Наши партнеры

Menu

Forum

kun 3 nyheder

Notifications
Clear all

kun 3 nyheder

18 Indlæg
8 Brugere
0 Likes
3,859 Set ialt
eFusion
(@efusion)
New Member
Topic starter

Hej

Jeg er ny bruger, men jeg har faktisk læst herinde i et stykke tid.
Jeg må da sige min ærlige mening om at jeg synes at siden er god.

Det irriterer mig dog at der kun er tre nyheder på forsiden, og at jeg så skal til at kigge nede i oversigten. Er det muligt at have flere nyheder i toppen, og så bruge "læs mere"-funktionen ved de fleste af slagsen? Oversigten bliver jo hurtigt fyldt, når i rigtigt kommer i gang.

Lagt op : 22/02/2007 1:18 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Velkommen til siden. Det er også noget vi har snakket om, der vil snart blive rettet op på det med "Læs mere", og vi vil lægge flere nyheder på forsiden. Men tak for risen det er altid godt at høre folks mening.

Lagt op : 22/02/2007 2:02 pm
eFusion
(@efusion)
New Member
Topic starter

Det er jeg glad for at høre 🙂
Så må jeg jo hellere i gang med at anbefale siden til mine venner 😉

Lagt op : 27/02/2007 1:58 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Det ville da være alle tiders ihvertfald 🙂

Lagt op : 27/02/2007 3:56 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Teknisk set kan der være 4 nyheder på forsiden, men velkomsten fylder jo den ene af de 4. 🙂

Lagt op : 28/02/2007 10:09 am
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Mike Hansen skrev:

Teknisk set kan der være 4 nyheder på forsiden, men velkomsten fylder jo den ene af de 4. 🙂

Nej, teknisk set er der kun plads til tre, da velkomsten ikke tæller med 🙂 Men som sagt tidligere, vi vil snart gøre noget ved det.

Lagt op : 28/02/2007 11:42 am
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Egentlig behøver vi vel heller ikke den velkomst længere... Måske vi skal skrive lidt om vores kortsigtede planer i stedet... Sitet er trods alt 2 måneder inde i processen

Lagt op : 28/02/2007 2:38 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Den burde i hvertfald stå, så det kun er registrerede brugere der kan se det.. Den starter jo med "kære Bruger

Lagt op : 28/02/2007 3:09 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Vil ikke oprette et nyt emne, så her kommer det.

Jeg synes i klare det godt, og i skriver en masse nyheder. I er altså ved at blive min foretrukne fodboldsite i konkurrence med Indkast, bold osv. Det kan selvfølgelig lyde underligt, da de andre har mange flere nyheder end jer, men jeg synes bare ikke om de andre sider.

Vil også lige sige undskyld til dem jeg snakkede grimt til i weekenden.

AK Moltke/Karel Poborsky

Lagt op : 28/02/2007 5:32 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Angående det med nyheder, kunne vi måske gøre ligesom bold.dk, hvor man klikkre på nyheden, og så kommer man ind og kan se hele nyhden. På den måde kan der også være mange flere nyheder på forsiden 🙂

Lagt op : 28/02/2007 7:40 pm
Adam
 Adam
(@adam)
Estimable Member

Mikkel Lasson skrev:

Angående det med nyheder, kunne vi måske gøre ligesom bold.dk, hvor man klikkre på nyheden, og så kommer man ind og kan se hele nyhden. På den måde kan der også være mange flere nyheder på forsiden 🙂

Det tror jeg også vil være en god idé.
Drop det med tre "hele" nyheder på forsiden, men gør det muligt at "klikke" sig ind på de forskellige nyheder.

Lagt op : 28/02/2007 7:43 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Adam Anker-Moller skrev:

Mikkel Lasson skrev:

Drop det med tre "hele" nyheder på forsiden, men gør det muligt at "klikke" sig ind på de forskellige nyheder.

Netop, vi har det nede i bunden, men synes det skal være oppe i toppen 🙂

Lagt op : 28/02/2007 7:45 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mikkel Lasson skrev:

Adam Anker-Moller skrev:

Mikkel Lasson skrev:

Netop, vi har det nede i bunden, men synes det skal være oppe i toppen 🙂

Så synes jeg dog i skulle gøre sådan man kunne vælge flere nyheder af gangen.

Lagt op : 28/02/2007 7:51 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Karel Poborsky skrev:

Sådan at man kan sætte v-hakker ved dem man vil læse, og så klikke vælg nyheder, eller hvad? 🙂

Lagt op : 28/02/2007 7:53 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mikkel Lasson skrev:

Karel Poborsky skrev:

Sådan at man kan sætte v-hakker ved dem man vil læse, og så klikke vælg nyheder, eller hvad? 🙂

ja

Lagt op : 28/02/2007 7:59 pm
Side 1 / 2
Del:
Top-menu
Menu