sui
 sui
(@sui)
Active Member

Jeg tror at tyskerne spiller Polen ud af banen, da jeg ikke synes at Polen viste ret meget klasse da DK spillede imod dem og jeg synes også at tyskerne har bedre spiller på de fleste pladser;)

Lagt op : 08/06/2008 2:47 pm
Philip Bludnikow
(@philip-bludnikow)
Estimable Member

Kroatien har et udemærket hold. Jeg tror ikke, at de er så farlige, som mange gerne vil gøre dem til gennem deres sejr over England på Wembley sidste vinter. Men de er bestemt ikke dårlige.

Lagt op : 08/06/2008 4:23 pm
Patrick Andersen
(@patrick-andersen)
Estimable Member

Efter at have set kroaterne i aktion kan jeg kun erklære mig enig med Phillip, men jeg glæder mig nu til at se kroaterne spille sig fuldt ud med tyskerne.

Tyskland derimod imponerede mig også lidt, de har ikke imponeret mig op til slutrunden, men de viste alligevel klassen og slog polakkerne sikkert.

Mit bud på gruppen:
1) Tyskland
2) Kroatien
3) Østrig
4) Polen

Lagt op : 08/06/2008 10:31 pm
Thomas Morch
(@thomas-morch)
Eminent Member

Som set så mange gange før, så åbner et hold meget nervøst - det gjorde Kroatien også. De manglede Eduardo og havde hele stadion imod sig. Så alt i alt synes jeg, det er en fin præstation fra kroaterne. Jeg er sikker på, de kommer meget langt!

Tyskland er meget stærke, ja. Specielt deres backs synes jeg viste klasse! Jeg tror, de vinder gruppen, men taber i kvartfinalen

Mit bud på gruppen:
1) Tyskland
2) Kroatien
3) Polen
4) Østrig

Lagt op : 09/06/2008 10:40 am
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Kroatien gjorde præcis hvad de skulle. Havde de ikke fået straffe efter 3min havde de sat sig tungt på spillet indtil deres mål kom... De var ikke på noget tidspunkt i fare efter min mening. De sparede kræfter og havde tydeligvis et gear mere hvis det blev nødvendigt.

Lagt op : 09/06/2008 9:00 pm
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member

Kroatien Taber 2-0 imorgen til Tyskland

Lagt op : 12/06/2008 1:57 am
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Ser ud til min forudsigelse passer meget godt...

Lagt op : 13/06/2008 3:28 pm
Side 1 / 2
Del:
Top-menu
Menu