Наши партнеры

Menu

Forum

Notifications
Clear all

Mål

17 Indlæg
6 Brugere
0 Likes
3,675 Set ialt
Zidane
(@zidane)
Estimable Member
Topic starter

Adam Anker-Moller skrev:

Jeg synes, naturligvis med al ære og respekt, at det er en utroligt dårlig idé!
For det første, har både OneFootball.dk og fodboldnyt.com det. Jeg har før hørt admins på denne side afvise forslag, som var langt bedre end dette med den grund. Desuden vil det kræve en konstant opdatering, da der ikke er nogen, der gider at se de samme ting to gange. Det vil kræve stort arbejde.

Desuden synes jeg, det er en komplet latterlig ting. Alle kan gå ind og se det på youtube.com. Hvorfor skulle vi så bruge vores tid på det?

Det er nærmere at se den på totalbold.dk, det er besværlig at se dem på youbute

Lagt op : 03/03/2007 8:14 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Waqas Ahmed skrev:

Adam Anker-Moller skrev:

Jeg synes, naturligvis med al ære og respekt, at det er en utroligt dårlig idé!
For det første, har både OneFootball.dk og fodboldnyt.com det. Jeg har før hørt admins på denne side afvise forslag, som var langt bedre end dette med den grund. Desuden vil det kræve en konstant opdatering, da der ikke er nogen, der gider at se de samme ting to gange. Det vil kræve stort arbejde.

Desuden synes jeg, det er en komplet latterlig ting. Alle kan gå ind og se det på youtube.com. Hvorfor skulle vi så bruge vores tid på det?

Det er nærmere at se den på totalbold.dk, det er besværlig at se dem på youbute

Det har du ret i, vi vil nok kunne skabe et bedre overblik, men det kræver mange af vores ressourcer at lave det, men som sagt tidligere, vi finder ud af om det vil kunne betale sig, men en ting er sikkert, det bliver ikke en af de ting vi priotere højest, desværre.

Lagt op : 03/03/2007 9:29 pm
Side 2 / 2
Del:
Top-menu
Menu