Наши партнеры

Menu



Forum

Rykker SønderjyskE ...
 
Notifications
Clear all

Rykker SønderjyskE ud.

5 Indlæg
4 Brugere
0 Likes
1,392 Set ialt
(@michael-ehrhorn)
Indlæg: 24
Eminent Member
Topic starter
 

SønderjyskE har overrasket mange i denne sæson. Oprykkerne har formået at spille uafgjort med selveste Brøndby, FC København, og FC Midtjylland

Men når SønderjyskE så rammer en dårlig dag, så går det helt galt. Et eksempel på dette var sønderjyskes 0-6 nederlag til Brøndby, ugen før havde oprykkerne tabt 0-4 til FCK, og ugen før 1-4 til Randers. Dermed havde oprykkerne en målscorer på 1-14 på blot 3 kampe.

Men når SønderjyskE rammer topformen, så kan de spille op med alle i SAS Ligaen. Spørgsmålet er dog om det er nok til at de kan gå imod alle odds, og redde sig i SAS Ligaen.

Vil gerne høre jeres mening, og hvem i tror rykker ned.

 
Lagt op : 29/12/2008 1:07 pm
(@andreas-johnke)
Indlæg: 753
Prominent Member
 

michaelnordborg skrev:

Men når SønderjyskE rammer topformen, så kan de spille op med alle i SAS Ligaen. Spørgsmålet er dog om det er nok til at de kan gå imod alle odds, og redde sig i SAS Ligaen.

Det her citat kan du jo skrive om samtlige SAS liga hold, inkl. en 3-4 stykker fra 1 Division...

Jeg tror ikke på SønderjyskE, jeg synes det er det svageste hold på papiret, og det lyver jo sjældent over 33 kampe...

Esbjerg er for stærke efter min mening til at ryge ned, så jeg må ty til troen på at de oprykkede hold må ned igen. Måske kan Vejle overleve på bekostning af Horsens, men jeg tror SønderjyskE er en af de sikre nedrykkere.

 
Lagt op : 29/12/2008 4:55 pm
(@peter-christensen)
Indlæg: 114
Estimable Member
 

Vi har skam set overraskelser, Jøhnke - og det endda i Europa.

Tror nok heller ikke, at SønderjyskE bliver i SAS Ligaen, men se bare på AC Horsens: sidste år troede alle, de ville rykke ned, men nej. De var et sandt vinderhold.

 
Lagt op : 29/12/2008 4:57 pm
(@andreas-johnke)
Indlæg: 753
Prominent Member
 

Peter Christensen skrev:

Vi har skam set overraskelser, Jøhnke - og det endda i Europa.

Tror nok heller ikke, at SønderjyskE bliver i SAS Ligaen, men se bare på AC Horsens: sidste år troede alle, de ville rykke ned, men nej. De var et sandt vinderhold.

Jo jo, overraskelser er altid til stede, men på papiret bør de ikke kunne overleve. De har klaret sig godt i en halvsæson, men alt taler imod at dette sker to gange i træk. AC Horsens havde også et væsentligt bedre hold og en 4 gange bedre træner. Det der taler for at Horsens måske skulle ryge med SønderjyskE i år er at de har mistet deres sensationstræner, men det samme fakt er det der taler for en overlevelse. Trænerens mæthed har højst sandsynligt været medårsag til holdets nuværende placering.

Der er immervæk langt fra Bødker og Fabricius til Gilberto, Lodberg og Nagel.

Den store stjerne på SønderjyskE holdet. Ken Ilsø, er den altoverskyggende grund til holdets placering efter min mening. Udover ham har jeg svært ved at finde bare en håndfuld spillere der har SAS-liga kaliber, og mister man en Ilsø til skade, eller lign. så har man ikke flere aspekter, udover held at spille på.

DERFOR er SønderjyskE nedrykker i år. Sammen med enten AC Horsens (Fungerer træneren, eller gør han ikke?) Eller Vejle (Begynder deres hob af nyindkøb at spille sammen?)

Vejle har imo en bedre trup end Horsens, men de kan ikke ramme hinanden, og man nægter at give en nuværende trup ro til at finde hinanden, derfor ryger de ned igen, hvorimod Horsens har erfaringen fra de sidste sæsoner, samt en nærmest ligeværdig trup, som kender hinanden.

 
Lagt op : 29/12/2008 6:36 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Jeg tror også, at SønderjyskE bliver en af de to nedrykkere efter denne sæson. Esbjerg kommer tilbage med Ove Pedersen ved roret. SønderjyskE har sikkert spillet op med nogle af de bedste, men jeg er også rimelig sikker på, at de har haft en dårlig dag, når det er sket. Dette er ikke for at lyde bitter ovenpå FCK's uafgjorte resultat i Jylland, men FCK havde heller ikke sin bedste dag derovre.

Og som jeg ser det, så bliver det nok Vejle eller Horsens, der også må ned og vende. De to hold er nok de svageste sammen med SønderjyskE lige nu, mens jeg ser Esbjerg til at have et for stærkt mandskab til at ligge dernede. De har dog lige mistet Vingaard, men mon ikke de får det op at køre med Ove P. igen?

 
Lagt op : 01/01/2009 10:12 pm
Del:
Top-menu
Menu