Наши партнеры

Menu

Forum

EM 2008: Gruppe D

Notifications
Clear all

EM 2008: Gruppe D

10 Indlæg
9 Brugere
0 Likes
2,494 Set ialt
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member
Topic starter

Denne tråd har til formål at diskutere gruppe D i dette års EM.

Følgende hold er i denne gruppe:

Grækenland
Sverige
Spanien
Rusland

God debat.

Lagt op : 29/05/2008 11:07 pm
HuzTleeR
(@huztleer)
Active Member

Mit bud på stillingen

Spanien : Efter min mening helt klart de bedste i denne gruppe.
Sverige : De får 2.pladsen.
Grækenland : 3. pladsen til dem.
Rusland : Og en sidste plads til Rusland.

Lagt op : 30/05/2008 8:54 pm
Philip Bludnikow
(@philip-bludnikow)
Estimable Member

Mit bud:

1. Spanien
2. Sverige
3. Rusland
4. Grækenland

En tilsyneladende meget tæt gruppe.

Jeg forventer at Spanien vil cruise til 1.pladsen, præcis som de plejer, mens Sverige, Grækenland og Rusland vil kæmpe om andenpladsen. Sverige har på trods af visse svaghedstegn og et aldrende mandskab stadig et stærkt hold, hvor jeg tror, at deres rutine bliver udslagsgivende i forhold til specielt Rusland, som har masser af glimrende spillere, men det er et hold, som jeg først tror vil toppe ved VM om to år i Sydafrika. Grækenland er bestemt ikke et dårligt hold, men jeg tror bare, at de regerende Europamestre kommer til kort overfor de andre hold i denne meget stærke gruppe.

Lagt op : 31/05/2008 4:32 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Denne gruppe synes jeg er meget tæt om 2.pladsen. Jeg formoder virkelig at Spanien tager 1.pladsen, men hvem ved? Hvis de fortsætter til slutrunder, som vi hidtil har set dem, skal jeg nok ikke forvente overstående. På 2. pladsen ender Rusland tror jeg. Deres forsvarsspil er meget kompakt og det er ikke lige det letteste at komme igennem. Sverige ender på pladsen lige under, af den grund at de slår Grækenland...

Lagt op : 31/05/2008 8:52 pm
Mattias_agger
(@mattias_agger)
New Member

Jeg tror og håber, at Sverige tager 2. pladsen.
Spanien tager nok 1. pladsen, Sverige nr. 2, Rusland nr. 3 og Grækenland nr. 4

Dog tror jeg at begge hold ryger ud i kvartfinalen

Lagt op : 05/06/2008 12:36 pm
Mikkel Enevoldsen
(@mikkel-enevoldsen)
Active Member

En uhyggelig gruppe, intet mindre. De forsvarende mestre skal op i mod Sverige og Spanien, to stormagter - næsten umuligt for dem at opfylde det forventningspres der ligger på deres skuldre til dette EM. Men igen, de klarede næsten præcis den samme gruppe for 4 år siden, den eneste forskel er bare Sverige fremfor Portugal, og den klarede grækerne lige præcis - så hvorfor ikke i år?

Tjoeh, umiddelbart tror jeg godt på at spanierne kan gå hen og skuffe grusomt (igen), og dermed giver det plads til en indbyrdes kamp mellem Grækenland og Rusland om den sidste plads - hvis Spanien vel og mærket fejler på det værste. Her tror jeg at Rusland ser sig stærkest, og dermed tror jeg og håber jeg på at Rusland kæmper sin vej videre fra gruppespillet, om det er sammen med Grækenland, Sverige eller Spanien røre mig ikke det fjerneste.

Men et bud ville være;

1. Sverige
2. Rusland
3. Spanien
4. Grækenland

Lagt op : 06/06/2008 11:53 pm
sui
 sui
(@sui)
Active Member

En rigtig gyser af en pulje men mit bud er:

Spanien
Rusland
Sverige
Grækenland

Lagt op : 07/06/2008 2:19 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Sverige
Grækenland
Spanien
Rusland

Sverige er rigtigt stærke i år tror jeg, jeg tror sågar de går til Semifinalen... Efter dem kommer de forsvarende mestre, som har haft en god kval, efterfulgt af Spanien, som vanen tro har det svært. De havde det sågar svært i kval puljen, sidst kommer Rusland, som ikke er noget godt turneringshold, og har vitterligt svært ved at se de skulle gøre en forskel.

Lagt op : 07/06/2008 8:34 pm
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member

jeg tror at puljen kunne ende med at folde sig ud således :

Jeg har meget svært ved at se Grækenland følge op på den massive succes ved sidste EM, Rusland er outsider, men 'små'' fodbold nationer kan altid overraske, men jeg hælder til denne slutstilling.

1.Spanien
2.Sverige
3.Grækenland
4.Rusland

Lagt op : 07/06/2008 11:11 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member
Topic starter

EM 2008 er slut.

Tak for en god debat.

Tråden er låst.