Наши партнеры

Menu



Forum

Stillingerne?
 
Notifications
Clear all

Stillingerne?

23 Indlæg
10 Brugere
0 Likes
4,778 Set ialt
(@fcm-star)
Indlæg: 27
Eminent Member
Topic starter
 

Altså så vidt jeg kan se, har i kun Stillinger fra de bedste liga'er? Kommer der ikke stillinger fra hele verdens liga'er? Med deres underligaer(som 1 division og 2 division vest-øst)

 
Lagt op : 12/01/2007 2:28 pm
(@mikkel-exner)
Indlæg: 557
Honorable Member
 

Fcm-star skrev:

Altså så vidt jeg kan se, har i kun Stillinger fra de bedste liga'er? Kommer der ikke stillinger fra hele verdens liga'er? Med deres underligaer(som 1 division og 2 division vest-øst)

Måske, men det kræver at vi er nogle flere til at opdatere.. Men det kunne da være en idé, og noget vi vil kigge på.. Men det bliver det nok ikke lige vores første prioritet lige i øjeblikket

 
Lagt op : 12/01/2007 2:44 pm
(@anders-hansen)
Indlæg: 110
Estimable Member
 

Hoff skrev:

Jeg syntes at det går fint med opdateringerne af Stillingerne. Men måske kunne det gå lidt hurtigere.

Altså hvordan menere du med hurtigere ???

 
Lagt op : 07/03/2007 3:33 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Hoff skrev:

Jeg syntes at det går fint med opdateringerne af Stillingerne. Men måske kunne det gå lidt hurtigere.

Det er lidt mærkeligt det du skriver. Du siger det går fint, men så siger du at det skal gå hurtigere. Det går jo ikke godt nok, hvis de ikke bliver opdateret hurtigt nok. 🙂

 
Lagt op : 07/03/2007 3:42 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Mikkel Lasson skrev:

Hoff skrev:

Jeg syntes at det går fint med opdateringerne af Stillingerne. Men måske kunne det gå lidt hurtigere.

Det er lidt mærkeligt det du skriver. Du siger det går fint, men så siger du at det skal gå hurtigere. Det går jo ikke godt nok, hvis de ikke bliver opdateret hurtigt nok. 🙂

Helt enig med dig Lasson. Da jeg opdaterede stillinger tog det ca. 20. min. Jeg tror personligt ikke at det kan gøres hurtigere. Man skal være 500 % koncentreret.

 
Lagt op : 07/03/2007 4:26 pm
(@anders-hansen)
Indlæg: 110
Estimable Member
 

ja det er rigtigt det som Karel Poborsky skriver med at det tager sin tid , men jeg mener så osse at man godt kan opdatere ens ligaer bare en gang dagligt når der har været kamp ........

 
Lagt op : 11/03/2007 10:25 pm
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
 

@ Anders

Selvfølgelig skal stillingerne opdateres hurtigst muligt.
Men du skal tænke på at i weekenderne har folk travlt, jeg har af og til.
I en weekend som denne, hvor jeg har været i byen, været på stadion i Horsens (bor i Silkeborg), lave lektier osv. så har man altså ikke meget tid.

Jeg har lige haft lidt tid iaften til at kunne opdatere SAS Ligaen, men ellers skal jeg noget allerede om 2 minutter. Ingen kritik af dig, men du skal tænke på at folk her på siden arbejder frivilligt, og dette ikke er et job hvor man arbejder for pengene! Vi er personer, som går i skole osv.

Så derfor skal de også respekteres at folk ikke kan være online 24/7.

Min mening 😉

 
Lagt op : 11/03/2007 10:29 pm
(@anders-hansen)
Indlæg: 110
Estimable Member
 

ja det er rigtigt ... jeg går selv i skole og jeg har osse været på stadion i dag (Odense) ... og så har jeg osse set bold i TV ... men man kan jo godt lige finde bare 30 min om dagen til at hjælpe til på siden så går det alt sammen nok 🙂

 
Lagt op : 11/03/2007 10:39 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Vil bare lige sige at under Danmark stillingen står Rade Prica til 12 mål, har han ikke scoret 13 kasser.

I har heller ikke opdateret stillingerne i Frankrig, England og Italien.

 
Lagt op : 19/04/2007 3:12 pm
(@anders-hansen)
Indlæg: 110
Estimable Member
 

Rade Prica har scoret 13 mål mens Nordstrand har scoret 12 mål ...

 
Lagt op : 19/04/2007 3:46 pm
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
 

Jeg undskylder meget. Det var mig som havde lavet fejlen under stillinger med topscore i DK.

Den bliver rettet indenfor de kommende minutter.

 
Lagt op : 19/04/2007 6:38 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

I onside i går, sagde de at Rade Prica og Morten Nordstrand begge havde scoret 13 mål. Det kan være du har rettet dig efter dem 🙂

 
Lagt op : 19/04/2007 6:45 pm
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
 

Ja jeg blev lidt forvirret, for jeg hørte de sagde at de begge havde lavet 13. Men på dr ttv stod der at de begge havde lavet 12 kun.

 
Lagt op : 19/04/2007 7:09 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Ja, der er nogle sider, der ikke rigtig følger med 😉 Og så kan man nemt blive forvirret.

 
Lagt op : 19/04/2007 7:11 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

http://www.dbu.dk/sr/poolTopscorer.aspx?poolid=35621

I følge denne side har Nordstrand scoret 14 mål og ikke 13 mål som i har sagt.

Bare sådan i ved det.

 
Lagt op : 25/04/2007 5:28 pm
Side 1 / 2
Del:
Top-menu
Menu