Наши партнеры

Menu

Forum

SAS Liga 08/09 - Hv...

Notifications
Clear all

SAS Liga 08/09 - Hvordan ender tabellen?

6 Indlæg
6 Brugere
0 Likes
2,146 Set ialt
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member
Topic starter

Jeg mener, at denne SAS Liga-sæson er en af de mest intense igennem mange sæsoner, da man på ingen måde kan vide sig sikker på hverken top eller bund - oprykkerne kan sagtens overraske, mens topholdene, med de største pengepunge sagtens kan floppe.

Derfor vil jeg gerne høre, hvordan jeres bud på slutplaceringerne i SAS Ligaen 08/09 ser ud.

Lagt op : 06/08/2008 12:28 am
graves
(@graves)
New Member

Det er svært, at sige men jeg gætter på..

1. OB
2. FCM
3. Brøndby
4. FCK
5.AAB
6. Randers
7. Esbjerg
8. FCN
9. SønderjyskE
10. AGF
11. Vejle
12. Horsens

Lagt op : 06/08/2008 9:20 am
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

1. OB
2. Brøndby
3. AaB
4. FCM
5. FCK
6. FCN
7. Esbjerg
8. Randers FC
9. Horsens
10. AGF
11. Vejle
12. SønderjyskE

Lagt op : 06/08/2008 7:41 pm
David Thystrup
(@david-thystrup)
Trusted Member

1. FCK - Det på papiret stærkeste hold. Trods en vag start indtil videre, mener jeg, at Solbakken og resten af holdet kommer til at spille flyvende i store dele af den lange, resterende sæson. Materialet er stærkt nok, der mangler bare det sidste før FCK igen er at kende.

2. OB - Ser ud til at have fundet den rette kombination. Et farligt mandskab, der sagtens kan ende med mesterskabet i hænderne, hvis de flotte takter forsætter.

3. AaB - Sidste sæsons mestre gør det ikke igen, men de er med i kampen. Tæt sammen med konkurrenter som OB, FCM og FCK vil AaB muligvis toppe ligaen op til flere gange. Bronze.

4. FCM - Endnu et af de fire mandskaber, der ser ud til endelig at skabe en jævnbyrdig kamp i toppen. Sidste sæsons flotte resultater chokeres af flere underlige ting omkring træner og ledelse. Kan sagtens bytte plads med AaB, hvis tingene kommer til at fungere godt.

5. Brøndby – Har fundet gejsten igen, dog med den interessante drejning, at der igen er kommet en ny træner til. Enten kan det gå virkelig godt, ellers også ender man i striden om medaljerne. Kent Nielsen kommer højst sandsynligt til at have en stor indflydelse.

6. Randers FC - Havde i sidste del af den afsluttede sæson fat i nogle gode takter, som de har taget med sig igen. Randers er på vej tilbage, men mangler dog den sidste klasse i spillertruppen, før de tæller som andet end et solidt midterhold.

7. Esbjerg - Ser stærke ud, men ligesom i de seneste sæsoner må man affinde sig med en plads i midten og gode resultater mod den absolutte top fra tid til anden. Dette hold bliver reelt farligt indenfor få år.

8. FC Nordsjælland - Er altid klar for god underholdning. Har ifølge undertegnede balanceret på randen af sammenbrud i længere tid. Dette mandskab ser ikke ud til at have det nødvendige punch i denne sæson.

9. AGF - Med stærke nyindkøb og kontinuitet i den ellers vaklende ledelse, humper den sovende kæmpe sig lige nøjagtigt op på 8. pladsen, trods nedrykningsfaren lurer i længere tid. Overrasker marginalt.

10. Horsens - Har mistet noget af den overvældende kræft, som de i de seneste sæsoner er stormet frem med. Er på vej mod den gamle 0-0'er hver anden uge, mens et trænerskifte kan forstyrre i kulissen. Kent Nielsen var en stærk mand i Horsens.

11. SønderjyskE – Oprykkeren, der ikke forventes meget af. Ikke noget stærkt hold, men der er en smule SAS Liga-erfaring bag, og fighterviljen er ekstremt stor i Sønderjylland. Dog er en god mentalitet ikke nok, truppen er ikke stærk nok til Danmarks bedste række.

12. Vejle – Samme situation som SønderjyskE. Endnu engang vil det gælde om at skrabe masser af erfaring til sig, så en eventuelt oprykning i fremtiden kan blive lettere at håndtere.

Lagt op : 06/08/2008 9:37 pm
Michael Ehrhorn
(@michael-ehrhorn)
Eminent Member

Jeg toro at det hele ender således.

1 Brøndby IF
Brøndby ser ud til at være utrolig stærke i år. Jeg tror at de fortsætter den gode stime til foråret. Hvis de gør det, så har jeg svært ved at se hvad der skal kunne stoppe dem. Jeg tror også at Brøndby er det danske klubhold som vil klarer sig bedst i Europa.

2 FCK
FC København kommer til at kæmpe med Brøndby og OB til foråret. Jeg tror at københavnerne kan overhale OB, men jeg tror ikke at de kommer forbi BIF.

3 OB
OB har klaret sig utroligt godt intil videre. Men jeg tror alligevel ikke, at de kan konkurerre med BIF og FCK i sidste ende. Men jeg tror helt klart at de tager bronzen.

4 FCM
FCM har også spillet godt fodbold i sæsonen. Jeg mener dog at holdet er for svingende til at være med om medaljerne.

5 AGF
En af sæsonens største overraskelser. De fleste havde spået AGF i den nederste hlvdel af tabellen. Men AGF har set meget stærke ud, og de kunne godt tage 5. pladsen.

6. AaB
Jeg tror at AaB leverer et super forår, men jeg mener at det er for sent for dem. Jeg mener dog at de har chancerne for at overhale AGF og blive nr 5. Men jeg vil alligevel satse på en 6.plads til AaB

7.
Randers FC
Jeg tror at Randers høster en del points til sig i foråret, og jeg tror at de beholder ders nuværnde 7. plads.

8 FCN
Har været alt for svingende i år. Men jeg er overbevist om at de bliver i sas ligaen.

9 SønderjyskE
SønderjyskE har overasket alle i denne sæson. Selvfølgelig kan oprykkerne nå at komme i en dårlig periode, og tabe det hele. Jeg tror at det kommer an på om de sælger Ken Ilsø. HVis de ikke gør det, så tror jeg at de bliver oppe.

10 VB
Vejle har lige været inde i en dårlig periode, men jeg tror at vejle i sidste ende har hvad der skal til for at blive i SAS Ligaen

11 ACH

ACH har været meget skuffende. Holdet har lige fået ny træner, men jeg tror ikke at det kan redde dem

12 EFB
Årets helt store fuser. Esbjerg har leveret alt for ringe spil intil videre. Jeg tror at hvis de rammer topformen, så kan de redde sig, men jeg tvivler på det

Lagt op : 29/12/2008 12:58 pm
osama
(@osama)
New Member

1.FCk
2.?
3.?
4.?
5.?
6.?
7.?
8.?