Наши партнеры

Menu

Forum

Hvem tror I, at Rea...

Notifications
Clear all

Hvem tror I, at Real Madrid køber til sommer?

Side 1 / 3
Madridista91
(@madridista91)
Active Member

Mit ønske er:

De Rossi - AS Roma

C. Ronaldo - Manchester United

Diego - Werder Bremen

Luis Fabiano - Sevilla

Garay - Santander

Begrudelse

De Rossi : Han er god både deffensivt og offensivt. Han er boldsikker, og så har han et rigtig godt øje for sine medspillere.
Og så har han et rigtig godt spark.

C. Ronaldo: Han er MEGET driblestærk, og han laver rigtig mange mål. Et godt blik for spillet... En verdensklasse spiller !!!!!

Diego : Han er meget boldsikker, og så er han meget kreativ på den offensive midtbane, og så er han god til dødbolde..

Luis Fabiano : Han er en verdensklasse angriber. Han er iskold 1 mod 1 sitiationer, og så laver han mange mål.

Garay : Rigtig god forsvar spiller, som kan afløse Cannavaro.
Han er god med hovedet, og han er god til at dække op. Et rigtig stort talent.

Topic starter Lagt op : 17/03/2008 12:56 pm
Lasse Hansen
(@lasse-hansen)
Estimable Member

Real Madrid har slet ikke brug for alle de offensive spillere. Derimod burde man investere i nogle solide forsvarskrumtapper.

SvarCiter
Lagt op : 17/03/2008 1:06 pm
Madridista91
(@madridista91)
Active Member

Jo, det synes jeg. Du kan se når Ruud van Nistelrooy ikke er med, så laver Madrid ikke mange mål. Jeg synes ihvertfald at man skal bruge penge både til det offensive og det deffensive.

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 17/03/2008 1:42 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Diego

SvarCiter
Lagt op : 18/03/2008 10:16 am
thalleballe
(@thalleballe)
Active Member

Lasse Hansen skrev:

Real Madrid har slet ikke brug for alle de offensive spillere. Derimod burde man investere i nogle solide forsvarskrumtapper.

Nej nej nej, du er helt galt på den, Real skal styrke offensiven fremfor defensiven, altså hvad fanden mangler de i forsvaret, måske en venstre back, mens ellers er forsvaret stjernespækket..

Men jeg mener at Real skal have fat i en kreativ "offensiv midtbane" spiler, som f.eks. Diego !..

og når vi nu er igang, skal de også invistere i de rossi han er genial !, de mangler jo en virkelig stærk defensiv midtbane, Diarra og Gago har ikke ligefrem præsteret.

SvarCiter
Lagt op : 05/04/2008 10:29 am
olkjaerlol
(@olkjaerlol)
Active Member

carlos eduerdo fordi de to angreber er ved at blive gamle

SvarCiter
Lagt op : 10/04/2008 9:50 pm
HuzTleeR
(@huztleer)
Active Member

Mit ønsker er :

Garay

C.Ronaldo

Diego

D.Villa

😉

SvarCiter
Lagt op : 25/05/2008 9:33 pm
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

Jeg håber på, at Real køber Cristiano Ronaldo - selvom forudsætningerne er meget mørke.

Dog håber jeg, at Real får købt nogle nye backer. Hverken Heinze eller Ramos har levet op til niveauet (dog har Ramos haft en godkendt sæson). Men Real Madrid kunne godt bruge en venstre back. Måske Alves, der er blevet omrokeret?

SvarCiter
Lagt op : 28/05/2008 2:42 pm
HuzTleeR
(@huztleer)
Active Member

Jeg synes ikke vi skal købe nye spillere ind til venstreback.

Jeg tror på at Marcelo er fremtidens venstreback , den nye R.Carlos som han bliver kaldt for.

SvarCiter
Lagt op : 29/05/2008 3:41 pm
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

Ja, på godt og ondt.

Marcelo har haft en udmærket sæson. Marcelo er ung, men det må Schuster tage højde for. Jeg tror ikke på, at Marcelo, i længden, kan varetage Real Madrid i sin unge alder, så jeg ville godt se en erstatning på pladsen - og så kan vi se nærmere på hans udvikling.

Som du jo selv siger, så bliver han kaldt den nye Roberto Carlos. Ligesom Carlos har Marcelo store problemer rent defensivt. Her kunne man undskylde med, at han er ung, men det er lige præcis det, der er pointen i det hele.

SvarCiter
Lagt op : 29/05/2008 6:07 pm
SsSno3
(@sssno3)
New Member

Jeg tror ikk at Real Madrid køber nogle af dem..

Jeg er Liverpool fan, så jeg håber selvfølgelig ikke at det sker, men hvis de skulle købe en god spiller- Fernando Torres . Han er en helt fantastisk angriber. men jeg tror derimod ikke at Cristiano kommer til.

SvarCiter
Lagt op : 14/12/2008 2:16 pm
Hala-madrid
(@hala-madrid)
New Member

Fernando Torres er helt udelukket, og nu har vi også Hentet Klaas-Jan Huntelaar, hvilket jeg glæder mig over, og jeg kan ikke vente med at se ham i aktion.

Alt det her med C. Ronaldo er ved at gøre mig godt træt. Jeg gider simpelthen ik høre mere om ham.. Han er desuden også for dyr.

Nu har vi så også købt Lassana Diarra, hvilket også bliver spændende, da han kan agere flere pladser. Bla. højreback, hvor man må håbe han kan udfylde rollen lidt bedre end Salgado, når Ramos ikke er til rådighed

God jul

SvarCiter
Lagt op : 22/12/2008 11:25 am
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

Real Madrid har endnu engang truffet ekstremt dårlige beslutninger:

- Købet af Diarra
- Rafael van der Vaart er sat til salg

Jeg glæder mig til præsidentvalget i 2010!

Men Diarra var et direkte dårligt køb. Ja, han er en alsidig spiller, men da han fil chancen i både Arsenal og Chelsea, så greb han den ikke. Et ultimativt flop.

Måske hører van der Vaart ikke med under Juandé Ramos' spilsystem, men hvorfor skulle den håbløse sportsdirektør Pedja Mijatovic sælge ham? Giv ham tid.

SvarCiter
Lagt op : 22/12/2008 12:16 pm
zicoo
(@zicoo)
New Member

Peter Christensen skrev:

Men Diarra var et direkte dårligt køb. Ja, han er en alsidig spiller, men da han fil chancen i både Arsenal og Chelsea, så greb han den ikke. Et ultimativt flop.

Jeg har kun oprettet en profil på dette site, pga. det du skrev sidste år.
Håber eddermame du følger med i La Liga, eller har fået set et par Real kampe på det sidste. Diarra har efter hvad mange fans synes og bla. fodbold expertere været krumtappen på holdet. Han er jo overalt på den midtbane!
Godt nok spillede han sig ikke på holdet i Arsenal og Chelsea, men han gjorde det ikke ligefrem elendigt i Portsmouth, tværdigmod. Han må jo have gjort et eller andet godt siden Konge klubben valgte at bruge "små" 150 mill på manden.

Framragende køb! Champions League here we come! 😉

SvarCiter
Lagt op : 16/02/2009 8:22 am
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Der er da ingen tvivl om Diarra er en dygtig midtbanespiller, men for 150M kunne jeg snildt nævne 10 jeg hellere ville have haft til klubben...

SvarCiter
Lagt op : 16/02/2009 8:34 am
Side 1 / 3
Del:
Top-menu
Menu