Наши партнеры

Menu

Forum

Semi-finalerne

Notifications
Clear all

Semi-finalerne

Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Så er der trukket lod til semi-finalerne til dette års Royal League:
F.C. København - Helsingborg
Brøndby - OB
Du kan læse mere her.

Hvordan tror i kampene vil forløbe? Bliver det en ren dansk finale, eller kommer Helsingborg forbi de dobbelte Royal League-mestre FCK?

Jeg tror finalen kommer til at bestå af to danske hold. Nemlig Brøndby og FCK. De har hjemmebanefordelen i semi-finalen og det kan blive meget afgørende. Det kan sagtens blive helt omvendt end det jeg siger. OB kan sagtens slå Brøndby hvis de har en god dag, og Helsingborg kan med Henke Larsson måske true FCK, hvis de har en af deres mindre gode dage.

Nu vil jeg smide debatten videre til jer andre 😉

Topic starter Lagt op : 04/03/2007 10:07 pm
Anders Hansen
(@anders-hansen)
Estimable Member

Jeg tror at OB vinder og at FCK uden Grønkjær, fik rødt, vinder ...

Så en ren danske finale i Odense B)

SvarCiter
Lagt op : 04/03/2007 10:15 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Anders Hansen skrev:

Jeg tror at OB vinder og at FCK uden Grønkjær, fik rødt, vinder ...

Så en ren danske finale i Odense B)

Okay 🙂 Hvorfor tror du at OB vinder, der skal være lidt begrundelse på dine svar, ellers er der ikke noget at debattere 🙂

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 04/03/2007 10:18 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at FCK vinder Royal League endnu en gang, de spillede ikke overbevisende i dag, men de beviser, at selvom de ikke leveret deres bedste spil, går de alligvel hen og vinder, det kræver altså lidt klasse, udover at jeg synes, at der trup er meget stærkere end de andre holds, FCK skal møde Helsingborg, som ligger på 9. pladsen i Allsvenskan, det lyder ikke som nogen specielt svær opgave. Jeg tror at finalen står mellem FCK og Brøndby, og her tror jeg sagtens, at FCK kan vinde.

SvarCiter
Lagt op : 04/03/2007 10:27 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Casper Lohse skrev:

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at FCK vinder Royal League endnu en gang, de spillede ikke overbevisende i dag, men de beviser, at selvom de ikke leveret deres bedste spil, går de alligvel hen og vinder, det kræver altså lidt klasse, udover at jeg synes, at der trup er meget stærkere end de andre holds, FCK skal møde Helsingborg, som ligger på 9. pladsen i Allsvenskan, det lyder ikke som nogen specielt svær opgave. Jeg tror at finalen står mellem FCK og Brøndby, og her tror jeg sagtens, at FCK kan vinde.

<a href="
http://sportsresultater.tv2.dk/index.php?stats=true&g=s&tp=all&lid=7 4">
http://sportsresultater.tv2.dk/index.php?stats=true&g=s&tp=all&lid=74
Helsingborg ligger på 9. pladsen fordi Allsvenskanen ikke er startet. 😮
Utroligt at vi vinder i dag, med den præstation, men jeg kan kun være enig med dig, Casper.

SvarCiter
Lagt op : 04/03/2007 10:31 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Casper Lohse skrev:

Jeg tror også FCK kan gå hen og vinde. Men først skal de klare Helsingborg, som er det svageste hold, som jeg ser det 🙂
Er fuldstændig enig med i det, du skriver 🙂

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 04/03/2007 10:32 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Jeg tror OB vinder finalen over FCK...

SvarCiter
Lagt op : 04/03/2007 11:30 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Andreas Johnke skrev:

Jeg tror OB vinder finalen over FCK...

Samme her.

Håber det også, da det er kedeligt at se FCK tag alt, der har noget med pokaler at gøre. 😉

SvarCiter
Lagt op : 05/03/2007 9:03 am
Nichlas
(@nichlas)
Eminent Member

Jeg er 100 % sikker på at brøndby slår ob. Da de har hjemmebane, og er på vej tilbage i den gammle form. Den bliver svær, men er stdaig sikekr på at brøndby vinder. Jeg håber næsten af fck slår helsingborg. Det kunne være for sejt med et new firm i finalen. Hvor jeg mener at brøndby lige så godt kan vinde som fck. 😀

SvarCiter
Lagt op : 05/03/2007 11:46 am
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Karel Poborsky skrev:

Casper Lohse skrev:

<a href="
http://sportsresultater.tv2.dk/index.php?stats=true&g=s&tp=all&lid=7 4">
http://sportsresultater.tv2.dk/index.php?stats=true&g=s&tp=all&lid=74
Helsingborg ligger på 9. pladsen fordi Allsvenskanen ikke er startet. 😮
Utroligt at vi vinder i dag, med den præstation, men jeg kan kun være enig med dig, Casper.

Pinligt at jeg ikke så at Allsvenskan ikke var startet, men jeg holder stadig fast i det andet jeg skrev 🙂

SvarCiter
Lagt op : 05/03/2007 11:52 am
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Så er begge semifinaler spillet, og resultaterne betyder at Brøndby skal møde FC København på vestegnen.

Resultaterne:
FC København - Helsingborg 3-1
Fredrik Berglund
Fredrik Berglund
Andreas Jakobsson
Ailton Almeida

Brøndby - OB 2-1 (efter forlænget)
Mike Jensen (selvmål)
Per Nielsen
Martin Ericsson

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 08/03/2007 9:38 pm
Anders Hansen
(@anders-hansen)
Estimable Member

Så vinder FCK sku finalen igen 🙁

SvarCiter
Lagt op : 08/03/2007 10:24 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det er svært at forudsige. Det bliver en meget lige kamp i og med at det er på Brøbdby Stadion. 🙂

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 08/03/2007 10:30 pm
Del:
Top-menu
Menu