Наши партнеры

Menu

Forum

Hvem tror I, at Rea...

Notifications
Clear all

Hvem tror I, at Real Madrid køber til sommer?

Side 3 / 3
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

Men det er jo ikke alle, der er Real Madrid-fans.

SvarCiter
Lagt op : 20/02/2009 4:06 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Jeg er bestemt ikke, men tak for opklarelsen.

SvarCiter
Lagt op : 21/02/2009 1:12 pm
thalleballe
(@thalleballe)
Active Member

Håber/tror at Real sælger ud af sine hollændere, da de har haft et enorm form-dyk, dog med en undtagelse, Robben. Med den nye præsident, skal der nye spillere på bordet for at tilfredsstille real's fans. Jeg mener at præsidenten vil udnytte sommervinduet til det yderste, og skifte meget ud.

Sommerens hold:
Casillas
Ramos - Pepe - Garay - Capdevilla
Robben - Senna - Lass - Ribery
K.J.H. - Villa/Benzema

Kunne være et dømmehold !

SvarCiter
Lagt op : 21/04/2009 8:31 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

thalleballe > Spændende, at du har sparket gang i denne debat igen. Hvad med en Ruud van Nistelrooy - er han også færdig i dine øjne? Jeg vil mene, at det er svært at kritisere ham, når man tænker på, at han leverede varen, da han var inde og efterfølgende har været skadet længe, og faktisk ikke kommer mere i kamp i denne sæson.

Derudover kunne jeg også godt tænke mig at høre, hvor realistisk du og de mange andre Real-fans her på siden ser det, at Cristiano Ronaldo kommer til klubben?

SvarCiter
Lagt op : 21/04/2009 8:36 pm
Ronaldo
(@ronaldo)
New Member

http://elmadrid.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=83generelt&Itemid=76

Ifølge ham her er det meget realistisk.

SvarCiter
Lagt op : 25/04/2009 1:45 pm
Steffen Hansen
(@steffen-hansen)
Active Member

Tror næppe Ferguson slipper Ronaldo. Især ikke hvis, som det har været fremme, Tevez også forlader United. Det ville være nogle tunge drenge at skulle undvære, og United har ikke nogen til at tage over for Ronaldo. Så det tror jeg ganske simpelt ikke på.

Der er tilgengæld masser af andre bud: Ribéry ville være fantastisk i madrid-trøjen. Masser af kreativitet, målfarlighed og højt tempo.
Fabregas kunne også blive en forrygende spiller for dem. Han ville i mine øjne også passe godt ind i den måde de spille på.

SvarCiter
Lagt op : 29/04/2009 2:18 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Jeg tror hverken på Cesc eller Ronaldo... Fabregas hører til i en klub, som Arsenal hvor han er den største spiller på midtbanen. I Real vil han falde i med de andre, og så tror jeg ikke man kommer til at se ham sprudle. Dertil kommer at han er Barcelona dreng.

Cristiano Ronaldo ville virkelig undre mig hvis han tog skridtet til Real Madrid... Jeg kunne nærmere forestille mig at han tog til Inter, hvis han endelig skulle væk fra United...

SvarCiter
Lagt op : 29/04/2009 7:13 pm
Daniel Nielsen
(@daniel-nielsen)
Active Member

Andreas Johnke skrev:

Jeg tror hverken på Cesc eller Ronaldo... Fabregas hører til i en klub, som Arsenal hvor han er den største spiller på midtbanen. I Real vil han falde i med de andre, og så tror jeg ikke man kommer til at se ham sprudle. Dertil kommer at han er Barcelona dreng.

Cristiano Ronaldo ville virkelig undre mig hvis han tog skridtet til Real Madrid... Jeg kunne nærmere forestille mig at han tog til Inter, hvis han endelig skulle væk fra United...[/quote]

Hvad i alverden bygger du denne teori på? Jeg er bare lidt interesseret, da jeg ikke selv har Inter i tankerne som Ronaldo's kommende arbejdsgiver 😉 Skal nok komme med mine grundlag, når du har givet en mere konkret uddybelse på ovenstående.

SvarCiter
Lagt op : 30/04/2009 5:09 pm
thalleballe
(@thalleballe)
Active Member

Casper Lohse skrev:

thalleballe > Spændende, at du har sparket gang i denne debat igen. Hvad med en Ruud van Nistelrooy - er han også færdig i dine øjne? Jeg vil mene, at det er svært at kritisere ham, når man tænker på, at han leverede varen, da han var inde og efterfølgende har været skadet længe, og faktisk ikke kommer mere i kamp i denne sæson.

Derudover kunne jeg også godt tænke mig at høre, hvor realistisk du og de mange andre Real-fans her på siden ser det, at Cristiano Ronaldo kommer til klubben?

Ruud og huntelaar er meget de samme spillere, mener at Real skal igang med et nyt kapitel, og lægge nogle af de ældre spillere på hylden som, ruud, canavaro, heinze. Så jeg ser ikke en fremtid i Ruud, men ja han leverer varen som du siger når han er på banen, men mener alligevel at de skal erstatte ham med huntelaar eller Raul. ps. kan de nok få en god check af city, hvis de sælger ham til sommer

Til Ronaldo sagaen, mener jeg at det er realistisk at et skifte kan ske. Da man ikke ligefrem kan sige at han har præsteret i år, når man tænker på hans forrige sæson. Hvilket måske har givet Man utd, et henblik på at de måske godt kan klare sig uden ham, og derfor hurtigt få de maximale penge ud af ham, inden hans form dykker og samtidigt hans salgsværdi dykker ligeså.

SvarCiter
Lagt op : 30/04/2009 8:39 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Daniel Nielsen skrev:

Andreas Johnke skrev:

Cristiano Ronaldo ville virkelig undre mig hvis han tog skridtet til Real Madrid... Jeg kunne nærmere forestille mig at han tog til Inter, hvis han endelig skulle væk fra United...[/quote]

Hvad i alverden bygger du denne teori på? Jeg er bare lidt interesseret, da jeg ikke selv har Inter i tankerne som Ronaldo's kommende arbejdsgiver 😉 Skal nok komme med mine grundlag, når du har givet en mere konkret uddybelse på ovenstående.

Jeg bygger den ikke på noget særligt. Det eneste jeg bygger den på er vel i bund og grund at kun 5 hold i verden har råd til at købe Cristiano Ronaldo fri. Chelsea, Manchester City, Real Madrid, Barcelona og Inter, og da jeg har svært ved at se ham skifte til en anden klub og ikke håber han skifter til Real, så er mit sidste bud Inter, da Barcelona ikke umiddelbart har behov for en Ronaldo type så længe de har Messi i staben...

Så det er ikke andet en spekulation...

SvarCiter
Lagt op : 30/04/2009 9:09 pm
Real Madridista
(@real-madridista)
New Member

Den mest sandsynlige:

Coach: Manuel Pellegrini

Casillas (C)
Sergio Ramos (4) - Pepé (3) - Raúl Albiol (18) - (?)
Xabi Alonso (?)
Cristiano Ronaldo (9) - Kaka´ (8) - Arjen Robben (11)/Wesley Sneijder (10-23)
Higuaín (20) - Benzema (19-10)

!!!HALA MADRID!!!

SvarCiter
Lagt op : 13/07/2009 9:37 am
Side 3 / 3
Del:
Top-menu
Menu