Наши партнеры

Menu

Forum

Hvem tror I, at Rea...

Notifications
Clear all

Hvem tror I, at Real Madrid køber til sommer?

41 Indlæg
18 Brugere
0 Likes
7,979 Set ialt
zicoo
(@zicoo)
New Member

Andreas Johnke skrev:

Der er da ingen tvivl om Diarra er en dygtig midtbanespiller, men for 150M kunne jeg snildt nævne 10 jeg hellere ville have haft til klubben...

Nævn 10 defensive midtbanespillere.

Lagt op : 16/02/2009 8:37 am
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

zicoo skrev:

Peter Christensen skrev:

Men Diarra var et direkte dårligt køb. Ja, han er en alsidig spiller, men da han fil chancen i både Arsenal og Chelsea, så greb han den ikke. Et ultimativt flop.

Jeg har kun oprettet en profil på dette site, pga. det du skrev sidste år.
Håber eddermame du følger med i La Liga, eller har fået set et par Real kampe på det sidste. Diarra har efter hvad mange fans synes og bla. fodbold expertere været krumtappen på holdet. Han er jo overalt på den midtbane!
Godt nok spillede han sig ikke på holdet i Arsenal og Chelsea, men han gjorde det ikke ligefrem elendigt i Portsmouth, tværdigmod. Han må jo have gjort et eller andet godt siden Konge klubben valgte at bruge "små" 150 mill på manden.

Framragende køb! Champions League here we come! 😉

Jeg indrømmer, at jeg må tage mine ord i mig igen. Dog er jeg enig med Andreas Jøhnke og ville hellere finde andre defensive midtbanespillere til den pris.

Jeg er dog glad for, mine åbenbart kontroversielle udtalelser kan få nye medlemmer til siden.

Lagt op : 16/02/2009 10:22 am
zicoo
(@zicoo)
New Member

Peter Christensen du må os gerne nævne nogle defensive midtbanespillere som kan skaffes til Real madrid for 150 millioner som du synes ville have været et bedre køb, for jeg kan ikke rigtig lige komme på en.. Var måske lige lovligt at få 10 navne 😉

Lagt op : 16/02/2009 10:31 am
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

Tror, at Andreas vil supplere med sit bud. Dog kan jeg give nogle eksempler.

Owen Hargreaves - ligger på samme niveau som Diarra - hvis ikke højere. Kan endda erhverves for under de 150.

javier Mascherano - tror godt man kunne få den lille argentiner for en slik, da man trods alt er den mest succesfulde klub i verdenen. Dog måtte man sikkert vente til næste sæson pga. Liverpools fantastiske Premier League-spil.

Tim Cahill er også en osv. Håber du kan se min pointe.

Lagt op : 16/02/2009 12:03 pm
Patrick Andersen
(@patrick-andersen)
Estimable Member

Mon ikke også man kan få Christian Poulsen for under 150 mio og jeg vil bestemt mene han er bedre end Diarra - eller rettere, det var han da han spillede fast i både Schalke og Sevilla.

Lagt op : 16/02/2009 12:16 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

zicoo skrev:

Andreas Johnke skrev:

Der er da ingen tvivl om Diarra er en dygtig midtbanespiller, men for 150M kunne jeg snildt nævne 10 jeg hellere ville have haft til klubben...

Nævn 10 defensive midtbanespillere.

Jeg prøver. De 10 jeg ville vælge ud er:

David Albelda
Javier Mascherano
Christian Poulsen
Patrick Vieira
Jean Makoun
Javi Martinez
Senna
Zdravko Kuzmanovic
Nigel de Jong (Da vi snakker før Man City købte ham)
John Obi Mikel

Derudover er der en masse der ville kunne gøre sig gældende også, efter min mening. Måske ikke helt ligeså gode, men enten meget tæt på eller væsentlig billigere og dertil opvejende:

Marouane Fellaini
Antonio Nocerino
Ever Banega
Rio Mavuba
Jeremy Toulalan
Gilberto Silva
Ruben Baraja
Daniele Di Rossi
Tiago
Angelo Palombo
Tim Borowski
Torsten Frings
Anatoliy Tymoschuk
Gareth Barry
Tim Cahill
Owen Hargreaves
Alou Diarra

Så er det jo selvfølgelig en smags sag, men jeg tror mange af de her kunne have gjort det ligeså godt...

Lagt op : 16/02/2009 1:03 pm
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

Patrick Andersen skrev:

Mon ikke også man kan få Christian Poulsen for under 150 mio og jeg vil bestemt mene han er bedre end Diarra - eller rettere, det var han da han spillede fast i både Schalke og Sevilla.

Jo, Christian Poulsen kunne også sagtens være med. Undlod ham, da jeg ikke regnede med et skifte til Madrid, når han alligevel spiller i en storklub.

Lagt op : 16/02/2009 3:32 pm
zicoo
(@zicoo)
New Member

Jeg har ikke så meget tid men skriver lige hurtigt
Spillere jeg er enig i:
Javier Mascherano - Super oprydder, men da han er fra Liverpool og evt. sgu til Real Madrid tror jeg ikke 150 mill. ville være nok.
Zdravko Kuzmanovic - Ung spændende spiller, har et stort potientale til at blive en stjerne def. midtbanespiller.
Mikel John Obi - Han har endelig fået rigtig med spilletid pga. Essiens skade, men kan ikke holde sig i startopstillingen når Mahamadou kommer tilbage.
Daniele Di Rossi - Ville være et ekstremt vildt køb. Dog er 150 mill ikke nok.
Gareth Barry - God spiller som betyder meget for Villa og derfor svær at få til en 'fair' pris.

Spillere jeg er uenig i:
Torsten Frings, Patrick Vieira, Senna, David Albelda & Gilberto Silva - Alle er over 30, men helt sikker fine spillere.
Christian Poulsen - Er helt sikker en god spiller, men når Mahamadou kommer tilbage bliver han bænket. Og da Poulsen ikke er speciel ung vil han nok ikke kunne udvikle sig til en bedre spiller.

Synes virkelig Lass er et fornæmt køb. Har præcis de samme kvaliteter Makélélé, og kan stadig nå at udvikle sig. Tror os han kan holde sin navne bror væk fra startopstilling.

Lagt op : 16/02/2009 8:04 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Priserne er ikke så høje, som de tidligere har været. For mange klubber vil 150mil lune gevaldigt i lommerne, så tror du overvurderer spillerne når du siger at 150mil er for lidt.

Jeg synes at Senna og David Albelda er suverænt de bedste af dem jeg har nævnt, hvad end de er over 30 eller ej. Det var jo ikke det spørgsmålet lød på.

Lagt op : 17/02/2009 8:15 am
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Jeg synes vi skal købe Ribery eller David Silva.. jeg vil heller have David Silva og Ribery end C.Ronaldo. plus de 2 overstående spiller er meget billigere end Ronaldo. Real Madrid har brug for en kantspiller. Jeg kunne godt tænkte mig Robben på den ene kant og Ribery på den anden kant,. Jeg har stor tillid til Lass, Gago og Diarra (når han bliver klar) De 3 spiller er utrlig stærke i det defensive spil. Med en midtbane med 2 meget offensive kant spiller, skal man have 2 rigtigt gode defensive spiller, som kan bryde spillet, og fylder meget i det defensive arbejde, og det gør Las og Diarra,. Gago er også fint nok, men han er ikke ligeså stærk som de 2 andre. Robben..Lass, Diarra/Gago og Ribery, bedre kan det næsten ikke blive. Jeg er også stor tilhænger af Ribery. Robben og Ribery er meget hurtigt, imens de 2 andre midtbane spiller er meget gode oprydder, det er en perfekt balance.. Så håber jeg også Real Madrid køber en reserve kant spiller, som skal erstatte Robben og Ribery når de bliver skadet. Qureasme eller Maulada de kunne være okay reserve spiller.
Heinze spiller fint nok i øjeblikket, jeg synes stadig vi skal sælge ham, han er for koldset, og begå alt for mange straffespark. Hvis vi skal have en ordenlig back, så skal vi købe Capdevila. Han er en rigtigt god back, i har nok alle sammen set ham unde EM. Er tvivl om vi skal købe en ny midterforsvar, Vi har købt Gracy, kender ikke så meget til ham, er også i tvivl om Cannavaro holder en sæson til
Jeg er ikke den store tilhænger af Huntelaar, vil heller have Benzema, men jeg vil helst have David Villa, Hvis vi kunne få Villa eller benzaman til sommer, og de overstånde spiller jeg har nævnt, så kommer Real Madrid langt i C.l og får barce også modstand i ligaen.. Sneider og Van der fart må gerne finde sig en ny klub, de har intet at gøre i Madrid. Vores bænk er også god, Higuain og Grasy skal også have en masser af spilletid, men desværre kommer de ikke til at starte inde i stor kampe. de skal have masser af spilletid, Higuain kan måske slå de andre angriber af holdet
holdet skal se sådan ud i næste sæson
Casilias
Ramos-Canna-Pepe-Capdevila.
Robben-Diarra/gago-Las-Ribery
Raul-Villa/benzema

Jeg beklager for min stavefejl og de fejl jeg har lavet. Jeg har skrevet det lidt for hurtigt, Jeg undskylder, håber i kan leve med det

Lagt op : 19/02/2009 5:22 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Hvem er den såkaldte Lass?

Lagt op : 20/02/2009 8:17 am
Patrick Andersen
(@patrick-andersen)
Estimable Member

Andreas Johnke skrev:

Lur mig om det ikke er Lassana Diarra 😉

Lagt op : 20/02/2009 10:45 am
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Patrick Andersen skrev:

Andreas Johnke skrev:

Det var også min antagelse. Derfor undrer det mig når man både roser Lass og Diarra i samme sætning...

Lagt op : 20/02/2009 10:54 am
Patrick Andersen
(@patrick-andersen)
Estimable Member

Andreas Johnke skrev:

Patrick Andersen skrev:

Andreas Johnke skrev:

Det var også min antagelse. Derfor undrer det mig når man både roser Lass og Diarra i samme sætning...

Mon ikke Diarra er = Mahamadou og det derfor ser lidt mærkeligt ud. Studsede også selv over det, men jeg blev enig med mig selv om, at det hænger sådan sammen.

Lagt op : 20/02/2009 12:18 pm
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Andreas Johnke skrev:

Patrick Andersen skrev:

Andreas Johnke skrev:

På M.Diarras trøje står der Diarra, og på L.Diarra står der lass, derfor skrev jeg lass.

Lagt op : 20/02/2009 3:42 pm
Side 2 / 3
Del:
Top-menu
Menu